quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:36 schreef Worldbeater het volgende:
Als je nooit goed begonnen bent?![]()
Nee, studeren is steeds meer in, ik ken zelfs iemand van 35 die alleen maar op school zit.
Moet nog 4 jaar.![]()
Ik heb zelf nog 12 maanden, en daarna wil ik mijn talen weer een beetje oppakken.
Dat is echt te erg voor woorden zoals het er nu voor staat.![]()
Je kan veel zeggen, maar na je 30ste is het gewoon te laat. Vanaf dan begin je af te takelen en leef je gewoon toe naar het einde. Dat is dan ook eigenlijk het moment dat je reeds alles binnen moet hebben, 4 kidz, huisje, boompje, beestje en ergens in een ver warm land moet zittenquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:35 schreef Roderick2085 het volgende:
ze zeggen altijd, je bent nooit te oud om te leren
ga er dus maar niet vanuit![]()
Hj, Raus der website is offline.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
in een paar nieuwe types banden van Michelin & Bridgestone niet meerzitten kunstof dingen in die het karkas vormen
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:26 schreef worldpimber het volgende:
Heeft Tell Sell jou nou ingehuurd?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Neuh, waarom denk je dat?[afbeelding]
[afbeelding] Verleng de duurzaamheid van je motor!
[afbeelding] Ook voor dieselmotoren!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Je kan veel zeggen, maar na je 30ste is het gewoon te laat. Vanaf dan begin je af te takelen en leef je gewoon toe naar het einde. Dat is dan ook eigenlijk het moment dat je reeds alles binnen moet hebben, 4 kidz, huisje, boompje, beestje en ergens in een ver warm land moet zitten
Ga ik zeker proberen,dus als fok er ineen keer helemaal uitlicht is richardgie aan het experimenterenquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[..]
met de rechtermuisknop op het kwoot knopke klikken open in een new window, daarna CTRL+A CTR+X, venster sluiten en een volgende quoten. dan even CTRL+ V
en voilla meerdere kwotes in 1 post![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hj, Raus der website is offline.
wat rij je dan in godesnaam banden met gouden inlegquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In Spanje kost dat setje dus hoogstens 230 euro..
Voor mijn motor was ik met 175 euro klaar, alleen de (goedkoopste) voorband kost hier 179 euro.![]()
[..]
Als je nooit goed begonnen bent?![]()
Nee, studeren is steeds meer in, ik ken zelfs iemand van 35 die alleen maar op school zit.
Moet nog 4 jaar.![]()
Ik heb zelf nog 12 maanden, en daarna wil ik mijn talen weer een beetje oppakken.
Dat is echt te erg voor woorden zoals het er nu voor staat.![]()
Vorig jaar hield je bij hoog en laag vol dat de nieuwe banden niet meer van rubber waren.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
in een paar nieuwe types banden van Michelin & Bridgestone niet meerzitten kunstof dingen in die het karkas vormen
![]()
Michelin Pilot Power.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:49 schreef stinkie het volgende:
wat rij je dan in godesnaam banden met gouden inleg
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
dat heb ik echt jarenlang geroepen toen ik nog geen 30 wasik vond ook dat het leven ophield na je 30ste
( wilde er zelfs echt mee stoppen ) maar niets is minder waar ik ben het eigenlijk veel leuker gaan vinden
het leven is veel aangenamer geworden voor mij.
![]()
geloof me snotpimbertje het leven begint pas bij 30![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vorig jaar hield je bij hoog en laag vol dat de nieuwe banden niet meer van rubber waren.
Dingen toevoegen aan de rubbercompound is van alle dag, al het rubber is synthetisch.![]()
Maar ik sta open voor nieuwe ontwikkelingen, bron?
[..]
Michelin Pilot Power.
De enige band zonder negatieve kritieken geloof ik.![]()
Voorband beater:quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:49 schreef stinkie het volgende:
Hangt er ook van af of het V,H of Z banden zijn en dit heeft iets met de snelheid te makenquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
wel goeie gripquote:
dan is de Z zeker de znelstequote:Op vrijdag 23 december 2005 14:56 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hangt er ook van af of het V,H of Z banden zijn en dit heeft iets met de snelheid te maken.
Alleen in het zand, want op een voertuig op een effen ondergrond zorgt het profiel niet voor de grip, dat doet de rubbercompound. Waarom denk je anders dat er slicks bestaan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:58 schreef Roderick2085 het volgende:
wel goeie grip(zolang je rechtdoor wil)
Het gaat hier in een enorm hoog tempoquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is maar waar je prioriteiten liggen.![]()
Een vriendin kan er ook al niet af merk ik.![]()
Heb je goed gezienquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:58 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hier rijdt half Hoogland mee rond hoor.Maar dan alleen 2 aan de achterkant.
Sucks valt mee hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:33 schreef worldpimber het volgende:
Phatzak.nl is down [afbeelding]
En nou nog studeren sucks wel voor jou OPM trouwens, er moet toch ooit een einde aan komen![]()
Geloof het wel ja.Is volgens mij in het leven geroepen voor de hayaboetsies etc,voor snelheden van 300 +quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:58 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wel goeie grip(zolang je rechtdoor wil)
[..]
dan is de Z zeker de znelste![]()
Zijn tractor banden,dus die herken ik meteenquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Heb je goed gezien![]()
* R2-D2 is ook weg![]()
Alvast fijne kerstdagen toegewenst aan iedereen![]()
![]()
@ Pimber & Hicham
lekker scheuren tijdens de kerstdiensten![]()
in die cross banden zitten wel staalgordelsquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen in het zand, want op een voertuig op een effen ondergrond zorgt het profiel niet voor de grip, dat doet de rubbercompound. Waarom denk je anders dat er slicks bestaan.![]()
Ik ga ondersteund door mijn staalgordels naar de Aprilia, lekker druk op de weg ondertussen.![]()
![]()
![]()
Op de ZXR zaten bij mij Pilot Sports.Goeie banden,veel grip,alleen een beetje korte levensduurquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vorig jaar hield je bij hoog en laag vol dat de nieuwe banden niet meer van rubber waren.
Dingen toevoegen aan de rubbercompound is van alle dag, al het rubber is synthetisch.![]()
Maar ik sta open voor nieuwe ontwikkelingen, bron?
[..]
Michelin Pilot Power.
De enige band zonder negatieve kritieken geloof ik.![]()
Hoe goed kende je haar dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:04 schreef Worldbeater het volgende:
Spontaan verrassingsbezoekje, spontane actie van de vrouw van de directeur.![]()
Ontkenningsfasequote:Op vrijdag 23 december 2005 14:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat heb ik echt jarenlang geroepen toen ik nog geen 30 wasik vond ook dat het leven ophield na je 30ste
( wilde er zelfs echt mee stoppen ) maar niets is minder waar ik ben het eigenlijk veel leuker gaan vinden
het leven is veel aangenamer geworden.
![]()
Volgens mij doet geen een Fok!MC'er aan kerkdiensten hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
@ Pimber & Hicham
lekker scheuren tijdens de kerstdiensten![]()
Als jij je daar prettig bij voeltquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
het leven is veel aangenamer geworden.
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:13 schreef hicham het volgende:
[..]
FeliKan ze misschien eindelijk ook eens die theorieboeken voor A gebruiken
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:20 schreef Worldbeater het volgende:
Er kan weer gelachen worden.
Dááááááág Futura.![]()
Je reed lekker, ineens alleen op het achterwiel in de tweede versnelling, het stuur schoot bijna uit mijn hand van het voorwiel wat daarbij even heen en weer ging, je liep bijna geruisloos bij het stoplicht, en je vond toeren rond de 3-4 K Rpm heel prettig, ik had tranen in mijn ogen als je boven de 6 k Rpm kwam..
Nou alquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:06 schreef dribbel79 het volgende:
Happy New Year and a Mercy Christmas![]()
Toen ik 16 was "I had a dream" , als ik 22 ben dan heb ik het helemaal gemaakt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:58 schreef hicham het volgende:
Als jij je daar prettig bij voelt
[afbeelding]
Ik kan me prettigere dingen voorstellen, maar hey, je bent voorbij de 30 en wilt wat he ...
Zet hij daarnet 4.250 op de faktuur.quote:Sent: Monday, December 12, 2005 8:00 AM
Subject: motor
de motorfiets aprilia 1000 futura waar je op geboden heb 3250=
mag je voor die prijs ophelen
bel even voor een afspraak 0653191052
mvg p de groot
Dieptepunt in je marketingcarriere, je hebt niet kunnen overtuigen/overhalen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:20 schreef Worldbeater het volgende:
.. alleen het koopcontract vermelde een verkeerd bedrag.
Het was leuk samen, ik mis je wel, het voelde zo goed, maar we zijn niet bestemd voor elkaar.
Hoe graag we ook willen.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zet hij daarnet 4.250 op de faktuur.![]()
Had ik dan duidelijker moeten zijn.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:39 schreef Worldbeater het volgende:
Hij ging zijn zakenpartner bellen, en die stond te brullen aan de telefoon.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:40 schreef hicham het volgende:
Dieptepunt in je marketingcarriere, je hebt niet kunnen overtuigen/overhalen?
Zit al @ Marktplaats.quote:Op naar de volgende!Ik geef je tot eind februari de tijd
![]()
Niet gebatst, had ik op mijn oude werk ook al moeten doen van je.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:42 schreef worldpimber het volgende:![]()
Wat nen eikelEn toen, nog gebatst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat er niet om of jij dat kan, maar of dat van ons magquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En anders moeten we maar even wachten totdat ik een leasegebakkie heb, kan de verkoop van de Fiero erbij. Kan ik zo lang wachten?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:52 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Opeens weet je het.Mooi zo een "GSF 600 S BANDIT Koopje met garantie", ik mis alleen het "S" gedeelte op de fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus tochquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:56 schreef hicham het volgende:
Gaat er niet om of jij dat kan, maar of dat van ons mag
Vandaar de smiley aan het eind van de eerste zin, is niet echt Raus.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:57 schreef Rausdouwer het volgende:
Dus tochwas al voorspeld he
jammer voor je Pep![]()
ik zat even achter de pjuter van Raus![]()
Tsjah, het is gewoon een goede naaiactie. Doen alsof ie van niets weet en vervolgens "samen" maar 500 euro bijleggen ofzo.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:48 schreef Worldbeater het volgende:
Geen smet @ de motor.
De aankoop moet vlekkenloos verlopen anders zit er een vloek op.![]()
... ook te zien aan de enters.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:57 schreef Rausdouwer het volgende:
ik zat even achter de pjuter van Raus![]()
Vroeger niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:09 schreef worldpimber het volgende:
Maargoed, je hebt het geduld en de tijd nog.
Ook als je dat bedrag in guldens had gehoord?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zelfs die 1000 euro had ik dan zo neergelegd, heb ervoor gekozen dus ik ga ervoor.![]()
aha, ruudmotoren, dubieus opkopertje waarover verder niks meer te vinden op internet. Verziekt ook alle zoekresultaten voor de Alpquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Gaat er niet om of jij dat kan, maar of dat van ons mag
[..]
Mooi zo een "GSF 600 S BANDIT Koopje met garantie", ik mis alleen het "S" gedeelte op de foto
Nee.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:37 schreef hicham het volgende:
Ook als je dat bedrag in guldens had gehoord?
Ik wist niet meer of ik hem nog had.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:57 schreef stinkie het volgende:
Niet eens ff de neiging gehad dat mailtje onder z'n neus te wrijven?
Is die zaak zelf ook een beetje dubieus?quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:58 schreef stinkie het volgende:
aha, ruudmotoren, dubieus opkopertje waarover verder niks meer te vinden op internet. Verziekt ook alle zoekresultaten voor de Alp
Herkenbaar, is niet eens zo lang geleden voor mijquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:11 schreef Worldbeater het volgende:
Vroeger niet. [afbeelding]![]()
Zelfs die 1000 euro had ik dan zo neergelegd, heb ervoor gekozen dus ik ga ervoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |