Ik heb de laatste paar dagen voornamelijk in bed gewoond.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom er deze week achter dat ik naast FOK! niet echt een leven heb, behalve op school en mijn band.
Ik zou willen dat ik dat kon, maar ik heb geen computer bij mijn bed of in mijn slaapkamer.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:12 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik heb de laatste paar dagen voornamelijk in bed gewoond.![]()
Ik ook niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat kon, maar ik heb geen computer bij mijn bed of in mijn slaapkamer..
The horrorquote:
Ja, daarom ben ik er nou toch uitgekomen!quote:Op donderdag 29 december 2005 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
The horror!
Een dag geen FOK!? Meerdere dagen geen FOK!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben de laatste dagen meer uit huis geweest dan het hele jaar daarvoor!quote:Op donderdag 29 december 2005 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom er deze week achter dat ik naast FOK! niet echt een leven heb, behalve op school en mijn band.
Ik totaal niet, vandaag naar gaan winkelen, niks gekocht. Nee ik voel me hier prima op mijn gemak, leker voor de computer en voor de tv. Daar is het tenslotte vakantie voor.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:46 schreef Ancient het volgende:
[..]
Ik ben de laatste dagen meer uit huis geweest dan het hele jaar daarvoor!
Dat is wel erg sterk overdreven, maar ik ben wel veel weggeweest
Is dat niet zo dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Echt, als je me niet zou kennen zou je toch denken dat ik een soort stoornis had ofzo. Het lijkt echt alsof ik mijn totale sociale leven in dit topic heb zitten.
Dat dacht ik dusquote:Op donderdag 29 december 2005 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Echt, als je me niet zou kennen zou je toch denken dat ik een soort stoornis had ofzo. Het lijkt echt alsof ik mijn totale sociale leven in dit topic heb zitten.
Het is zover, Arual.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:39 schreef _Arual_ het volgende:
Ik stem morgen!
Morgen misschien? Laten we nog wat mensen een kans geven om te stemmen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:58 schreef Augustina het volgende:
[..]
Het is zover, Arual.![]()
Wanneer gaan we de stemmen tellen, trouwens?
Ik ook... in het centrale feedback topic van TTKquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:20 schreef Augustina het volgende:
Ik heb nog even gespamd in een ander topic.![]()
Bij de gedichten is het nachtmerriegehalte wel aardig hoog.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:55 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb net gestemd, alleen geen idee op wie.
(En weer valt het me op dat een heel algemeen thema best wel veel mensen op dezelfde gedachten brengt. De zieken(huis)-dichtheid is best groot!)
Heb je nooit geleerd boven de 10 te tellen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Van mij mag het ook zondag dicht. Wie gaat er tellen? Ik wil het best doen, maar ik weet niet zeker of ik juist tel.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:27 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Heb je nooit geleerd boven de 10 te tellen?![]()
Goed idee!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:27 schreef Augustina het volgende:
Ik heb inmiddels al een tussenstand. Daarbij kan ik dus de winnaars zondag bekend maken, omdat ik bij de inzendingen kan.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:27 schreef Augustina het volgende:
Ik heb inmiddels al een tussenstand. Daarbij kan ik dus de winnaars zondag bekend maken, omdat ik bij de inzendingen kan.
Ga jij nog stemmen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zeg: Augustina voor mod!
Isa en AR doen prima werk. Alleen sijn se dr effe nie en mot ik et doen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zeg: Augustina voor mod!
Hoe heette die hond ook weer met die vijf ballen in zijn mond? Dat was ook al weer een jaar geleden ofzoquote:
Ben je helderziend dat je het onderwerp al weet?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het vreemd als ik zeg dat ik al een idee heb voor de volgende maand?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |