ze brengt je netjes thuis nadat je haar afgewerkt hebquote:Op donderdag 22 december 2005 14:33 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja ik zag het, en je krijgt er een date met haar bij![]()
Iets voor FX? (maar wat heeft de auto er dan mee te maken ?)
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze brengt je netjes thuis nadat je haar afgewerkt heb![]()
na vandaag nog 5 dagen op m'n stagequote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:57 schreef hicham het volgende:
Was ff streaming video aan het kijken, straks weg en tot 2 januari vrij
Is het raar als ik hier een complottheorie in zieIemand post om kwart over twee 's nachts een verhaal over dat spul (met disclaimer dat hij niet een verkoper is
) en een half uur later prijst iemand dat spul de hemel in, om tien voor drie 's nachts
Wel toevallig, zo diep in de nacht, als het forum zo een beetje uitgestorven is
edit
Ik ga nu maar naar huis
Jouw ervaringen mischienquote:Op donderdag 22 december 2005 14:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
na vandaag nog 5 dagen op m'n stage![]()
maar nu wel dus ja
was van plan nu ff een nabeschouwing te gaan schrijven, maar ik heb geen idee wat school daarin wil hebben![]()
ja, maar het is volgens mij voor studenten die nog niet weten waar ze stage kunnen / willen lopen... hebben we een map vol met nabeschouwingen die ze dan kunnen inkijken...quote:
"Mijn stage was dusdanig dat ik geen zin had noch heil zag in het schrijven van een nabeschouwing"quote:Op donderdag 22 december 2005 15:09 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ja, maar het is volgens mij voor studenten die nog niet weten waar ze stage kunnen / willen lopen... hebben we een map vol met nabeschouwingen die ze dan kunnen inkijken...
kan dus niet te specifiek gaan lullen denk ik, want dan snapt niemand waar ik het over heb... daar komt bij dat de meeste van die dingen maar iets van een half a4'tje zijn ofzo, in ieder geval moet het op 1 a4'tje passen
en het feit dat ik er geen zin in heb speelt misschien ook wel mee![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
"Mijn stage was dusdanig dat ik geen zin had noch heil zag in het schrijven van een nabeschouwing"
Ik durf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk te stellen dat het zeer waarschijnllijk is, zonder de andere mogelijkheden uit te sluiten, dat de door u gegeven mogelijkheid de waarheid het meest benaderd. Natuurlijk met enige terughoudenheid gezegd dan.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:09 schreef Roderick2085 het volgende:
en het feit dat ik er geen zin in heb speelt misschien ook wel mee![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:23 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik durf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk te stellen dat het zeer waarschijnllijk is, zonder de andere mogelijkheden uit te sluiten, dat de door u gegeven mogelijkheid de waarheid het meest benaderd. Natuurlijk met enige terughoudenheid gezegd dan.![]()
Het Wundermittel halelujaquote:Op donderdag 22 december 2005 14:57 schreef hicham het volgende:
Is het raar als ik hier een complottheorie in zieIemand post om kwart over twee 's nachts een verhaal over dat spul (met disclaimer dat hij niet een verkoper is
) en een half uur later prijst iemand dat spul de hemel in, om tien voor drie 's nachts
edit
Ik ga nu maar naar huis
Geen idee, ik denk dat Pep wel een oplossing weetquote:Op donderdag 22 december 2005 15:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
Het Wundermittel haleluja
Weet er iemand trouwens een reinigingsmiddel dat wel normaal werkt zonder magische toevoegingen
Tell sell zoek nu gewoon nieuwe mogelijkheden om hun troep te slijtenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:57 schreef hicham het volgende:
edit
Ik ga nu maar naar huis
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Tell sell zoek nu gewoon nieuwe mogelijkheden om hun troep te slijten![]()
![]()
quote:En de kawasaki ZZR 1100 uit `91 loopt zo goed... dat de oude eigenaar hem terug wil! (n.b een top van over de 340 km -de teller staat dan haast weer op 0-)
Iets voor Dribbel mischien, 500 Euro kan ie er mischien wel vanaf kletsenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:46 schreef stinkie het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/119132/1
Daar d8 ik aan gelijk al aan ja, als een van de weinige films die ik echt uit moest zitten.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:35 schreef R2-D2 het volgende:
Het is een kunstwerk van "HR Giger" ook verantwoordelijk voor het monster in Alien![]()
Groene zeep, volledig milieuvriendelijk.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:29 schreef stinkie het volgende:
Het Wundermittel haleluja
Weet er iemand trouwens een reinigingsmiddel dat wel normaal werkt zonder magische toevoegingen
leuke foto'squote:Op donderdag 22 december 2005 15:54 schreef Patrick281 het volgende:
Dirty business.
[afbeelding]
Je ziet'ut amper, maar het ding is echt vies!![]()
Had'em beter met siliconenspray kunnen behandelen voor het rijden.![]()
[afbeelding]
Ik moest eerst een kilometer of wat naar het park lopen, en vanaf dit gesloten fietspad ben ik naar een mini bedrijfsterreintje gereden. Al snel voelde ik al dat wheelies geen probleem zijn.
Je zit echt recht boven het achterwiel als je nog niet gewend ben.
= beter benen wijd en naar voren naar de tank toe gaan zitten dusz.![]()
[afbeelding]
Daar 3 rondjes gedaan, maar het ding maakt best wel veel lawaai, stonden ook auto's met mannen te genieten van hun rust (![]()
) dus maar weer het park in.
Door de binnenpaadjes af en toe even doorgeslagen met de achtervering, je kan beter wat harder rijden dan heb je er geen last van..moet je alleen niet remmen of sturen, very little grip.![]()
[afbeelding]
Had nog een foto van een Schotse Hooglander willen maken, die lag daar achter een hek en vond het allemaal wel prima, geen CR toestanden met op hol slaan, maar er kwam iemand met een hond aan verderop en die was geloof ik not amused, dus ben maar lekker doorgereden.
![]()
En dit was de eerste foto, even 4 keer trekken en ze kwam voor het eerst tot leven sinds China.![]()
[afbeelding]
De oplettende kijker ziet 2 takt rooksignalen all over.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
misschien iets voor onze GS500 rijders ?
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:54 schreef Patrick281 het volgende:
Dirty business.
"Pietje Bel gaat Crossen"- verhaal
quote:Beste verzekerde,
KNMV Verzekeringen wil haar dienstverlening continue verbeteren. Uw gemak staat hierbij voorop. Als extra service ontvangen alle KNMV verzekerden een inlogcode. Hiermee kunt u via internet uw polisgegevens, schade-, factuur- en persoonlijke gegevens inzien. Daarnaast kunt u zeer gemakkelijk online gegevens wijzigen of een schade melden.
Wij bieden u nu de mogelijkheid om al uw verzekeringszaken via internet te regelen. Nog gemakkelijker en het levert u direct een voordeel op van 5% op uw premie!
Ik heb het verhaal over de achterwieldrift, het omvallen van de bike zonder berijder, en die dame op het balkon van haar flat die een geinteresseerde toeschouwer was maar achterwege gelaten.quote:
Ik heb geen verstand van Grafische Software, ik kan alleen hoofdjes eruit knippen en ergens anders op plakken.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:11 schreef richardgie het volgende:
richardgie is ook weer terug.Zou 'effe'gedichtje van m'n vader gaan bewerken met Photoshop.Komt ie aan met 4 plaatjes uit een tijdschrift,die gescand moesten worden,maat aan passen,plakken en randen weg werken,en niet te vergeten de tekst natuurlijk,maar een foto van 2x3 cm uit een tijdschrift wordt natuurlijk nooi echt mooi al je het gaat opblazen naar 4x6 cm,en vevolgens met een partij lagen zitten te werken dat het niet normaal meer is,dan kan je natuurlijk wel in je eerste laag gaan zitten plakken,maar dan kan je er maar weinig meer aan aanpassen,maar het is allemaal weer gelukt.
Blij dat ik geen DTP er ben zeg,kan je dat elke dag doen![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:27 schreef Patrick281 het volgende:
Hier gaan we steeds meer naartoe in de toekomst.![]()
[..]
[..]
Ik heb het verhaal over de achterwieldrift, het omvallen van de bike zonder berijder, en die dame op het balkon van haar flat die een geinteresseerde toeschouwer was maar achterwege gelaten.![]()
![]()
Is ook meer dan voldoende.Ik ben trouwens even op zoek geweest naar foto's van mij en die moeten hier ergens (op dit forum) rond zwerven,weet dus alleen niet meer waar,heb je berichtje in m'n brievenbus dus wel gelezen!quote:Op donderdag 22 december 2005 16:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van Grafische Software, ik kan alleen hoofdjes eruit knippen en ergens anders op plakken.![]()
Oh, ik zie het al, je hebt het verhaal doorelkaar gehusseldquote:Op donderdag 22 december 2005 16:27 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb het verhaal over de achterwieldrift, het omvallen van de bike zonder berijder, en die dame op het balkon van haar flat die een geinteresseerde toeschouwer was maar achterwege gelaten.![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:32 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb geen verstand van Grafische Software, ik kan alleen hoofdjes eruit knippen en ergens anders op plakken.![]()
Kon er jaren geleden nog wel het voordeel van zien, maar nu wordt het geintroduceerd onder het mom van korting en service terwijl ze de prijzen wel weer gelijktrekken op den duur, en je straks dus meer moet betalen als je vragen hebtquote:Op donderdag 22 december 2005 16:33 schreef Roderick2085 het volgende:
alles via internet, bankzaken, verzekeringen, ziekenhuizen komen er ook aan beetje inside informatie
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:43 schreef R2-D2 het volgende:
Oh, ik zie het al, je hebt het verhaal doorelkaar gehusseld![]()
dame op het balkon van haar flat [afbeelding]
een geinteresseerde toeschouwer![]()
omvallen van de bike zonder berijder![]()
de achterwieldrift [afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:37 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is ook meer dan voldoende.Ik ben trouwens even op zoek geweest naar foto's van mij en die moeten hier ergens (op dit forum) rond zwerven,weet dus alleen niet meer waar,heb je berichtje in m'n brievenbus dus wel gelezen!
Ga nu weg en kom vandaag niet meer terug ook,maar ik weet nu hoe ik in m'n brievenbus moet kijken.
kan je als bedrijf weer een aantal telefonisten eruit gooienquote:Op donderdag 22 december 2005 16:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Kon er jaren geleden nog wel het voordeel van zien, maar nu wordt het geintroduceerd onder het mom van korting en service terwijl ze de prijzen wel weer gelijktrekken op den duur, en je straks dus meer moet betalen als je vragen hebt, of de site ligt weer eens plat zoals bij de KNMV.
![]()
Grondspeling is niet alles trouwens.![]()
[afbeelding]
De expansiepijp moet ook niet onder de motor doorlopen.![]()
[..]
![]()
Maar voor een decollete is het nu wel te koud.![]()
Whooh00wquote:Op donderdag 22 december 2005 15:54 schreef Patrick281 het volgende:
Dirty business.
[afbeelding]
Je ziet'ut amper, maar het ding is echt vies!![]()
Had'em beter met siliconenspray kunnen behandelen voor het rijden.![]()
<<knip>>
De oplettende kijker ziet 2 takt rooksignalen all over.![]()
Kan ze wel ff voor je posten als R2D2 jij dat wiltquote:Op donderdag 22 december 2005 16:37 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is ook meer dan voldoende.Ik ben trouwens even op zoek geweest naar foto's van mij en die moeten hier ergens (op dit forum) rond zwerven,weet dus alleen niet meer waar,heb je berichtje in m'n brievenbus dus wel gelezen!
Ga nu weg en kom vandaag niet meer terug ook,maar ik weet nu hoe ik in m'n brievenbus moet kijken.
Zeker voor herhaling vatbaar, maar niet hier, of ze moeten het gewoon gedogen.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:00 schreef hicham het volgende:
Whooh00w![]()
Geschikt voor herhaling of viel het tegen?
Hoe liep je trouwens naar het park, gewoon ding onder je arm daarheen gedragen?
quote:Op donderdag 22 december 2005 17:00 schreef hicham het volgende:
Wat doe je als je aan het racen bent en je hebt jeuk? [afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon krabben natuurlijk
quote:Kan ze wel ff voor je posten als R2D2 jij dat wilt
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:16 schreef hicham het volgende:
En bij deze beeindig ik de twee uur stilte uit respect voor oorlogsslachtoffers in de hele wereld [afbeelding]
Inderdaad, een maat van me deed hem ook voor zo'n belachelijk lage prijs weg.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:28 schreef worldpimber het volgende:
Misschien moet Dribbol gewoon voor dit ding gaan.![]()
Gaat vast nog 100k mee
Mooi ding en ook nog eens een hele mooie prijsquote:Op donderdag 22 december 2005 19:28 schreef worldpimber het volgende:
Gaat vast nog 100k mee
Dat van dat getik zegt me niets, misschien kilometerteller of toch iets op je schijf (lang stil staan, op de plaats van je blokken geen roest ofzoquote:Op donderdag 22 december 2005 20:34 schreef Roderick2085 het volgende:
hij was wel aardig aan het roken toen ie een beetje warm stond te worden, heb volgens mij nog nooit zoveel rook uit m'n uitlaat zien komennou moet ik ook toegeven dat ik er eigenlijk nooit naar kijk
volgens mij zitten binnen 1 wielomwenteling... heb namelijk best wel wat tikjes gehoord, en zo groot is de tuin nou ook weer nietquote:Op donderdag 22 december 2005 21:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat van dat getik zegt me niets, misschien kilometerteller of toch iets op je schijf (lang stil staan, op de plaats van je blokken geen roest ofzo) Wilde gok
Witte rook is normaal, met het starten blijft die van mij altijd flink roken, maar duidelijk condensrook.
![]()
38 dagen is wel sjiek gek boh.![]()
![]()
quote:Ik ben onlangs nog naar de bioscoop geweest.
Daar draait nu de allernieuwste film.
Biker Boyz.
De GSX 1300 R Hayabusa is hier onbetwist de beste machine.
Nu zie je het eens vanuit Hollywood perspectief.
Er doet ook een ZX12 in mee , een Blackbird , een gixxer , ongelovelijk goed.
We hebben meteen erna ook een motorclub op gericht.
Straat races uiteraard.
De naam weten we nog niet , we zijn inmiddels al met drieen.
De derde moet nog wel zijn rijbewijs halen , ergens volgend jaar.
Dat wordt beslist de kawasaki man (low budget).
Uitdagen kan , inschrijfgeld Euro 2500.00 netto excl. btw.
Wees snel want je staat nu al in de wachtrij.
Check en ga eens naar die film , in je plaatselijke bioscoop
Duh, de vaste lezers hadden die reactie dan ook al weken geleden gelezenquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:49 schreef GSX 1300 R Hayabusa het volgende:
Luister - ik ben al behoorlijk te irritant geweest.
Kun jij (onopgemerkt) een goed woordje doen ?
Zeg maar dat ik tja ... niet goed wijs ben of zo.
Van mij nemen ze niks meer aan.
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik kom beide lims vrij vaak tegen in een Busa topic![]()
Vinden jullie het ook zo amusant om te lezen ?ikke wel
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:48 schreef stinkie het volgende:
Van alle fucking zwaarden koop ik er een met een productiefout (blijkt nu). Doormidden dusBlijkt er gewoon een afgebroken blad in mijn heft te zitten, maar wel een waarvan het afgebroken deel ontbreekt.....
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:28 schreef worldpimber het volgende:
Gaat vast nog 100k mee
Begint hij alweer over die zwaarden.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:48 schreef stinkie het volgende:
Van alle fucking zwaarden koop ik er een met een productiefout (blijkt nu). Doormidden dusBlijkt er gewoon een afgebroken blad in mijn heft te zitten, maar wel een waarvan het afgebroken deel ontbreekt.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Me too.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:00 schreef R2-D2 het volgende:
Terug van sporten, lekker een badje genomen en nu ontspannen...![]()
![]()
De hele dag niets uitgevoerd, dus heb het vanavond laat even ingehaald.
Net een uurtje terug, gedouched en wel.![]()
Een bad heb ik niet.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Begint hij alweer over die zwaarden.
Da's zo fijn... en dan met de te dure maar om een vrouw te verwennen precies goede aromatische rustgevende olieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Me too.![]()
De hele dag niets uitgevoerd, dus heb het vanavond laat even ingehaald.
Net een uurtje terug, gedouched en wel.![]()
Een bad heb ik niet.![]()
![]()
intuition will take you further than logics will ever do
Check, thanks, heb 'm gemaild...quote:Op donderdag 22 december 2005 19:28 schreef worldpimber het volgende:
Gaat vast nog 100k mee
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:07 schreef Worldbeater het volgende:
Begint hij alweer over die zwaarden.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:13 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Check, thanks, heb 'm gemaild...![]()
Wij zijn hier zo slecht nog niet he Drupple, een beetje dislekties maar wel aardigquote:Op donderdag 22 december 2005 23:13 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Check, thanks, heb 'm gemaild...![]()
quote:Roos 1 ml: 32.50¤
Lichaam: Is heel heilzaam voor de spijsvertering. Regelt de bloedsomloop en is goed tegen bloedarmoede. Is heel nuttig bij de behandeling van impotentie en geeft verlichting bij pms. Is fantastisch voor de droge en gevoelige huid. Verjongt en herstelt de huid.
Emotie: Roos is erotisch en sensueel. Pept het zelfvertrouwen op en brengt het gevoel van geluk en vrede.
Is het bolletje of de kom versleten? Moet je mischien de Xeramic gebruikenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:31 schreef worldpimber het volgende:
Bestaat er ipv olie druppelen, vaseline smeren etc. etc ook iets om dingen stroever te maken?Mijn rechterspiegel is veel te soepel geworden, bij remmen e.d. valt ie nu al naar benden. Dus niet de hele arm, maar echt het spiegeltje bij het stelpunt.
![]()
Denk het niet heHOf moet ik met een tang een beetje de boel kapotdrukken.
Weekniequote:Op donderdag 22 december 2005 23:35 schreef R2-D2 het volgende:
Is het bolletje of de kom versleten?
quote:Moet je mischien de Xeramic gebruiken![]()
Suchada in huis.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:13 schreef R2-D2 het volgende:
Da's zo fijn... en dan met de te dure maar om een vrouw te verwennen precies goede aromatische rustgevende olie![]()
![]()
Doe maar een liter.quote:
Schitterendquote:
Is Lock-Tide(weet niet of ik het goed spel)geen optie?Lijm wat volgens mij ook wel weer los is te krijgen.Wordt bij leveranciers en monteurs van drukpersen veel gebruikt.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:31 schreef worldpimber het volgende:
Bestaat er ipv olie druppelen, vaseline smeren etc. etc ook iets om dingen stroever te maken?Mijn rechterspiegel is veel te soepel geworden, bij remmen e.d. valt ie nu al naar benden. Dus niet de hele arm, maar echt het spiegeltje bij het stelpunt.
![]()
Denk het niet heHOf moet ik met een tang een beetje de boel kapotdrukken.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:49 schreef hollander172 het volgende:
Wish me luck, of eigenlijk mijn vriendin.
Ze gaat nu voor de zoveelste keer op voor haar B, A moet snel volgen afhankelijk van de uitkomst van vandaag.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:19 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Goedemorgen![]()
Ik heb een flinke blauwe plek op m'n rechterheup van het vallen gisterenverkeerd gevallen denk ik
![]()
[..]
![]()
Succes![]()
Jah, lievv...Dribbol, Drupple, what's next??quote:Op donderdag 22 december 2005 23:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wij zijn hier zo slecht nog niet he Drupple, een beetje dislekties maar wel aardig![]()
SUPERquote:
hey Dribquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:02 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Jah, lievv...Dribbol, Drupple, what's next??Dribble, Dribbûl??
Oh ja, BIJNA WEEKEND ! ! ! vanmiddag even kerstlunchen en dan afzwaaien, KOEKOEK ! ! !
Haaiquote:
Drbblquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:02 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Jah, lievv...Dribbol, Drupple, what's next??Dribble, Dribbûl??
Oh ja, BIJNA WEEKEND ! ! ! vanmiddag even kerstlunchen en dan afzwaaien, KOEKOEK ! ! !
quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:31 schreef hollander172 het volgende:
Jongens ze kan voor d'r A!
Kan ik ook eindelijk eens zuipen op feestjes e.d.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:45 schreef R2-D2 het volgende:
Feli iedereen met goed nieuws![]()
E-J belt net op dat er geen treinverkeer is vanuit E'hoven <-> Den Bosch![]()
Daarna voegde hij er nog aan toe dat hij niet met zichzelf heeft gespeeld![]()
Nou moet ik zelf koffie halen... Goh, wat went luxe snel![]()
dan heb jij vandaag alle tijd voor FOKquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:45 schreef R2-D2 het volgende:
Straks m'n kerstpakket ophalen en dan wegwezen voordat Kerstborrel begintquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan heb jij vandaag alle tijd voor FOK![]()
Aardig gek hoor Hollaanrander !!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:31 schreef hollander172 het volgende:
Dat kreeg ik gister mee. Was blij dat ik nog een sjorband bij me had, doos op de koffer vastgezet en voorzichtig naar huisquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:34 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Straks m'n kerstpakket ophalen en dan wegwezen voordat Kerstborrel begint![]()
Kijk, die opmerking... hij heeft er de hele nacht over gedacht hoe hij die moest pareren.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:45 schreef R2-D2 het volgende:
wij hebben gisteren al kerstpakket gekregenquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:34 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Straks m'n kerstpakket ophalen en dan wegwezen voordat Kerstborrel begint![]()
wat vage poeders en ander dingen. Nutiigste was de BBQ en de mp3 speler die erbij zatenquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij hebben gisteren al kerstpakket gekregenwas best groot en met allemaal lekker dingen erin
![]()
Jammer dat het morgen wrsch niet meer binnen zal zijn......En dan nog even op zoek naar een nieuwe remschijfquote:Beste .,
De volgende bestelling is door ons aan u verzonden:
-----------------------------------------------------------------------
Bestelnr....#..Omschrijving...............Prijs......Tot.Prijs...Status*
-----------------------------------------------------------------------
E510029997..1..MOTORRADPANNENSET.MOTOKIT..EUR..24,95.EUR..24,95...L..
E510003904..3..Bandenlichter.24.cm........EUR...6,95.EUR..20,85...N..
E510003925..1..Universele.oliefiltersle...EUR...5,50.EUR...5,50...L..
E510003622..1..Afsluitbare.oliecontainer..EUR..10,95.EUR..10,95...L..
E510003212..1..Trechter.50./.8.MM.........EUR...1,39.EUR...1,39...L..
E510050448..1..CHAMPION.Oliefilter.F301...EUR...9,50.EUR...9,50...L..
Feliquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:31 schreef hollander172 het volgende:
brommerquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:13 schreef hicham het volgende:
[..]
FeliKan ze misschien eindelijk ook eens die theorieboeken voor A gebruiken
![]()
Ik ben momenteel aan het kutten met m'n bromskeVolgens mij zijn de voorvorkveren niet even lang
Even uitzoeken of dat zo hoort
Was in eerste instantie met de brommer aan het kutten omdat ik een lekke achterband had. Wat denk je dat er in zat? Een fucking imbusbout
Wel een kleine, maar ik dacht dat ik bezig was een spijker uit m'n band te trekken. Ach, extra gereedschap kan nooit kwaad toch
![]()
Nu eerst even lunchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |