Hmmm, lijkt nu niet echt veel te doenquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]Vandaag heeft ie er 2 keer een paar minuten uit gelegen. Maar als het goed is, is ie verder altijd wel goed online
heb je ook gezien wie hem gesloten heeft ?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:47 schreef richardgie het volgende:
He,de koppeling naar het volgende topic ontbrak.
Ben ook weer thuis,maar ga zo m'n krib maar eens opzoeken
,weltrusten alvast
.
Ja,Rietvaerder,hoezo?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb je ook gezien wie hem gesloten heeft ?![]()
Zal ik zeker eens terug gaan lezen danquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
als je eens 200 topics terug leest dan word je het wel duidelijk
in mijn history kan je een groot deel terug vinden![]()
nog maar paar weekjesquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:02 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zal ik zeker eens terug gaan lezen dan![]()
.
Maar zie Rietvaerder hier wel eens vaker posten en schijnt al langer @ Fok Mc rond te kijken.Heb wel wat over hem gelezen maar zou echt niet weten wie het is.
Met andere woorden:geef eens teks en uitleg,alsjeblieft.
Zie trouwens net dat wij(jij en ik dus),qua leeftijd weinig schelen.
trustequote:Op zaterdag 24 december 2005 01:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nog maar paar weekjes![]()
ben pitten
truste
deze persoon heeft zich in het verleden (deze zomer was dat zo'n beetje) erg not geliefd gemaakt bij een groot aantal fok!mc bezoekers. Over en weer is er toen stevig gerelt waarna hij toen samen met zijn medestander demonstratief bekend maakten om verder niet meer op het MC gedeelte te posten door middel van een zelf aangevraagde ban.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:02 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zal ik zeker eens terug gaan lezen dan![]()
.
Maar zie Rietvaerder hier wel eens vaker posten en schijnt al langer @ Fok Mc rond te kijken.Heb wel wat over hem gelezen maar zou echt niet weten wie het is.
hoop ik ook voor julliequote:Op zaterdag 24 december 2005 01:26 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik ga er dan ook vanuit dat hij op deze post wel een reactie zal geven over zijn eigen visie.
prima, als het een "normale" reactie is. Anders zal er wel weer een rel volgen. Ik hoop dat het "rustig" zal blijven.
you know what i'm talking aboutquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 08:26 schreef hicham het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/119277/1
Check eerste reactie![]()
ROFLOLPIMPquote:Op zaterdag 24 december 2005 08:26 schreef hicham het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/119277/1
Check eerste reactie![]()
heb z'n e-mail nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 09:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Erg jammer, had dit gemailed naar hem![]()
Teveel aandacht voor zo een mooi topic.
Dank je wel voor de uitlegquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:26 schreef bwt het volgende:
[..]
deze persoon heeft zich in het verleden (deze zomer was dat zo'n beetje) erg not geliefd gemaakt bij een groot aantal fok!mc bezoekers. Over en weer is er toen stevig gerelt waarna hij toen samen met zijn medestander demonstratief bekend maakten om verder niet meer op het MC gedeelte te posten door middel van een zelf aangevraagde ban.
Hij leest nogaltijd mee en geeft zo nu en dan geeft hij zijn eigen "ongezouten" mening.
Meestal wordt hij genegeert en zo af en toe wordt er "vrolijk" op hem gereageerd.
Vandaar ook dat hij niet een nieuw topic heeft geopend.
Zoals zo vaak op fora zijn reacties snel gemaakt en vaak ongenuanceerd. Reacties volgen elkaar snel op . et voilois of zo iets
Ik ga er dan ook vanuit dat hij op deze post wel een reactie zal geven over zijn eigen visie.
prima, als het een "normale" reactie is. Anders zal er wel weer een rel volgen. Ik hoop dat het "rustig" zal blijven.
En bepaalde mensen zijn letterlijk ver onder de gordel persoonlijk aangevallen tot diep in hun ziel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:33 schreef richardgie het volgende:
Dank je wel voor de uitkeg![]()
Is trouwens niet mijn bedoeling om een rel te ontketenen,maar wil wel graag ongeveer weten wat er aan de hand is,zodat ik niet onbedoeld mensen voor het hoofd stoot.
Deze reactie geldt natuurlijk ook naar rietvaerder toe.
Geen idee, maar de enige keer dat een website tegenkwam die 'supposedly' van hem was, was er geen motor op te vinden......quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ik wist niet meer of ik hem nog had.![]()
Ik ben nu wel verwend door die volle kuip merk ik, moet weer wennen aan die TL1000.![]()
![]()
[..]
Is die zaak zelf ook een beetje dubieus?![]()
Ik zal er rekening mee proberen te houden,vindt het persoonlijk altijd wel prettig als ik tenminste een klein beetje weet op wie ik quote,zeker omdat ik toch wil proberen de vrede te bewaren en geen complete rel uit wil lokkenquote:Op zaterdag 24 december 2005 10:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En bepaalde mensen zijn letterlijk ver onder de gordel persoonlijk aangevallen tot diep in hun ziel.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:47 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Nog even die CBR van Raus erbij en het is weer compleet.
straks de soes even uitlaten denk ik. Was de bedoeling aan de Alp te werken, eikels hebben alleen oliefilter vergeten mee te sturen "(quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ga zo maar eens lekker op mijn motor rijden denk ik, het is schitterend weer![]()
en helaas hebben wij nog geen ragbikedus moet alleen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De topics zijn gemerged. Er is dus nog maar 1 topic. Dan vallen er nog wel eens wat posts wegquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:09 schreef bwt het volgende:
ik weet niet wat er met fok aan de hand is
ik weet zeker dat ik in dit topic heb gereageert maar het staat neit in mijn active topic list
Zoals op zoveel fora: Moderators met het verstand van een garnaalquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:11 schreef bwt het volgende:
Huh, nu is in eens Riet de topic starter
freak, what ur doing
edit:
[pta Feedback] Het PTA-CJIB
dat dus
quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:41 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Zoals op zoveel fora: Moderators met het verstand van een garnaal
Topic 1: Geen reacties
Topic 2: Veel reacties
Conclusie, alles uit topic 2 in topic 1 gooien![]()
Mijn oude baas zoekt nog wat mensen die extreem inefficient kunnen werken,
ik zal eens de vacature doormailen![]()
zou ik nou voor het eerst in de historie een ban aangeboden krijgen?
kan ik wel gebruikenquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
even het post gemiddelde omhoog brengen
quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:57 schreef Rausdouwer het volgende:
Deze bedoelde ik laatst, rode ducati met witte strepen.![]()
[afbeelding]
dat ligt niet aan de motor maar aan de bestuurderquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:59 schreef Rausdouwer het volgende:
Dit is wel iets voor mij![]()
[afbeelding]
Een snellere dan Mercy![]()
dat wel, maar wat extra power helpt welquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat ligt niet aan de motor maar aan de bestuurder
10 miljoenquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
jipppieeee wat heb ik gewonnen ?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:02 schreef stinkie het volgende:
Mijnsoes
gewoon sleutel erin en starten
quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:07 schreef bwt het volgende:
Je hebt er echt zin in hè
zo snelmogelijk een topic dicht pleuren
naked is ook mooiquote:
Suzuki GSX-R 20 jaar: Deel 1quote:
en dat zeg je niet ff dat je daar naar gaat kijken?????quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die heb ik net in het echt gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ging lampjes halen en kwam daar ineens een hele tent vol nieuwe motoren tegenquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:25 schreef bwt het volgende:
[..]
en dat zeg je niet ff dat je daar naar gaat kijken?????
scahnde
huh, een freaker die MF niet kent?????quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ging lampjes halen en kwam daar ineens een hele tent vol nieuwe motoren tegen
nog even met een MotorFreaker gesproken die nog nooit van M-F gehoord had![]()
Ook niet tegen mij hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:25 schreef bwt het volgende:
[..]
en dat zeg je niet ff dat je daar naar gaat kijken?????
scahnde
ei, weg moet die brommersquote:
ja he, ik vind het echt fantastisch wat ze doen!quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:29 schreef bwt het volgende:
trial is idd wel erg vet
super zoals die gasten controle over hun machines hebben
De echte Soes-fanquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:44 schreef bwt het volgende:
de 1000 heeft wel een grotere uitlaat dan de 750 en 600
[afbeelding]
[afbeelding]
die moet ik ook nog steeds testen, maar ze zijn vrij hoog, zelfs voor mij.quote:
toeft toch es op met die brommerrtssquote:
raus wil een andere moto????quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:51 schreef Rausdouwer het volgende:
http://www.motorrijder.be/extra/tf.asp?tf_Id=77
en dadelijk zeker de laatste post makenquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Ghahaha.. echt mooi om te zien hoe jij je topic leven wilt beschermen![]()
![]()
nog steedsquote:
Nee joh.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:54 schreef bwt het volgende:
[..]
en dadelijk zeker de laatste post maken
fun picsquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:55 schreef Worldbeater het volgende:
Net een kwartiertje thuis.
Vanochtend Judith opgehaald bij de metro, naar de motorzaak gereden, daar hebben ze de voorvork nog wat laten zakken, en is ze een proefrit gaan maken. Ze paste nog steeds maar net met 1 voet aan de grond.![]()
Even waren we haar kwijt, maar ze kwam toch weer terug gereden, duim omhoog en een dikke big smile.![]()
De motor staat haar ook aardig stoer moet ik zeggen.Zie je nu niet op de pics trouwens.
Daarna even hier thuis koffie gedronken, en aan de trappen cursus begonnen.![]()
[afbeelding]
Pics nog niet met het leer aan.![]()
Eerst met een bokje naast de motor, later zonder.
Het lukte haar uiteindelijk om de motor even 2-3 keer heel kort te laten lopen.
Maar er zat duidelijk vooruitgang in.![]()
Daarna heeft ze zich in haar echte motorpak gehesen, en zijn we naar het pompstation in Delft gereden.
Dat is hier 20 kilometer vandaan, maar ze moest er iets meer dan 120 rijden, en dat red je anders niet op 1 tank.
Daar nog even de motor voor haar gestart, en nu is ze dus onderweg.![]()
[afbeelding]
Inmiddels is Nick ook gearriveerd en duiken we met de minibike het park in.![]()
't blijft een amerikaanquote:
Gaafquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:55 schreef Worldbeater het volgende:
Net een kwartiertje thuis.
Vanochtend Judith opgehaald bij de metro, naar de motorzaak gereden, daar hebben ze de voorvork nog wat laten zakken, en is ze een proefrit gaan maken. Ze paste nog steeds maar net met 1 voet aan de grond.![]()
Even waren we haar kwijt, maar ze kwam toch weer terug gereden, duim omhoog en een dikke big smile.![]()
De motor staat haar ook aardig stoer moet ik zeggen.Zie je nu niet op de pics trouwens.
Daarna even hier thuis koffie gedronken, en aan de trappen cursus begonnen.![]()
[afbeelding]
Pics nog niet met het leer aan.![]()
Eerst met een bokje naast de motor, later zonder.
Het lukte haar uiteindelijk om de motor even 2-3 keer heel kort te laten lopen.
Maar er zat duidelijk vooruitgang in.![]()
Daarna heeft ze zich in haar echte motorpak gehesen, en zijn we naar het pompstation in Delft gereden.
Dat is hier 20 kilometer vandaan, maar ze moest er iets meer dan 120 rijden, en dat red je anders niet op 1 tank.
Daar nog even de motor voor haar gestart, en nu is ze dus onderweg.![]()
[afbeelding]
Inmiddels is Nick ook gearriveerd en duiken we met de minibike het park in.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |