Nou wat is daar mis mee? Hoe meer inzendingen, hoe meer vreugd.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:57 schreef DaMart het volgende:
Waarom staat er nog geen vermelding van de nieuwe wedstrijd op de Frontpage? Wie kan dat regelen?
Ik denk trouwens nog na over een verhaal. heb wel al een vaag idee, maar nog geen uitwerking.
Ik weet ook nog niet zeker of ik deze maand mee ga doen. In verband met mijn komende verhuizing (als alles goed gaat volgende maand) moet ook mijn internetverbinding worden verhuisd, waardoor ik enige tijd minder toegang heb tot internet, en dus vrijwel zeker al niet zal kunnen stemmen. En wel inzenden en niet stemmen vind ik ook weer zoiets
Dat is voor mij vrij normaalquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:03 schreef Biancavia het volgende:
Wat zijn jullie er allemaal weer vlotjes bij.
En ik ben nog druk bezig met genieten en vakantie vierenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:55 schreef Ancient het volgende:
Ik ben hard bezig met tentamens, maar ik heb wel al een ideetje voor mijn verhaal
Maandag moet ik weer naar schoolquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En ik ben nog druk bezig met genieten en vakantie vieren
Klinkt goed, AR! Groetjes aan C.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En ik ben nog druk bezig met genieten en vakantie vieren
C.?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:49 schreef Augustina het volgende:
[..]
Klinkt goed, AR! Groetjes aan C.![]()
Over 10 dagen word ik 26quote:Op zondag 8 januari 2006 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Heuj, over een maand word ik 17.
* Tha_Erik heeft een moment van verstandsverbijstering.
Broekie!quote:Op zondag 8 januari 2006 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Heuj, over een maand word ik 17.
* Tha_Erik heeft een moment van verstandsverbijstering.
Met volle trots ja. (Heb laatst voor studierichtingen brochures van universiteiten aangevraagd, met als richtlijnen iets als nederlands of taal enzo.)quote:
Foto's mogen zeer zeker. Beeldhouwwerken zijn ook toegestaan, installaties natuurlijk ook. Alles wat je maar verzinnen kunt.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Mogen kunstwerken voor de wedstrijd ook foto's zijn, of moet het getekend/geschilderd zijn?
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met volle trots ja. (Heb laatst voor studierichtingen brochures van universiteiten aangevraagd, met als richtlijnen iets als nederlands of taal enzo.)
Weet ik, maar toch trekt die richting mij het meest.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:43 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nederlands is leuk, en dan vooral letterkunde en taalbeheersing!
Alleen
Er valt geen droog brood mee te verdienen
![]()
Zeker niet zo dat alles getekend of geschilderd moet zijn. En foto's ziojn oook een kunstonderdeel. Je mag zelf video-art gebruiken als je dat leuk vindquote:Op zondag 8 januari 2006 23:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Mogen kunstwerken voor de wedstrijd ook foto's zijn, of moet het getekend/geschilderd zijn?
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:57 schreef Reya het volgende:
Misschien is het handig om het nieuwe onderwerp in het stickuy topic te zetten? Ik zat nu zo lang in dit topic te zoeken
En als ik inspiratie heb zal ik wel een en ander proberen te schrijven![]()
Dat is nog wel de vraag, of er nog modjes rondhangenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:21 schreef Augustina het volgende:
Goed idee, Reya. Zodra er weer een mod gesignaleerd wordt, kan dit misschien gedaan worden.
Een link naar deze topic is denk ik wel handig (er staat nu een link naar 2 topics geleden), en het recente onderwerp is niet meer nacht & regen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:56 schreef Dagonet het volgende:
Roept u maar, wat willen jullie in titels en welke linkjes?
In deze topic is het wat onhandig inderdaad, maar in deze zou het wel handig zijn lijkt me: *O* De Grote TTK-wedstrijd *O*quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:00 schreef Dagonet het volgende:
Deze is bijna vol dus om hier nou nog het onderwerp in te zetten
Dat laatste, allicht, ik hoop zelfs straks alquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
In deze topic is het wat onhandig inderdaad, maar in deze zou het wel handig zijn lijkt me: *O* De Grote TTK-wedstrijd *O*
Binnenkort komt dus waarschijnlijk ook het verzoek om in bovenstaande link #6 in #7 te veranderen
het nieuwe onderwerp is: Papierquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat laatste, allicht, ik hoop zelfs straks al
Maarwat
is
het
onderwerp
!
Dat staat ook op de wiki hé, maarja, misschien moet het in dat topic ook maar staan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een link naar deze topic is denk ik wel handig (er staat nu een link naar 2 topics geleden), en het recente onderwerp is niet meer nacht & regen.
Ik zat trouwens te denken, misschien is het ook wel leuk om een soort onderwerpenarchieflijstje op te nemen, dus welke onderwerpen zijn al eens geweest.
Tot nu toe:
* Rood
* December
* Nacht & Regen
Bedanktquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:05 schreef Dagonet het volgende:
papier, 20e einddatum, check
Shit, ik ken het Japanse volkslied nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als je 'm rectaal inbrengt, op je kop gaat staan en 't Japanse volkslied fluit,
dan kom je in de buurt, DaMart.
Hey, Aug!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:37 schreef Augustina het volgende:
Hey Do!
Horen gedichten niet te rijmen dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:51 schreef Ancient het volgende:
Ik heb net in een minuutje een gedicht bedacht (voor iemand op msn die gedichten haatte, dus ik dacht, ik maak een gedichtje over papier). Ik ga hem nog wat veranderen en dan insturen denk ik.
Al vond ik het een nogal simpil gedichtje, het rijmde teveel vond ik![]()
Tenminste variatie in de rijm dan, aabbcc is zo saai (is mijn mening)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Horen gedichten niet te rijmen dan?
Misschien dat het daarom niet zo goed ging met mijn gedicht de vorige keer. Te veel rijm
Ik had het ook niet als aanval opgevat hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:11 schreef Ancient het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk wel de inhoud van het gedicht wat ik net heb geschreven hé, en niet die van jou DaMart, ik had het een beetje verkeerd geformuleerd![]()
(En over het rijmschema was ook geen aanval op jou, maar op het rijmschema)
Je hoeft toch geen 2500 woorden te hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben bezig met een verhaal (wat nooit de 2500 gaat halen, maar ach), maar elke keer als ik lekker even bezig ben, dan komt er iemand binnen. Dat zou normaal geen probleem zijn, natuurlijk, maar ik kan dan gewoon niet verder typen. Verdomd lastig af en toe, vooral als je geen eigen computer hebt (lees: Tha_Erik is een armoedig jongetje welke geen computer kan/wil betalen) en je dus gebruik moet maken van een "openbaar" apparaat.
Voor mij ook de laatste, en ik doe precies hetzelfdequote:Op woensdag 11 januari 2006 17:45 schreef Ancient het volgende:
[..]
Je hoeft toch geen 2500 woorden te hebben.........
Met openbaar, bedoel je daarmee de bibliotheek/school of 'van het hele gezin'?
Bij mij de laatste, wat concentreren erg moeilijk maakten ik dus vaak alles uitstel totdat er niemand in huis is, behalve ik
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |