Ik ga morgen op vakantiequote:Op maandag 26 december 2005 20:30 schreef Augustina het volgende:
Ik denk dat er nog de rest van de week gestemd kan worden toch?
AR, jij gaat al gauw op vakantie. Weet jij of Isabeau weer terug is als de nieuwe ronde gaat beginnen?
Zullen we dan de volgende ronde beginnen als jij terug bent?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik ga morgen op vakantie
Denk niet dat Isa voor die tijd terug is. De andere mods zullen hier de boel in het oog houden, en dan met name Dagonet
Als de rest daar geen problemen mee heeft??quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:19 schreef Augustina het volgende:
[..]
Zullen we dan de volgende ronde beginnen als jij terug bent?
Op zich heb ik er geen problemen mee, al is het wel lang wachten.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Als de rest daar geen problemen mee heeft??
vanaf 14 januari ben ik weer beschikbaar
Hmm, sommige delen kunnen 18+ zijn.....quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op zich heb ik er geen problemen mee, al is het wel lang wachten.
Je snapt wel dat er na je reis een uitgebreid reisverslag in verhaalvorm verwacht wordt, he?.
Verdorie, dan ben ik te jongquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hmm, sommige delen kunnen 18+ zijn.....
Ja als we gewoon een poll regelen, dan kunnen we toch gewoon schrijven enzo? Want dan kan AR makkelijk 14 dagen wegblijven, aangezien hij niet echt betrokken is bij het schrijven van iemands verhaal.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:51 schreef p-etr-a het volgende:
Ik wil best een poll maken als iemand even de onderwerpen van de winnaars hier kan plaatsen hoor.![]()
Nee goed maar de 14e lijkt me toch wel wat laat, dan is dat 4 dagen om verhalen in te zenden.
Augie kan jullie de onderwerpen vertellenquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:51 schreef p-etr-a het volgende:
Ik wil best een poll maken als iemand even de onderwerpen van de winnaars hier kan plaatsen hoor.![]()
Het sticky makenquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:07 schreef Augustina het volgende:
Volgens mij hebben we AR helemaal niet nodig.
Ik kan bij de inzendingen, dus kan zo aangeven welke nieuwe voorstellen zijn ingezonden. p-etr-a maakt daar een poll van en wij gaan allemaal weer lekker schrijven/dichten/kunst maken.
Of zie ik iets over het hoofd?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:17 schreef Biancavia het volgende:
Als er maar nog wat meer gestemd wordt.
Ik heb zo'n gevoel dat er in de eerste maand meer mensen mededen en stemdenquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:17 schreef Biancavia het volgende:
Een beetje zoals de fotowedstrijd nu is in FOT, die heeft veel deelnemers en loopt lekker. Geen idee hoe lang dat geduurd heeft, maar misschien wordt dit ooit ook zo.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:59 schreef Augustina het volgende:
Sowieso doen er weinig mensen mee en al helemaal geen nieuwe. Dat vind ik wel erg jammer.
Had gehoopt dat de TTK Wedstrijd zou uitgroeien tot een cultureel evement van formaat.
Ik wil nog wel gaan stemmen, maar ben daar nog niet aan toegekomen. En aangezien ik me nu niet echt geweldig voel, denk ik dat ik ook vandaag nog niet alles zal kunnen lezen, dus mijn stem komt nog...quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:17 schreef Biancavia het volgende:
We moeten een manier vinden om meer mensen mee te laten doen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:59 schreef Augustina het volgende:
Sowieso doen er weinig mensen mee en al helemaal geen nieuwe. Dat vind ik wel erg jammer.
Had gehoopt dat de TTK Wedstrijd zou uitgroeien tot een cultureel evement van formaat.
Het probleem is natuurlijk een beetje hoe we moeten doen. Een spamreacie geven in elk topic? Ik probeer de topics die gaan over zelf schrijven even in te lichten dat er een wedstrijd is. Helaas is er tot nu toe eigenlijk niemand die er op gereageerd heeftquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:09 schreef Biancavia het volgende:
[..]
We moeten een manier vinden om meer mensen mee te laten doen.![]()
Je bent in elk geval goed bezig in het FOTOwedstrijd topic.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het probleem is natuurlijk een beetje hoe we moeten doen. Een spamreacie geven in elk topic? Ik probeer de topics die gaan over zelf schrijven even in te lichten dat er een wedstrijd is. Helaas is er tot nu toe eigenlijk niemand die er op gereageerd heeft.
Misschien iets met de FP, maar daar weet ik dus niks vanaf.
Ja, ik dacht zo dat ze misschien wel wat tips hebben, aangezien ze zelf een goed lopende wedstrijd hebben. Ben benieuwd of ze ook daadwerkelijk met iets bruikbaars komen.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:57 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je bent in elk geval goed bezig in het FOTOwedstrijd topic.
Ja, hoewel ik het niet zo'n probleem vind om te lezen (al krijg ik af en toe wel hoofdpijn van het beeldscherm) snap ik best dat veel mensen bij zo'n lap tekst zoiets hebben van:quote:Op donderdag 29 december 2005 09:45 schreef Augustina het volgende:
Zoiets ja.
Het zit hem er inderdaad in meer deelnemers te krijgen, dan komen de stemmers ook automatisch. Maar dat betekent ook weer dat het veel meer leeswerk is, wat automatisch ook weer mensen afschrikt, volgens mij.
Ik heb de laatste paar dagen voornamelijk in bed gewoond.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom er deze week achter dat ik naast FOK! niet echt een leven heb, behalve op school en mijn band.
Ik zou willen dat ik dat kon, maar ik heb geen computer bij mijn bed of in mijn slaapkamer.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:12 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik heb de laatste paar dagen voornamelijk in bed gewoond.![]()
Ik ook niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat kon, maar ik heb geen computer bij mijn bed of in mijn slaapkamer..
The horrorquote:
Ja, daarom ben ik er nou toch uitgekomen!quote:Op donderdag 29 december 2005 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
The horror!
Een dag geen FOK!? Meerdere dagen geen FOK!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben de laatste dagen meer uit huis geweest dan het hele jaar daarvoor!quote:Op donderdag 29 december 2005 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom er deze week achter dat ik naast FOK! niet echt een leven heb, behalve op school en mijn band.
Ik totaal niet, vandaag naar gaan winkelen, niks gekocht. Nee ik voel me hier prima op mijn gemak, leker voor de computer en voor de tv. Daar is het tenslotte vakantie voor.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:46 schreef Ancient het volgende:
[..]
Ik ben de laatste dagen meer uit huis geweest dan het hele jaar daarvoor!
Dat is wel erg sterk overdreven, maar ik ben wel veel weggeweest
Is dat niet zo dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Echt, als je me niet zou kennen zou je toch denken dat ik een soort stoornis had ofzo. Het lijkt echt alsof ik mijn totale sociale leven in dit topic heb zitten.
Dat dacht ik dusquote:Op donderdag 29 december 2005 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Echt, als je me niet zou kennen zou je toch denken dat ik een soort stoornis had ofzo. Het lijkt echt alsof ik mijn totale sociale leven in dit topic heb zitten.
Het is zover, Arual.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:39 schreef _Arual_ het volgende:
Ik stem morgen!
Morgen misschien? Laten we nog wat mensen een kans geven om te stemmen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:58 schreef Augustina het volgende:
[..]
Het is zover, Arual.![]()
Wanneer gaan we de stemmen tellen, trouwens?
Ik ook... in het centrale feedback topic van TTKquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:20 schreef Augustina het volgende:
Ik heb nog even gespamd in een ander topic.![]()
Bij de gedichten is het nachtmerriegehalte wel aardig hoog.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:55 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb net gestemd, alleen geen idee op wie.
(En weer valt het me op dat een heel algemeen thema best wel veel mensen op dezelfde gedachten brengt. De zieken(huis)-dichtheid is best groot!)
Heb je nooit geleerd boven de 10 te tellen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Van mij mag het ook zondag dicht. Wie gaat er tellen? Ik wil het best doen, maar ik weet niet zeker of ik juist tel.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:27 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Heb je nooit geleerd boven de 10 te tellen?![]()
Goed idee!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:27 schreef Augustina het volgende:
Ik heb inmiddels al een tussenstand. Daarbij kan ik dus de winnaars zondag bekend maken, omdat ik bij de inzendingen kan.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:27 schreef Augustina het volgende:
Ik heb inmiddels al een tussenstand. Daarbij kan ik dus de winnaars zondag bekend maken, omdat ik bij de inzendingen kan.
Ga jij nog stemmen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zeg: Augustina voor mod!
Isa en AR doen prima werk. Alleen sijn se dr effe nie en mot ik et doen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zeg: Augustina voor mod!
Hoe heette die hond ook weer met die vijf ballen in zijn mond? Dat was ook al weer een jaar geleden ofzoquote:
Ben je helderziend dat je het onderwerp al weet?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het vreemd als ik zeg dat ik al een idee heb voor de volgende maand?.
Augie!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:25 schreef Ancient het volgende:
[..]
Hoe heette die hond ook weer met die vijf ballen in zijn mond? Dat was ook al weer een jaar geleden ofzo![]()
Nee maar ik prop het onderwerp er wel gewoon in, ongeacht wat dat dan moge zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:41 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ben je helderziend dat je het onderwerp al weet?![]()
Da's pas creatief.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee maar ik prop het onderwerp er wel gewoon in, ongeacht wat dat dan moge zijn.
Creatief is my middle name, Tha_Creatief_Erikquote:
De-oneven-2 zou misschien vanavond nog stemmen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:28 schreef p-etr-a het volgende:
Kom maar op met die uitslag hoor. Ik draai wel een poll in elkaar, da's zo gebeurd.
Ja, zeg, da's niet echt een positief uitgangspunt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hmz..Het wordt lastiger dan ik dacht.
Het is bij de gedichten een beetje zoeken naar welke de minste letsels bevatten.
En dan op einde erachter komen dat hij geen van de verhalen het waard vindt om een punt toe te kennen.quote:
Ja, maar als niemand doet wat de bedoeling is, dan wordt het natuurlijk één groot rommeltje!quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als iedereen zou doen wat de bedoeling is dan...
En toch dien je je stemmen in het stemtopic te plaatsen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben niet zo cru te denken dat jullie niemand zijn, hoor.
Neen. Ik ben een man van subtiliteiten.
Werkelijk.
Oh. Nu zie ik pas dat je er hihihi bij hebt gezet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:17 schreef Ancient het volgende:
Ik heb net de afk tag ontdekt op Fok!
Wat grappig!
Als je je muis boven de bovenste zin laat staan (of deze zin) , dan komt er een geheim berichtjequote:Op vrijdag 30 december 2005 21:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat heb je ontdekt?
Aha!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:27 schreef Ancient het volgende:
[..]
Als je je muis boven de bovenste zin laat staan (of deze zin) , dan komt er een geheim berichtje
Totaal nutteloos volgens mij, maar wel grappig![]()
Jaaa, dat deed ik ook,quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:29 schreef PICHT het volgende:
Dat moet je dus gewoon niet vragen,
Ik snap het nog steeds nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:29 schreef PICHT het volgende:
Dat moet je dus gewoon niet vragen,
Volgens mij sluit die morgen pas... dus als je nog wilt stemmen, ga je gangquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:48 schreef PICHT het volgende:
Is de stembus dan nu gesloten?
Ik heb nog een groep rotjejochies aangesproken vandaag: 'Zeg vlegels, ga nu als de sodemieter naar binnen, naar forum.fok.nl, en ga iets educatiefs doen! Als jullie niet stemmen voor de TTKwedstrijd pak ik jullie rotjes af hoor!'quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wordt een beetje strontziek van al die "stoere" rotjochies, die lopen te gooien met rotjes en dergelijken. Krijg er een beetje koppijn van.
Haha nou ik heb al gestemd, ik ben petra maar ben te lui om op m'n eigen account in te loggen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij sluit die morgen pas... dus als je nog wilt stemmen, ga je gang
Dat is inderdaad strontvervelend.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wordt een beetje strontziek van al die "stoere" rotjochies, die lopen te gooien met rotjes en dergelijken. Krijg er een beetje koppijn van.
Als je nou niks had gezegd had je nog een keer kunnen stemmenquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:59 schreef PICHT het volgende:
[..]
Haha nou ik heb al gestemd, ik ben petra maar ben te lui om op m'n eigen account in te loggen.
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je nou niks had gezegd had je nog een keer kunnen stemmen
Nou moet je mij niet op ideëen brengen natuurlijkquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:00 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Op mijn eigen inzendingen. Maar daar ben ik te eerlijk voor.
En ik wilde al gaan roepen dat je het wel eerlijk moest doen!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:59 schreef PICHT het volgende:
[..]
Haha nou ik heb al gestemd, ik ben petra maar ben te lui om op m'n eigen account in te loggen.
Maar je verhaal dan toch wel een zeer goede tweede plaatsquote:Op zondag 1 januari 2006 13:37 schreef DaMart het volgende:
Gefeliciteerd voor de winnaars...
ik was het weer net niet...
Alleen wel jammer dat mijn gedicht de enige inzending zonder punten was dit keer
De voorstellen staan inmiddels in het stemtopic. P-etr-a weet er vast wel raad mee.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Tijd voor de nieuwe onderwerpen. Augustina en P-etr-a, als jullie even goed samenwerken dan komen de onderwerpen vast wel in een hele nette poll terecht.
.
Hoe nobel van je.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 18:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Hoe nobel van je.
De gevolgen van mijn stem waren immers allerminst in je voordeel.!
quote:Op zondag 1 januari 2006 20:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar ik blijf het gewoon proberen.
quote:Op zondag 1 januari 2006 20:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is dat je bezet bent, hoor...
Anders had ik het wel geweten.
Abstract!quote:Op maandag 2 januari 2006 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe breng je eigenaardigheden over in een kunstwerk![]()
?
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Verveeldheid is een goede inspiratiebron.![]()
Vooral als je dat twee uur moet doen voordat er iemand reageertquote:
Ik weet niet wat het met Fok! is, of met mijn computer, maar ik moest een half uur wachten tot het berichtje geladen was (hij doet moeite om Fok! te laden ofzo, erg vreemd)quote:Op maandag 2 januari 2006 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vooral als je dat twee uur moet doen voordat er iemand reageert.
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb voor elk thema alvast een gedicht geschreven.
Toevallig via Planet? Is bekend probleem... bij Planet... ljkt nu wel te zijn opgelost trouwens.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:17 schreef Ancient het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het met Fok! is, of met mijn computer, maar ik moest een half uur wachten tot het berichtje geladen was (hij doet moeite om Fok! te laden ofzo, erg vreemd)
Nee, Kpn, maar het is nu wel opgelostquote:Op maandag 2 januari 2006 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toevallig via Planet? Is bekend probleem... bij Planet... ljkt nu wel te zijn opgelost trouwens.
Heeft ie jou ook al te pakken? De klootzak,quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:49 schreef Augustina het volgende:
*kruipt maar weer samen met de griep het bed in*
Goede vraag. Zullen we de poll donderdag sluiten? Of is dat te snel?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tot wanneer kan er gestemd worden, eigenlijk?
Op zich maakt het vrij weinig uit, maar een grotere opkomst van stemmers kan een grotere opkomst van deelnemers betekenen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat maakt het uit, Tha_Erik.
Wat maakt het uit.
.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Van mij mag de poll ook wel redelijk binnenkort dicht.
Zonder deadline zou ik nooit iets afmaken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben nu op het punt gekomen dat ik mijn gedichten begin te hekelen, dus ik stuur ze liever op.
Anders blijf ik er toch maar aan rommelen en sleutelen...
Erg vooruitstrevend.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, ik heb ze verstuurd, hoor...
Heb jij veel views op je site, DaMart?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:25 schreef DaMart het volgende:
Ik ga de TTK-wedstrijd promoten op mijn eigen verhalensite. Is dit zo duidelijk denken jullie?
Uhm... gemiddeld 2 tot 5 per dagquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:32 schreef Augustina het volgende:
[..]
Heb jij veel views op je site, DaMart?
Nou, als er twee tot vijf mijnsen per dag hier komen kijken, dan is er toch wel een kans dat er een paar tussen zitten die het interessant vinden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm... gemiddeld 2 tot 5 per dag
Maar ja, alle kleine beetjes helpen he...
Veel lezen helpt ook wel. Maar wacht nadat je hebt gelezen een tijdje met schrijven, anders ga je kopiëren.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, als er twee tot vijf mijnsen per dag hier komen kijken, dan is er toch wel een kans dat er een paar tussen zitten die het interessant vinden.
Een gedicht schrijven is nog best moeilijk, aangezien ik er nu echt iets goeds van wil maken, wat feitelijk onmogelijk is aangezien ik niet weet wat door de massa als goed wordt bevonden. Het onderwerp vind ik ook lastig, maar dat wordt dan weer als uitdaging bestempeld.
Iedereen is aan 't schrijven ende creëren.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Moet ik de begrafenisondernemer bellen, of leeft de wedstrijd nog?
*knock* *knock*... anybody home?
Ik ben zelf hard bezig met mijn verhaal, wat een beetje een alles of niks ding wordt, denk ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:26 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Iedereen is aan 't schrijven ende creëren.![]()
Nou wat is daar mis mee? Hoe meer inzendingen, hoe meer vreugd.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:57 schreef DaMart het volgende:
Waarom staat er nog geen vermelding van de nieuwe wedstrijd op de Frontpage? Wie kan dat regelen?
Ik denk trouwens nog na over een verhaal. heb wel al een vaag idee, maar nog geen uitwerking.
Ik weet ook nog niet zeker of ik deze maand mee ga doen. In verband met mijn komende verhuizing (als alles goed gaat volgende maand) moet ook mijn internetverbinding worden verhuisd, waardoor ik enige tijd minder toegang heb tot internet, en dus vrijwel zeker al niet zal kunnen stemmen. En wel inzenden en niet stemmen vind ik ook weer zoiets
Dat is voor mij vrij normaalquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:03 schreef Biancavia het volgende:
Wat zijn jullie er allemaal weer vlotjes bij.
En ik ben nog druk bezig met genieten en vakantie vierenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:55 schreef Ancient het volgende:
Ik ben hard bezig met tentamens, maar ik heb wel al een ideetje voor mijn verhaal
Maandag moet ik weer naar schoolquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En ik ben nog druk bezig met genieten en vakantie vieren
Klinkt goed, AR! Groetjes aan C.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En ik ben nog druk bezig met genieten en vakantie vieren
C.?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:49 schreef Augustina het volgende:
[..]
Klinkt goed, AR! Groetjes aan C.![]()
Over 10 dagen word ik 26quote:Op zondag 8 januari 2006 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Heuj, over een maand word ik 17.
* Tha_Erik heeft een moment van verstandsverbijstering.
Broekie!quote:Op zondag 8 januari 2006 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Heuj, over een maand word ik 17.
* Tha_Erik heeft een moment van verstandsverbijstering.
Met volle trots ja. (Heb laatst voor studierichtingen brochures van universiteiten aangevraagd, met als richtlijnen iets als nederlands of taal enzo.)quote:
Foto's mogen zeer zeker. Beeldhouwwerken zijn ook toegestaan, installaties natuurlijk ook. Alles wat je maar verzinnen kunt.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Mogen kunstwerken voor de wedstrijd ook foto's zijn, of moet het getekend/geschilderd zijn?
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met volle trots ja. (Heb laatst voor studierichtingen brochures van universiteiten aangevraagd, met als richtlijnen iets als nederlands of taal enzo.)
Weet ik, maar toch trekt die richting mij het meest.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:43 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nederlands is leuk, en dan vooral letterkunde en taalbeheersing!
Alleen
Er valt geen droog brood mee te verdienen
![]()
Zeker niet zo dat alles getekend of geschilderd moet zijn. En foto's ziojn oook een kunstonderdeel. Je mag zelf video-art gebruiken als je dat leuk vindquote:Op zondag 8 januari 2006 23:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Mogen kunstwerken voor de wedstrijd ook foto's zijn, of moet het getekend/geschilderd zijn?
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:57 schreef Reya het volgende:
Misschien is het handig om het nieuwe onderwerp in het stickuy topic te zetten? Ik zat nu zo lang in dit topic te zoeken
En als ik inspiratie heb zal ik wel een en ander proberen te schrijven![]()
Dat is nog wel de vraag, of er nog modjes rondhangenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:21 schreef Augustina het volgende:
Goed idee, Reya. Zodra er weer een mod gesignaleerd wordt, kan dit misschien gedaan worden.
Een link naar deze topic is denk ik wel handig (er staat nu een link naar 2 topics geleden), en het recente onderwerp is niet meer nacht & regen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:56 schreef Dagonet het volgende:
Roept u maar, wat willen jullie in titels en welke linkjes?
In deze topic is het wat onhandig inderdaad, maar in deze zou het wel handig zijn lijkt me: *O* De Grote TTK-wedstrijd *O*quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:00 schreef Dagonet het volgende:
Deze is bijna vol dus om hier nou nog het onderwerp in te zetten
Dat laatste, allicht, ik hoop zelfs straks alquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
In deze topic is het wat onhandig inderdaad, maar in deze zou het wel handig zijn lijkt me: *O* De Grote TTK-wedstrijd *O*
Binnenkort komt dus waarschijnlijk ook het verzoek om in bovenstaande link #6 in #7 te veranderen
het nieuwe onderwerp is: Papierquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat laatste, allicht, ik hoop zelfs straks al
Maarwat
is
het
onderwerp
!
Dat staat ook op de wiki hé, maarja, misschien moet het in dat topic ook maar staan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een link naar deze topic is denk ik wel handig (er staat nu een link naar 2 topics geleden), en het recente onderwerp is niet meer nacht & regen.
Ik zat trouwens te denken, misschien is het ook wel leuk om een soort onderwerpenarchieflijstje op te nemen, dus welke onderwerpen zijn al eens geweest.
Tot nu toe:
* Rood
* December
* Nacht & Regen
Bedanktquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:05 schreef Dagonet het volgende:
papier, 20e einddatum, check
Shit, ik ken het Japanse volkslied nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als je 'm rectaal inbrengt, op je kop gaat staan en 't Japanse volkslied fluit,
dan kom je in de buurt, DaMart.
Hey, Aug!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:37 schreef Augustina het volgende:
Hey Do!
Horen gedichten niet te rijmen dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:51 schreef Ancient het volgende:
Ik heb net in een minuutje een gedicht bedacht (voor iemand op msn die gedichten haatte, dus ik dacht, ik maak een gedichtje over papier). Ik ga hem nog wat veranderen en dan insturen denk ik.
Al vond ik het een nogal simpil gedichtje, het rijmde teveel vond ik![]()
Tenminste variatie in de rijm dan, aabbcc is zo saai (is mijn mening)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Horen gedichten niet te rijmen dan?
Misschien dat het daarom niet zo goed ging met mijn gedicht de vorige keer. Te veel rijm
Ik had het ook niet als aanval opgevat hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:11 schreef Ancient het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk wel de inhoud van het gedicht wat ik net heb geschreven hé, en niet die van jou DaMart, ik had het een beetje verkeerd geformuleerd![]()
(En over het rijmschema was ook geen aanval op jou, maar op het rijmschema)
Je hoeft toch geen 2500 woorden te hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben bezig met een verhaal (wat nooit de 2500 gaat halen, maar ach), maar elke keer als ik lekker even bezig ben, dan komt er iemand binnen. Dat zou normaal geen probleem zijn, natuurlijk, maar ik kan dan gewoon niet verder typen. Verdomd lastig af en toe, vooral als je geen eigen computer hebt (lees: Tha_Erik is een armoedig jongetje welke geen computer kan/wil betalen) en je dus gebruik moet maken van een "openbaar" apparaat.
Voor mij ook de laatste, en ik doe precies hetzelfdequote:Op woensdag 11 januari 2006 17:45 schreef Ancient het volgende:
[..]
Je hoeft toch geen 2500 woorden te hebben.........
Met openbaar, bedoel je daarmee de bibliotheek/school of 'van het hele gezin'?
Bij mij de laatste, wat concentreren erg moeilijk maakten ik dus vaak alles uitstel totdat er niemand in huis is, behalve ik
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |