en een fietsquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar daar heb je conditie voor nodig![]()
conditie komt vanzelfquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar daar heb je conditie voor nodig![]()
dat zou op zich wel handig zijn denk ik...quote:
Feli *0* voor je dinnetjequote:Op vrijdag 23 december 2005 09:31 schreef hollander172 het volgende:
Jongens ze kan voor d'r A!
Kan ik ook eindelijk eens zuipen op feestjes e.d.![]()
Goed bezig ! ! ! FELI ! ! !quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:31 schreef hollander172 het volgende:
Jongens ze kan voor d'r A!
Kan ik ook eindelijk eens zuipen op feestjes e.d.![]()
Heb een keer een spijker in m,n achterband gehad.In eerste instantie zag je die niet zitten want hij stond in de garage precies op die spijker geparkeerd,dus naar de benzine pomp,band op pompen en rijden.3 uur later moest ik tanken en de motor begon al een beetje raar te sturen,maar je denkt niet meteen aan je achterband want die was tenslotte opgepompt.Dus na het tanken en afrekenen zat die spijker me vrolijk toe te glimmen.Naar huis en de volgende dag een nieuwe achterband laten monteren.En het ergste was dat de band eigenlijk niet eens versleten was.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:13 schreef hicham het volgende:
[..]
FeliKan ze misschien eindelijk ook eens die theorieboeken voor A gebruiken
![]()
Ik ben momenteel aan het kutten met m'n bromskeVolgens mij zijn de voorvorkveren niet even lang
Even uitzoeken of dat zo hoort
Was in eerste instantie met de brommer aan het kutten omdat ik een lekke achterband had. Wat denk je dat er in zat? Een fucking imbusbout
Wel een kleine, maar ik dacht dat ik bezig was een spijker uit m'n band te trekken. Ach, extra gereedschap kan nooit kwaad toch
![]()
Nu eerst even lunchen
quote:RIJSWIJK - Een dronken taxichauffeur heeft vrijdagochtend vroeg in Rijswijk een motoragent aangereden. De politieman raakte licht gewond. De 69-jarige Haagse taxichauffeur, die een passagier vervoerde, was zo bezopen dat hij eerst tegen een boom reed voordat een motoragent hem tot stoppen dwong.
De agent zette zijn motor voor de taxi, maar het voertuig reed blijkbaar vervolgens door en tikte de motorfiets met bestuurder om.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:01 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb een keer een spijker in m,n achterband gehad.In eerste instantie zag je die niet zitten want hij stond in de garage precies op die spijker geparkeerd,dus naar de benzine pomp,band op pompen en rijden.3 uur later moest ik tanken en de motor begon al een beetje raar te sturen,maar je denkt niet meteen aan je achterband want die was tenslotte opgepompt.Dus na het tanken en afrekenen zat die spijker me vrolijk toe te glimmen.Naar huis en de volgende dag een nieuwe achterband laten monteren.En het ergste was dat de band eigenlijk niet eens versleten was.
Zat nog genoeg profiel op![]()
Vraag me trouwens toch af waarom die 180/55 banden zo gillend duur moeten zijn,een groot deel van de motorfietsen is hier tegenwoordig mee uitgerust,en dan zouden de productie kosten toch omlaag gaan,omdat er meer van gemaakt worden,zou ik denken.
O shit verkeerde knopje gedrukt na de verandering,staat het bericht er twee keer.
Nutteloos investeren in die brommerquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:13 schreef hicham het volgende:
![]()
Ik ben momenteel aan het kutten met m'n bromskeVolgens mij zijn de voorvorkveren niet even lang
Even uitzoeken of dat zo hoort
Was in eerste instantie met de brommer aan het kutten omdat ik een lekke achterband had. Wat denk je dat er in zat? Een fucking imbusbout
Wel een kleine, maar ik dacht dat ik bezig was een spijker uit m'n band te trekken. Ach, extra gereedschap kan nooit kwaad toch
![]()
Waarom heeft E-J je nummer en ik nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:45 schreef R2-D2 het volgende:
Feli iedereen met goed nieuws![]()
E-J belt net op dat er geen treinverkeer is vanuit E'hoven <-> Den Bosch![]()
Daarna voegde hij er nog aan toe dat hij niet met zichzelf heeft gespeeld![]()
Nou moet ik zelf koffie halen... Goh, wat went luxe snel![]()
Hoe hoger de vraag,hoe hoger de prijs?Zit een vorm van logica in ja,alleen ik zou denken dat de kosten bij grotere productie aantallen juist omlaag zouden gaanquote:
productiekosten waarschijnljik wel.... betekend dus alleen maar nog meer winstquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:18 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hoe hoger de vraag,hoe hoger de prijs?Zit een vorm van logica in ja,alleen ik zou denken dat de kosten bij grotere productie aantallen juist omlaag zouden gaan.
Van kantoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waarom heeft E-J je nummer en ik niet
Bedrijfsresultaat Bridgestone:quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
productiekosten waarschijnljik wel.... betekend dus alleen maar nog meer winst![]()
Zelfde gehad een keer in de garage van m'n school, lekke bandquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:01 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb een keer een spijker in m,n achterband gehad.In eerste instantie zag je die niet zitten want hij stond in de garage precies op die spijker geparkeerd,dus naar de benzine pomp,band op pompen en rijden.3 uur later moest ik tanken en de motor begon al een beetje raar te sturen,maar je denkt niet meteen aan je achterband want die was tenslotte opgepompt.Dus na het tanken en afrekenen zat die spijker me vrolijk toe te glimmen.Naar huis en de volgende dag een nieuwe achterband laten monteren.En het ergste was dat de band eigenlijk niet eens versleten was.
Zat nog genoeg profiel op![]()
Ik kwam er een keer achter dat er wat mis was met mijn veren toen ik een wheelie (lees grote huppeltje) met mijn brommer maakte, stond m'n remkabel ineens heel strak en ik kwam dus moeilijk vooruit omdat de rem strakgetrokken bleef. Bleek de onderkant van m'n vork gewoon een stuk naar beneden geklapt te zijnquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nutteloos investeren in die brommer
Ik rij nu ook op 1 veer, is wel grappig als je rechtdoor rijdt. Dan wiegt de hele brommer heen en weer en rij je een zigzaglijn![]()
[afbeelding]
ik geloof dat het nu iig wel duidelijk isquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Bedrijfsresultaat Bridgestone:
[afbeelding]
eet smakelijkquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:39 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat ook maar eens een broodje naar binnen schuiven.![]()
![]()
![]()
smakelijkquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:39 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat ook maar eens een broodje naar binnen schuiven.![]()
![]()
![]()
Nog sterkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:18 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hoe hoger de vraag,hoe hoger de prijs?Zit een vorm van logica in ja,alleen ik zou denken dat de kosten bij grotere productie aantallen juist omlaag zouden gaan.
Hogere grondstofprijzen ofzoiets was het toch?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Nog sterker![]()
Bridgestone gaat per 1 januari de prijzen van Banden met 5% verhogen![]()
en je zal zien dat daarna alle bandenfabrikanten hun prijzen gaan verhogen![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:39 schreef hicham het volgende:
Ik kwam er een keer achter dat er wat mis was met mijn veren toen ik een wheelie (lees grote huppeltje) met mijn brommer maakte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Dan moet je dit als vorkolie gebruikenquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nutteloos investeren in die brommer
Ik rij nu ook op 1 veer, is wel grappig als je rechtdoor rijdt. Dan wiegt de hele brommer heen en weer en rij je een zigzaglijn![]()
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4-op-een-rij![]()
Tijd om solidair te zijn met Hicham die gisteren solidair was met alle oorlogsslachtoffers en daarom 2 uur z'n mond dichthield.![]()
![]()
[ Bericht 17% gewijzigd door R2-D2 op 23-12-2005 14:18:28 (sgreivout) ]intuition will take you further than logics will ever do
Dank je welquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:53 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik geloof dat het nu iig wel duidelijk is![]()
[..]
eet smakelijk![]()
ik ga maar weer eens verder werken
oh, wacht, ik heb nog eigenlijk niks gedaan vandaag![]()
volgens mij meer winstquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hogere grondstofprijzen ofzoiets was het toch?
hier (op m'n stage) merk ik er niks van.... is ook niet echt van belang in deze sector....quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:55 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
![]()
Is het bij jullie nog druk,zo vlak voor de kerst?
Bij ons is het de hele maand December eigenlijk redelijk rustig geweest,hoewel ik wel rekenig had gehouden met de aankomende kerstdrukte.
een quote even copieren en bij de andere erbij plakken...quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:57 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ook ji'dank je wel![]()
Weet er hier iemand ook hoe je twee Quote's in een bericht kan krijgen?![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:52 schreef R2-D2 het volgende:
Users-Internet-log loopt snel vol, ik zal het programma maar stoppen en volgend jaar weer aanzetten![]()
Dat is mijn kerstkado voor de zeer ondergewaardeerde collega's
Ha ha,moet ik regelmatig met m'n nichtje en neefje spelen,vier op een rij.Zij met z'n tweeen tegen ome Ries.Laat ze altijd maar winnen,vinden ze prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4-op-een-rij![]()
Tijd om solidair te zijn met Hicham die gisteren solidair was met alle oorlogsslachotffers en daarom 2 uur z'n mond dichthield.![]()
![]()
.
Had ook zo iets gelezen.Rubber voor banden blijft natuurlijk deels een aardolie product,maar of dat dat nou zo veel invloed uitoefend op de prijzen dat geloof ik eigenlijk niet,dus het zal wel weer in de zakken van de bandenfabrikanten verdwijnenquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Nog sterker![]()
Bridgestone gaat per 1 januari de prijzen van Banden met 5% verhogen![]()
en je zal zien dat daarna alle bandenfabrikanten hun prijzen gaan verhogen![]()
Dat moet ik dus echt eens gaan proberenquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
een quote even copieren en bij de andere erbij plakken...
overtypen zou natuurlijk ook nog kunnen, maar dit is gemakkelijker![]()
Nope, niet de fabrieken zelf... het systeem ..quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:10 schreef richardgie het volgende:
Had ook zo iets gelezen.Rubber voor banden blijft natuurlijk deels een aardolie product,maar of dat dat nou zo veel invloed uitoefend op de prijzen dat geloof ik eigenlijk niet,dus het zal wel weer in de zakken van de bandenfabrikanten verdwijnen.
Weinig tijd de laatste de tijd, en dat zal ook heel wat minder worden de komende jaren. Net goedkeuring gehad van Fin Dir voor HBO studie Bedrijfs Eco van 3 jaarquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]eerst deed je dat volgens mij al om 6 uur ofzo
Heb er altijd een vrezelijke hekel aan gehad.Moeten die kerst kaarten allemaal voor 10 December gedrukt worden in een tijdsbestek van een paar dagen,terwijl als begin November gemaakt worden,de druk voor de drukker een stuk minder is.Bij mijn vorige baas werden er van 1 Dec.tot ongeveer 10 Dec.altijd 12 uurs diensten gedraaidquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hier (op m'n stage) merk ik er niks van.... is ook niet echt van belang in deze sector....
in de winkel (zaterdag baantje) welal die mensen die nog voor kerst wat moeten kopen
![]()
Heeft Tell Sell jou nou ingehuurd?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dan moet je dit als vorkolie gebruiken![]()
Of cement in storten, veren ze iig niet meer in [afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Weinig tijd de laatste de tijd, en dat zal ook heel wat minder worden de komende jaren. Net goedkeuring gehad van Fin Dir voor HBO studie Bedrijfs Eco van 3 jaarMaar dat betekent ook minder tijd voor meeten straks in het voorjaar/zomer
Het is maar waar je prioriteiten liggen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Weinig tijd de laatste de tijd, en dat zal ook heel wat minder worden de komende jaren. Net goedkeuring gehad van Fin Dir voor HBO studie Bedrijfs Eco van 3 jaarMaar dat betekent ook minder tijd voor meeten straks in het voorjaar/zomer
Zou inderdaad heel goed kunnen.Het zou me zeker niet verbazen,maar neemt niet weg dat ik ongeveer 700 guldenbest veel geld vindt voor een setje banden.Welliswaar incl. montage,ventiel,balanceren etc.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nope, niet de fabrieken zelf... het systeem ..
Vertel maar waarom banden uit Spanje per set goedkoper zijn dan een enkele band hier.![]()
Ik vraag me uberhaupt af hoeveel Bridgestone/Michelin per band krijgt.![]()
Op 299 euro is het misschien maar 10-20%.![]()
.. en aan het eind van het systeem komen wij aan de beurt.![]()
De prijsverhogingen zijn trouwens wel gegrond, vooral staal is veel duurder geworden.
Dat hadden "wij" op 1 januari vorig jaar, alle rubberslangen met staalinlagen gingen 5 % omhoog.
De staalprijs zelf met een veelvoud.. en in banden zitten staalgordels.
ze zeggen altijd, je bent nooit te oud om te lerenquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:33 schreef worldpimber het volgende:
Phatzak.nl is down [afbeelding]
En nou nog studeren sucks wel voor jou OPM trouwens, er moet toch ooit een einde aan komen![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:14 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat moet ik dus echt eens gaan proberen.
Vroeg me al af hoe de rest dat deed![]()
met de rechtermuisknop op het kwoot knopke klikken open in een new window, daarna CTRL+A CTR+X, venster sluiten en een volgende quoten. dan even CTRL+ Vquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:10 schreef richardgie het volgende:
[..]
Had ook zo iets gelezen.Rubber voor banden blijft natuurlijk deels een aardolie product,maar of dat dat nou zo veel invloed uitoefend op de prijzen dat geloof ik eigenlijk niet,dus het zal wel weer in de zakken van de bandenfabrikanten verdwijnen.
In Spanje kost dat setje dus hoogstens 230 euro..quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:34 schreef richardgie het volgende:
Zou inderdaad heel goed kunnen.Het zou me zeker niet verbazen,maar neemt niet weg dat ik ongeveer 700 guldenbest veel geld vindt voor een setje banden.Welliswaar incl. montage,ventiel,balanceren etc.![]()
En niet onbelangrijk,de productie aantallen zijn natuurlijk ook een stuk minder dan bij bijvoorbeeld autobanden.Ik zeg trouwens ook niet dat het het niet waard is,maar vindt het wel veel geld.
Als je nooit goed begonnen bent?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:33 schreef worldpimber het volgende:
En nou nog studeren sucks wel voor jou OPM trouwens, er moet toch ooit een einde aan komen![]()
in een paar nieuwe types banden van Michelin & Bridgestone niet meerquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nope, niet de fabrieken zelf... het systeem ..
Vertel maar waarom banden uit Spanje per set goedkoper zijn dan een enkele band hier.![]()
Ik vraag me uberhaupt af hoeveel Bridgestone/Michelin per band krijgt.![]()
Op 299 euro is het misschien maar 10-20%.![]()
.. en aan het eind van het systeem komen wij aan de beurt.![]()
De prijsverhogingen zijn trouwens wel gegrond, vooral staal is veel duurder geworden.
Dat hadden "wij" op 1 januari vorig jaar, alle rubberslangen met staalinlagen gingen 5 % omhoog.
De staalprijs zelf met een veelvoud.. en in banden zitten staalgordels.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:36 schreef Worldbeater het volgende:
Als je nooit goed begonnen bent?![]()
Nee, studeren is steeds meer in, ik ken zelfs iemand van 35 die alleen maar op school zit.
Moet nog 4 jaar.![]()
Ik heb zelf nog 12 maanden, en daarna wil ik mijn talen weer een beetje oppakken.
Dat is echt te erg voor woorden zoals het er nu voor staat.![]()
Je kan veel zeggen, maar na je 30ste is het gewoon te laat. Vanaf dan begin je af te takelen en leef je gewoon toe naar het einde. Dat is dan ook eigenlijk het moment dat je reeds alles binnen moet hebben, 4 kidz, huisje, boompje, beestje en ergens in een ver warm land moet zittenquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:35 schreef Roderick2085 het volgende:
ze zeggen altijd, je bent nooit te oud om te leren
ga er dus maar niet vanuit![]()
Hj, Raus der website is offline.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
in een paar nieuwe types banden van Michelin & Bridgestone niet meerzitten kunstof dingen in die het karkas vormen
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:26 schreef worldpimber het volgende:
Heeft Tell Sell jou nou ingehuurd?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Neuh, waarom denk je dat?[afbeelding]
[afbeelding] Verleng de duurzaamheid van je motor!
[afbeelding] Ook voor dieselmotoren!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Je kan veel zeggen, maar na je 30ste is het gewoon te laat. Vanaf dan begin je af te takelen en leef je gewoon toe naar het einde. Dat is dan ook eigenlijk het moment dat je reeds alles binnen moet hebben, 4 kidz, huisje, boompje, beestje en ergens in een ver warm land moet zitten
Ga ik zeker proberen,dus als fok er ineen keer helemaal uitlicht is richardgie aan het experimenterenquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[..]
met de rechtermuisknop op het kwoot knopke klikken open in een new window, daarna CTRL+A CTR+X, venster sluiten en een volgende quoten. dan even CTRL+ V
en voilla meerdere kwotes in 1 post![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hj, Raus der website is offline.
wat rij je dan in godesnaam banden met gouden inlegquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In Spanje kost dat setje dus hoogstens 230 euro..
Voor mijn motor was ik met 175 euro klaar, alleen de (goedkoopste) voorband kost hier 179 euro.![]()
[..]
Als je nooit goed begonnen bent?![]()
Nee, studeren is steeds meer in, ik ken zelfs iemand van 35 die alleen maar op school zit.
Moet nog 4 jaar.![]()
Ik heb zelf nog 12 maanden, en daarna wil ik mijn talen weer een beetje oppakken.
Dat is echt te erg voor woorden zoals het er nu voor staat.![]()
Vorig jaar hield je bij hoog en laag vol dat de nieuwe banden niet meer van rubber waren.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
in een paar nieuwe types banden van Michelin & Bridgestone niet meerzitten kunstof dingen in die het karkas vormen
![]()
Michelin Pilot Power.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:49 schreef stinkie het volgende:
wat rij je dan in godesnaam banden met gouden inleg
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
dat heb ik echt jarenlang geroepen toen ik nog geen 30 wasik vond ook dat het leven ophield na je 30ste
( wilde er zelfs echt mee stoppen ) maar niets is minder waar ik ben het eigenlijk veel leuker gaan vinden
het leven is veel aangenamer geworden voor mij.
![]()
geloof me snotpimbertje het leven begint pas bij 30![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vorig jaar hield je bij hoog en laag vol dat de nieuwe banden niet meer van rubber waren.
Dingen toevoegen aan de rubbercompound is van alle dag, al het rubber is synthetisch.![]()
Maar ik sta open voor nieuwe ontwikkelingen, bron?
[..]
Michelin Pilot Power.
De enige band zonder negatieve kritieken geloof ik.![]()
Voorband beater:quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:49 schreef stinkie het volgende:
Hangt er ook van af of het V,H of Z banden zijn en dit heeft iets met de snelheid te makenquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
wel goeie gripquote:
dan is de Z zeker de znelstequote:Op vrijdag 23 december 2005 14:56 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hangt er ook van af of het V,H of Z banden zijn en dit heeft iets met de snelheid te maken.
Alleen in het zand, want op een voertuig op een effen ondergrond zorgt het profiel niet voor de grip, dat doet de rubbercompound. Waarom denk je anders dat er slicks bestaan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:58 schreef Roderick2085 het volgende:
wel goeie grip(zolang je rechtdoor wil)
Het gaat hier in een enorm hoog tempoquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is maar waar je prioriteiten liggen.![]()
Een vriendin kan er ook al niet af merk ik.![]()
Heb je goed gezienquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:58 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hier rijdt half Hoogland mee rond hoor.Maar dan alleen 2 aan de achterkant.
Sucks valt mee hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:33 schreef worldpimber het volgende:
Geloof het wel ja.Is volgens mij in het leven geroepen voor de hayaboetsies etc,voor snelheden van 300 +quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:58 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wel goeie grip(zolang je rechtdoor wil)
[..]
dan is de Z zeker de znelste![]()
Zijn tractor banden,dus die herken ik meteenquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Heb je goed gezien![]()
* R2-D2 is ook weg![]()
Alvast fijne kerstdagen toegewenst aan iedereen![]()
![]()
@ Pimber & Hicham
lekker scheuren tijdens de kerstdiensten![]()
in die cross banden zitten wel staalgordelsquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen in het zand, want op een voertuig op een effen ondergrond zorgt het profiel niet voor de grip, dat doet de rubbercompound. Waarom denk je anders dat er slicks bestaan.![]()
Ik ga ondersteund door mijn staalgordels naar de Aprilia, lekker druk op de weg ondertussen.![]()
![]()
![]()
Op de ZXR zaten bij mij Pilot Sports.Goeie banden,veel grip,alleen een beetje korte levensduurquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vorig jaar hield je bij hoog en laag vol dat de nieuwe banden niet meer van rubber waren.
Dingen toevoegen aan de rubbercompound is van alle dag, al het rubber is synthetisch.![]()
Maar ik sta open voor nieuwe ontwikkelingen, bron?
[..]
Michelin Pilot Power.
De enige band zonder negatieve kritieken geloof ik.![]()
Hoe goed kende je haar dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:04 schreef Worldbeater het volgende:
Spontaan verrassingsbezoekje, spontane actie van de vrouw van de directeur.![]()
Ontkenningsfasequote:Op vrijdag 23 december 2005 14:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat heb ik echt jarenlang geroepen toen ik nog geen 30 wasik vond ook dat het leven ophield na je 30ste
( wilde er zelfs echt mee stoppen ) maar niets is minder waar ik ben het eigenlijk veel leuker gaan vinden
het leven is veel aangenamer geworden.
![]()
Volgens mij doet geen een Fok!MC'er aan kerkdiensten hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
@ Pimber & Hicham
lekker scheuren tijdens de kerstdiensten![]()
Als jij je daar prettig bij voeltquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
het leven is veel aangenamer geworden.
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:13 schreef hicham het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:20 schreef Worldbeater het volgende:
Er kan weer gelachen worden.
Dááááááág Futura.![]()
Je reed lekker, ineens alleen op het achterwiel in de tweede versnelling, het stuur schoot bijna uit mijn hand van het voorwiel wat daarbij even heen en weer ging, je liep bijna geruisloos bij het stoplicht, en je vond toeren rond de 3-4 K Rpm heel prettig, ik had tranen in mijn ogen als je boven de 6 k Rpm kwam..
Nou alquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:06 schreef dribbel79 het volgende:
Happy New Year and a Mercy Christmas![]()
Toen ik 16 was "I had a dream" , als ik 22 ben dan heb ik het helemaal gemaakt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:58 schreef hicham het volgende:
Als jij je daar prettig bij voelt
[afbeelding]
Ik kan me prettigere dingen voorstellen, maar hey, je bent voorbij de 30 en wilt wat he ...
Zet hij daarnet 4.250 op de faktuur.quote:Sent: Monday, December 12, 2005 8:00 AM
Subject: motor
de motorfiets aprilia 1000 futura waar je op geboden heb 3250=
mag je voor die prijs ophelen
bel even voor een afspraak 0653191052
mvg p de groot
Dieptepunt in je marketingcarriere, je hebt niet kunnen overtuigen/overhalen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:20 schreef Worldbeater het volgende:
.. alleen het koopcontract vermelde een verkeerd bedrag.
Het was leuk samen, ik mis je wel, het voelde zo goed, maar we zijn niet bestemd voor elkaar.
Hoe graag we ook willen.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zet hij daarnet 4.250 op de faktuur.![]()
Had ik dan duidelijker moeten zijn.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:39 schreef Worldbeater het volgende:
Hij ging zijn zakenpartner bellen, en die stond te brullen aan de telefoon.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:40 schreef hicham het volgende:
Dieptepunt in je marketingcarriere, je hebt niet kunnen overtuigen/overhalen?
Zit al @ Marktplaats.quote:Op naar de volgende!Ik geef je tot eind februari de tijd
![]()
Niet gebatst, had ik op mijn oude werk ook al moeten doen van je.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:42 schreef worldpimber het volgende:![]()
Wat nen eikelEn toen, nog gebatst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat er niet om of jij dat kan, maar of dat van ons magquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En anders moeten we maar even wachten totdat ik een leasegebakkie heb, kan de verkoop van de Fiero erbij. Kan ik zo lang wachten?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:52 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Opeens weet je het.Mooi zo een "GSF 600 S BANDIT Koopje met garantie", ik mis alleen het "S" gedeelte op de fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus tochquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:56 schreef hicham het volgende:
Gaat er niet om of jij dat kan, maar of dat van ons mag
Vandaar de smiley aan het eind van de eerste zin, is niet echt Raus.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:57 schreef Rausdouwer het volgende:
Dus tochwas al voorspeld he
jammer voor je Pep![]()
ik zat even achter de pjuter van Raus![]()
Tsjah, het is gewoon een goede naaiactie. Doen alsof ie van niets weet en vervolgens "samen" maar 500 euro bijleggen ofzo.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:48 schreef Worldbeater het volgende:
Geen smet @ de motor.
De aankoop moet vlekkenloos verlopen anders zit er een vloek op.![]()
... ook te zien aan de enters.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:57 schreef Rausdouwer het volgende:
ik zat even achter de pjuter van Raus![]()
Vroeger niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:09 schreef worldpimber het volgende:
Maargoed, je hebt het geduld en de tijd nog.
Ook als je dat bedrag in guldens had gehoord?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zelfs die 1000 euro had ik dan zo neergelegd, heb ervoor gekozen dus ik ga ervoor.![]()
aha, ruudmotoren, dubieus opkopertje waarover verder niks meer te vinden op internet. Verziekt ook alle zoekresultaten voor de Alpquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Gaat er niet om of jij dat kan, maar of dat van ons mag
[..]
Mooi zo een "GSF 600 S BANDIT Koopje met garantie", ik mis alleen het "S" gedeelte op de foto
Nee.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:37 schreef hicham het volgende:
Ook als je dat bedrag in guldens had gehoord?
Ik wist niet meer of ik hem nog had.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:57 schreef stinkie het volgende:
Niet eens ff de neiging gehad dat mailtje onder z'n neus te wrijven?
Is die zaak zelf ook een beetje dubieus?quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:58 schreef stinkie het volgende:
aha, ruudmotoren, dubieus opkopertje waarover verder niks meer te vinden op internet. Verziekt ook alle zoekresultaten voor de Alp
Herkenbaar, is niet eens zo lang geleden voor mijquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:11 schreef Worldbeater het volgende:
Vroeger niet. [afbeelding]![]()
Zelfs die 1000 euro had ik dan zo neergelegd, heb ervoor gekozen dus ik ga ervoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |