Nee, nieuwe spelling: Hil-ari-schquote:Op zondag 25 december 2005 21:14 schreef Blokhut het volgende:
Hi-la-risch!
quote:Op zondag 25 december 2005 21:17 schreef Croupouque het volgende:
Ach ende wee, als Tong80 zijn neusje in Onzin laat zien is het weer ouderwets lachen geblazen en verlangen we allen terug naar de gloriedagen van André van Duijn en Tineke Schouten. Bedankt, Tong80. Bedankt.
dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op zondag 25 december 2005 21:17 schreef pekel het volgende:
Yvonne?
Het wordt er zo niet beter opquote:Op zondag 25 december 2005 21:18 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Nee, nieuwe spelling: Hil-ari-sch
Wat is er mis met Tineke Schouten en André van Duin ?quote:Op zondag 25 december 2005 21:17 schreef Croupouque het volgende:
Ach ende wee, als Tong80 zijn neusje in Onzin laat zien is het weer ouderwets lachen geblazen en verlangen we allen terug naar de gloriedagen van André van Duijn en Tineke Schouten. Bedankt, Tong80. Bedankt.
quote:Op zondag 25 december 2005 21:17 schreef pekel het volgende:
Yvonne?
Ik snap er ook nog geen zak van, dus het kan zijn dat ik het fout hebquote:
Nu snap ik je usernamequote:Op zondag 25 december 2005 21:21 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ik snap er ook nog geen zak van, dus het kan zijn dat ik het fout hebMaar het blijft een kuttopic
quote:Op zondag 25 december 2005 21:17 schreef Croupouque het volgende:
Dat je het maar weet!quote:
Beide.quote:Op zondag 25 december 2005 21:35 schreef Herkauwer het volgende:
DIe roos in haar reet of dat gezicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |