Augie!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:25 schreef Ancient het volgende:
[..]
Hoe heette die hond ook weer met die vijf ballen in zijn mond? Dat was ook al weer een jaar geleden ofzo![]()
Nee maar ik prop het onderwerp er wel gewoon in, ongeacht wat dat dan moge zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:41 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ben je helderziend dat je het onderwerp al weet?![]()
Da's pas creatief.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee maar ik prop het onderwerp er wel gewoon in, ongeacht wat dat dan moge zijn.
Creatief is my middle name, Tha_Creatief_Erikquote:
De-oneven-2 zou misschien vanavond nog stemmen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:28 schreef p-etr-a het volgende:
Kom maar op met die uitslag hoor. Ik draai wel een poll in elkaar, da's zo gebeurd.
Ja, zeg, da's niet echt een positief uitgangspunt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hmz..Het wordt lastiger dan ik dacht.
Het is bij de gedichten een beetje zoeken naar welke de minste letsels bevatten.
En dan op einde erachter komen dat hij geen van de verhalen het waard vindt om een punt toe te kennen.quote:
Ja, maar als niemand doet wat de bedoeling is, dan wordt het natuurlijk één groot rommeltje!quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als iedereen zou doen wat de bedoeling is dan...
En toch dien je je stemmen in het stemtopic te plaatsen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben niet zo cru te denken dat jullie niemand zijn, hoor.
Neen. Ik ben een man van subtiliteiten.
Werkelijk.
Oh. Nu zie ik pas dat je er hihihi bij hebt gezet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:17 schreef Ancient het volgende:
Ik heb net de afk tag ontdekt op Fok!
Wat grappig!
Als je je muis boven de bovenste zin laat staan (of deze zin) , dan komt er een geheim berichtjequote:Op vrijdag 30 december 2005 21:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat heb je ontdekt?
Aha!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:27 schreef Ancient het volgende:
[..]
Als je je muis boven de bovenste zin laat staan (of deze zin) , dan komt er een geheim berichtje
Totaal nutteloos volgens mij, maar wel grappig![]()
Jaaa, dat deed ik ook,quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:29 schreef PICHT het volgende:
Dat moet je dus gewoon niet vragen,
Ik snap het nog steeds nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:29 schreef PICHT het volgende:
Dat moet je dus gewoon niet vragen,
Volgens mij sluit die morgen pas... dus als je nog wilt stemmen, ga je gangquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:48 schreef PICHT het volgende:
Is de stembus dan nu gesloten?
Ik heb nog een groep rotjejochies aangesproken vandaag: 'Zeg vlegels, ga nu als de sodemieter naar binnen, naar forum.fok.nl, en ga iets educatiefs doen! Als jullie niet stemmen voor de TTKwedstrijd pak ik jullie rotjes af hoor!'quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wordt een beetje strontziek van al die "stoere" rotjochies, die lopen te gooien met rotjes en dergelijken. Krijg er een beetje koppijn van.
Haha nou ik heb al gestemd, ik ben petra maar ben te lui om op m'n eigen account in te loggen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij sluit die morgen pas... dus als je nog wilt stemmen, ga je gang
Dat is inderdaad strontvervelend.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wordt een beetje strontziek van al die "stoere" rotjochies, die lopen te gooien met rotjes en dergelijken. Krijg er een beetje koppijn van.
Als je nou niks had gezegd had je nog een keer kunnen stemmenquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:59 schreef PICHT het volgende:
[..]
Haha nou ik heb al gestemd, ik ben petra maar ben te lui om op m'n eigen account in te loggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |