quote:Op zondag 25 december 2005 13:03 schreef SCH het volgende:
Jezus eilanden, waar heb je die nichterige boom vandaan
quote:
Bougiekabels. Auto start wel, maar de motor gaat niet draaien (snappie?) maar na tig pogingen begeeft de accu het natuurlijk ookquote:Op zondag 25 december 2005 13:09 schreef Eilanden het volgende:
Hopen dat de auto het snel weer doet! Wat is er precies kaduuk?
(Eilanden heeft geluk dat Pa Eilanden vroeger in de autobranche zat en zwager daarin nog steeds actief is, dus voor mij is hulp altijd dichtbij)
quote:Op zondag 25 december 2005 13:10 schreef SCH het volgende:
Ik hoop zo dat onze auto het ook niet doet
Moet je maar niet met zo'n homo gaan samenwonen.quote:Op zondag 25 december 2005 13:10 schreef clauwheee het volgende:
Ik baal echt zo. Gatver. Had nu al aan de kerstborrel willen zitten bij paps en mams.
Wat je zegt ben je zelf!quote:Op zondag 25 december 2005 13:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet je maar niet met zo'n homo gaan samenwonen.![]()
* Eilanden trekt Clautje mee naar de mistletoe en geeft haar een grote kerstzoen!quote:Op zondag 25 december 2005 13:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Weer?? Dat valt best mee Eilandje! Het zou eerder andersom moeten zijn, want ik ben zielig.
quote:Op zondag 25 december 2005 13:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden trekt Clautje mee naar de mistletoe en geeft haar een grote kerstzoen!
[afbeelding]
![]()
Bougiekabels of is het de startmotor? Als het de startmotor is, dan willen een paar flinke klappen daarop nog wel helpen ... zit de startmotor vast.quote:Op zondag 25 december 2005 13:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Bougiekabels. Auto start wel, maar de motor gaat niet draaien (snappie?) maar na tig pogingen begeeft de accu het natuurlijk ook
Mja kan idd beide zijn, maar ik gok toch op de kabelsquote:Op zondag 25 december 2005 13:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bougiekabels of is het de startmotor? Als het de startmotor is, dan willen een paar flinke klappen daarop nog wel helpen ... zit de startmotor vast.
Moet je ff gaan meppenquote:Op zondag 25 december 2005 13:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Mja kan idd beide zijn, maar ik gok toch op de kabels
De mijne ook!quote:Op zondag 25 december 2005 13:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn boesjiesch doen het lekker we-hel![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 13:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
De mijne ook!![]()
Zie je wel? Utregse boesies zijn beeeehtuuuuur!![]()
Doe me dan een paar van die dingen!quote:Op zondag 25 december 2005 13:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zie je wel? Utregse boesies zijn beeeehtuuuuur!![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 13:23 schreef clauwheee het volgende:
Ik denk tis kerstmis, er komt wel een reddende ENGEL. Maar nee. Hoop toch wel dat we zo gehaald worden.
Hahaha! Ik ken het gevoel.quote:Op zondag 25 december 2005 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik nog niet Frenk, daarvoor moet mn lichaam nog heel eventjes bijkomen van gisteren haha
Whehe heel goedquote:Op zondag 25 december 2005 13:42 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hahaha! Ik ken het gevoel.
Ik was gisterennacht helemaal hyper van de Cola (BaLiCoo'tjes) dus ik heb Maartje nog de nodige tijd wakker gehouden met allerlei bullshit verhalen!
Ze zenden al een paar dagen veel oude beelden uit, leuk om te zien iddquote:Op zondag 25 december 2005 13:28 schreef DeTolk het volgende:
zo, net die docu over Barcelona op Eurosport gekeken. wel leuk al die oude beelden van de CL
Dus je bent net thuis?quote:Op zondag 25 december 2005 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik moest vanochtend om 6 uur nog even van Middelburg terugfietsen, een goede 7 kilometer
Nu al?quote:Op zondag 25 december 2005 14:02 schreef pascalheister het volgende:
zo het kerstmaal zit in de maag heerlijk
ja wij zijn altijd vroeg hierquote:Op zondag 25 december 2005 14:04 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nu al?
Wij beginnen pas rond drieen!
Kerktoren klingelt kerstliedjes, best geinig......... behalve 'de herdertjes lagen....'
Ik was al voor de hools-meiden en voor SCH op zoek maar kwam niet verder dan dezequote:Op zondag 25 december 2005 14:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Fijne groet JM
Ik ga me er niet aan wagen er een voor jou te zoeken, maar toch hetzelfde
aria giovanniquote:Op zondag 25 december 2005 14:08 schreef just me het volgende:
lieve mannelijke-Hools, deze speciale kerstgroet is voor jullie van mij
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 december 2005 14:08 schreef just me het volgende:
lieve mannelijke-Hools, deze speciale kerstgroet is voor jullie van mij
[afbeelding]
Nu alweer? Wij moeten nog beginnenquote:Op zondag 25 december 2005 14:34 schreef Suijk het volgende:
Jahoor, nu alleen te veel gegeten en gedronken.
quote:Football_Lad Mag wegblijven.
Cart_man Mag over een maand eens mailen met motivatie.
xboxps2 Mag ook wegblijven.
Kaap Mag ook ergens over een maand mailen met motivatie.
Dat zeg ik ook elk jaarquote:Op zondag 25 december 2005 15:01 schreef JaWi het volgende:
Zo, ik ben nog nooit zo verrot geweest met kerst.
Heb mijn fiets ergens laten staan vannacht, geen idee meer waar, verslapen voor kerstontbijt en knallende koppijnquote:
Een gewone zondag inderdaad voor ons.quote:Op zondag 25 december 2005 16:16 schreef Suijk het volgende:
Als je niet aan kerst doet, is het toch gewoon een vrije dag, golfer?
quote:Op zondag 25 december 2005 16:23 schreef JaWi het volgende:
Heb mijn fiets ergens laten staan vannacht, geen idee meer waar, verslapen voor kerstontbijt en knallende koppijn.
Vandaag hier ook niet. Gewoon redelijk eenvoudig:quote:Op zondag 25 december 2005 16:38 schreef JaWi het volgende:
En als mijn hoofd al ergens niet naar staat is het een 9 gangen diner.
Lekker gegeten, tong?quote:Op zondag 25 december 2005 17:51 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen,
familie etentje weer achter de rug. Genoten van m'n nichtje en neefje.
ideaal als je meerdere pc's op een netwerk of internet wilt, bovendien komt m'n vorige router maar tot de 6 mbit, en met chello heb ik nu een 8mbit verbindingquote:Op zondag 25 december 2005 18:22 schreef Bluezz het volgende:
Waarom heb je een router nodig Pasc?
in je eentje is het ook wel erg makkelijk om te hebben, firewall ertussen scheelt ook weer watquote:Op zondag 25 december 2005 18:29 schreef Bluezz het volgende:
Aha, ik snap. Ik dacht wat moet je nou in je eentje met een router
Hoi,quote:Op zondag 25 december 2005 18:37 schreef Bluezz het volgende:
Hee bossie, wat doe jij met kerst?
Hebben jullie een stukje van jou gegeten of wat andersquote:Op zondag 25 december 2005 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, heb het kerstdiner ook achter de rug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |