abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33303690
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:47 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Geld geeft je geen EQ, beetje jammer als je aan je materiele zaken een status wilt ontlenen.
Je zal ze de kost geven die rond lopen met een instelling van,kijk mij eens met m'n grote tot de nok toe gefinancierde auto of wat dan ook.En richardgie denkt:hardstikke mooi meneer/mevrouw,zal aan je denken als je een hartverlamming hebt gekregen dankzij al dat bruinwerken bij je baas,en richardgie nog maar eens een biertje pakt en niet denkt aan de zorgen van morgen en gisteren vergeten is.Heb in mijn leven trouwens veel meer mee gemaakt dan nodig is ,R2-D2 weet hier meer van volgens mij,en was niet van plan om me op wat voor manier dan nog druk te maken.Ook ik wil 100 worden,ben dus tevreden met de kleine dingen in het leven.
Waarom niet gewoon dik tevreden,tevreden hier met dit geluk,Rowwn Heze.

[ Bericht 4% gewijzigd door richardgie op 22-12-2005 12:21:48 ]
pi_33303791
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:44 schreef Worldbeater het volgende:

Maar het is heel normaal om een mens te hechten aan apparaten
intuition will take you further than logics will ever do
pi_33304088
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:00 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

[afbeelding]
Tering,wat is dat een donker plaatje joh.
Wat is het,een motor met 9 versnellingen .
  donderdag 22 december 2005 @ 12:16:23 #54
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_33304202
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:12 schreef richardgie het volgende:

[..]

een vrouw met stalen tieten
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_33304246
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:45 schreef richardgie het volgende:
En wat zij jij?Lekker stom ,mijn €45,- euri's kostende schoenen van de Bristol kunnen overal tegen!
Dat zijn dus praatjes die op mij totaal geen indruk maken ,net of het mij wat intressert wat een ander bijvoorbeeld voor schoenen of kleren uit geeft,en laat dat duidelijk merken ook,en ik gun ze zeker geen kijkje in mijn portemonnee .
Uit welke collectie Bristol schoenen is dat dan?

Mijn 40 euro wannabe kisten van de Bristol waren binnen no time op En zeker niet waterdicht, tenzij je de echte rubberen skischoenen koopt, maar dat zijn dan ook geen schoenen meer.

Lekker bezig mensen
  donderdag 22 december 2005 @ 12:21:16 #56
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_33304310
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:18 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Mijn 40 euro wannabe kisten van de Bristol waren binnen no time op En zeker niet waterdicht, tenzij je de echte rubberen skischoenen koopt, maar dat zijn dan ook geen schoenen meer.

Lekker bezig mensen
Legerkisten stevig, waterdicht, en je mag er ook nog een disco mee binnen
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  donderdag 22 december 2005 @ 12:21:53 #57
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_33304322
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:55 schreef richardgie het volgende:

[..]

Je zal ze de kost geven die rond lopen met een instelling van,kijk mij eens met m'n grote tot de nok toe gefinancierde auto of wat dan ook.En richardgie denkt:hardstikke mooi meneer/mevrouw,zal aan je denken als je een hartverlamming hebt gekregen dankzij al dat bruinwerken bij je baas,en richardgie nog maar eens een biertje pakt en niet denkt aan de zorgen van morgen en gisteren vergeten is.Heb in mijn leven trouwens veel meer mee gemaakt dan nodig is ,R2-D2 weet hier meer van volgens mij,en was niet van plan om me op wat voor manier dan nog druk te maken.Ook ik wil 100 worden,ben dus tevreden met de kleine dingen in het leven.
Kan een hele gezonde instelling zijn ja, alleen als jet het overdrijft zul je je echt tevreden moeten stelen met de kleine dingen in het leven, want meer zit er dan gewoon niet in
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 22 december 2005 @ 12:22:29 #58
19297 stinkie
pi_33304338
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:21 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

en nauwelijks beschadigen als je ermee onderuit gaat
pi_33304341
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:21 schreef Mercy_symbol het volgende:

Net iets teveel veters En te lomp
  donderdag 22 december 2005 @ 12:25:27 #60
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_33304564
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:18 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Lekker bezig mensen
Ik koop niet bij de Bristol,maar moest toch een voorbeeld geven.Ben zelf helaas gedwongen tot Italiaanse schoenen(deze vallen meestal wat kleiner dan de aangegeven maat) of bestelde hollandse schoenen,dit omdat ik schoenmaat 40 heb en in die maat is er op herenschoenen gebied nauwelijks iets te krijgen.Dit geldt trouwens ook voor motor laarzen.Had de laatste keer een paar nette schoenen nodig en normaal had ik voor dit doel altijd van Lier schoenen,maar die maakten geen schoenen meer in maat 40,dus was ik aan gewezen op van Bommel en die zijn ruim 2 x zo duur.Je voelt je dan toch een beetje genaaid.
pi_33304692
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:12 schreef richardgie het volgende:

Het is een kunstwerk van "HR Giger" ook verantwoordelijk voor het monster in Alien
pi_33304840
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:31 schreef richardgie het volgende:

Ik koop niet bij de Bristol,maar moest toch een voorbeeld geven.Ben zelf helaas gedwongen tot Italiaanse schoenen(deze vallen meestal wat kleiner dan de aangegeven maat) of bestelde hollandse schoenen,dit omdat ik schoenmaat 40 heb en in die maat is er op herenschoenen gebied nauwelijks iets te krijgen.Dit geldt trouwens ook voor motor laarzen.Had de laatste keer een paar nette schoenen nodig en normaal had ik voor dit doel altijd van Lier schoenen,maar die maakten geen schoenen meer in maat 40,dus was ik aan gewezen op van Bommel en die zijn ruim 2 x zo duur.Je voelt je dan toch een beetje genaaid.
Moet je bwt eens zien, die loopt met maat 38 ofzo rond volgens mij.
pi_33305047
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:21 schreef stinkie het volgende:

[..]

Kan een hele gezonde instelling zijn ja, alleen als jet het overdrijft zul je je echt tevreden moeten stelen met de kleine dingen in het leven, want meer zit er dan gewoon niet in
Was niet van plan hier verder over uit te wijden.
pi_33305052
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:40 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Ik ook Met dubbele sokken in zomer en winter
  donderdag 22 december 2005 @ 12:48:51 #66
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_33305130
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:22 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Net iets teveel veters En te lomp
Ik les met bergschoenen, gister bleven ze goed roog, heb er goed gevoel mee en ze zitten warm zat...stukken beter dan mijn collega motrorrij-lesser gister, die natte sokken had in zijn speciaal gekochte motorrij/ sportschoenen of wat hij ook aanhad...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_33305185
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:40 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Moet je m'n vader zien,maat 37,maar die is dan ook uit het begin van de vorige eeuw.
  donderdag 22 december 2005 @ 12:50:27 #68
19297 stinkie
pi_33305190
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:46 schreef richardgie het volgende:

[..]

Was niet van plan hier verder over uit te wijden.
Dat hoeft ook niet, maar om de paar posts een opmerking over wat je allemaal wel niet hebt moeten doorstaan en dat R@D2 er meer over weet zonder ook maar iets te willen verduidelijken gaat ook vervelen. Ik denk weet dat er wel meer zitten die een hoop shit hebben meegemaakt hier, maar dat hoeft niet zo duidelijk gebracht te worden....
Dan kun je mss beter in R&P gaan zitten.
pi_33305220
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:48 schreef dribbel79 het volgende:
Ik les met bergschoenen, gister bleven ze goed roog, heb er goed gevoel mee en ze zitten warm zat...stukken beter dan mijn collega motrorrij-lesser gister, die natte sokken had in zijn speciaal gekochte motorrij/ sportschoenen of wat hij ook aanhad...
Ik rij zelf ook gewoon met bergschoenen (zeg maar de kleine versie van legerkisten ) en ben ook niet van plan van die motorlaarzen te kopen. Loop ik daar de hele dag rond in van die tapdans schoentjes door school heen.

En motorlaarzen zijn inderdaad niet allemaal waterdicht, daar moet je ook wel op letten.
pi_33305248
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:48 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Als jij volgend jaar op examen gaat ben je dan niet verplicht om motorkleding te dragen?
pi_33305256
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:50 schreef stinkie het volgende:
R@D2
Ik dacht dat ik R@b las

Mijn hart, wat doe je
pi_33305279
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:50 schreef stinkie het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet, maar om de paar posts een opmerking over wat je allemaal wel niet hebt moeten doorstaan en dat R@D2 er meer over weet zonder ook maar iets te willen verduidelijken gaat ook vervelen. Ik denk weet dat er wel meer zitten die een hoop shit hebben meegemaakt hier, maar dat hoeft niet zo duidelijk gebracht te worden....
Dan kun je mss beter in R&P gaan zitten.
Jij geeft de aanleiding,ik geef antwoord,en je krijgt geen antwoorden op vragen die ik niet wil beantwoorden .
  donderdag 22 december 2005 @ 12:57:39 #73
19297 stinkie
pi_33305430
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:53 schreef richardgie het volgende:

[..]

Jij geeft de aanleiding,ik geef antwoord,en je krijgt geen antwoorden op vragen die ik niet wil beantwoorden .
Nee, je begint weer ergens over/aan wat je niet af wilt maken, dat is net andersom. KJomt natuurlijk wel heeeel interesant over naar buiten toe, de man met de grote geheimen
pi_33305546
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:51 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Ik rij zelf ook gewoon met bergschoenen (zeg maar de kleine versie van legerkisten ) en ben ook niet van plan van die motorlaarzen te kopen. Loop ik daar de hele dag rond in van die tapdans schoentjes door school heen.

En motorlaarzen zijn inderdaad niet allemaal waterdicht, daar moet je ook wel op letten.
En er op letten of het "schakelstukje"op je linker laars eventueel van wat harder materiaal is.Bij mijn vorige laarzen was dit van leer en was dus compleet door gesleten.Was na verloop van tijd een soort motorsandaal zeg maar.
pi_33305579
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:51 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Altijd op de motor met motorlaarzen en op kantoor schoenen in m'n Kantoorkast.
Mijn instructeur heeft iets boven z'n enkel een flink litteken door een gebroken ketting
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')