Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je nou niks had gezegd had je nog een keer kunnen stemmen
Nou moet je mij niet op ideëen brengen natuurlijkquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:00 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Op mijn eigen inzendingen. Maar daar ben ik te eerlijk voor.
En ik wilde al gaan roepen dat je het wel eerlijk moest doen!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:59 schreef PICHT het volgende:
[..]
Haha nou ik heb al gestemd, ik ben petra maar ben te lui om op m'n eigen account in te loggen.
Maar je verhaal dan toch wel een zeer goede tweede plaatsquote:Op zondag 1 januari 2006 13:37 schreef DaMart het volgende:
Gefeliciteerd voor de winnaars...
ik was het weer net niet...
Alleen wel jammer dat mijn gedicht de enige inzending zonder punten was dit keer
De voorstellen staan inmiddels in het stemtopic. P-etr-a weet er vast wel raad mee.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Tijd voor de nieuwe onderwerpen. Augustina en P-etr-a, als jullie even goed samenwerken dan komen de onderwerpen vast wel in een hele nette poll terecht.
.
Hoe nobel van je.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 18:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Hoe nobel van je.
De gevolgen van mijn stem waren immers allerminst in je voordeel.!
quote:Op zondag 1 januari 2006 20:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar ik blijf het gewoon proberen.
quote:Op zondag 1 januari 2006 20:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is dat je bezet bent, hoor...
Anders had ik het wel geweten.
Abstract!quote:Op maandag 2 januari 2006 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe breng je eigenaardigheden over in een kunstwerk![]()
?
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Verveeldheid is een goede inspiratiebron.![]()
Vooral als je dat twee uur moet doen voordat er iemand reageertquote:
Ik weet niet wat het met Fok! is, of met mijn computer, maar ik moest een half uur wachten tot het berichtje geladen was (hij doet moeite om Fok! te laden ofzo, erg vreemd)quote:Op maandag 2 januari 2006 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vooral als je dat twee uur moet doen voordat er iemand reageert.
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb voor elk thema alvast een gedicht geschreven.
Toevallig via Planet? Is bekend probleem... bij Planet... ljkt nu wel te zijn opgelost trouwens.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:17 schreef Ancient het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het met Fok! is, of met mijn computer, maar ik moest een half uur wachten tot het berichtje geladen was (hij doet moeite om Fok! te laden ofzo, erg vreemd)
Nee, Kpn, maar het is nu wel opgelostquote:Op maandag 2 januari 2006 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toevallig via Planet? Is bekend probleem... bij Planet... ljkt nu wel te zijn opgelost trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |