Heeft ie jou ook al te pakken? De klootzak,quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:49 schreef Augustina het volgende:
*kruipt maar weer samen met de griep het bed in*
Goede vraag. Zullen we de poll donderdag sluiten? Of is dat te snel?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tot wanneer kan er gestemd worden, eigenlijk?
Op zich maakt het vrij weinig uit, maar een grotere opkomst van stemmers kan een grotere opkomst van deelnemers betekenen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat maakt het uit, Tha_Erik.
Wat maakt het uit.
.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Van mij mag de poll ook wel redelijk binnenkort dicht.
Zonder deadline zou ik nooit iets afmaken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben nu op het punt gekomen dat ik mijn gedichten begin te hekelen, dus ik stuur ze liever op.
Anders blijf ik er toch maar aan rommelen en sleutelen...
Erg vooruitstrevend.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, ik heb ze verstuurd, hoor...
Heb jij veel views op je site, DaMart?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:25 schreef DaMart het volgende:
Ik ga de TTK-wedstrijd promoten op mijn eigen verhalensite. Is dit zo duidelijk denken jullie?
Uhm... gemiddeld 2 tot 5 per dagquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:32 schreef Augustina het volgende:
[..]
Heb jij veel views op je site, DaMart?
Nou, als er twee tot vijf mijnsen per dag hier komen kijken, dan is er toch wel een kans dat er een paar tussen zitten die het interessant vinden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm... gemiddeld 2 tot 5 per dag
Maar ja, alle kleine beetjes helpen he...
Veel lezen helpt ook wel. Maar wacht nadat je hebt gelezen een tijdje met schrijven, anders ga je kopiëren.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, als er twee tot vijf mijnsen per dag hier komen kijken, dan is er toch wel een kans dat er een paar tussen zitten die het interessant vinden.
Een gedicht schrijven is nog best moeilijk, aangezien ik er nu echt iets goeds van wil maken, wat feitelijk onmogelijk is aangezien ik niet weet wat door de massa als goed wordt bevonden. Het onderwerp vind ik ook lastig, maar dat wordt dan weer als uitdaging bestempeld.
Iedereen is aan 't schrijven ende creëren.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Moet ik de begrafenisondernemer bellen, of leeft de wedstrijd nog?
*knock* *knock*... anybody home?
Ik ben zelf hard bezig met mijn verhaal, wat een beetje een alles of niks ding wordt, denk ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:26 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Iedereen is aan 't schrijven ende creëren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |