abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33303690
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:47 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Geld geeft je geen EQ, beetje jammer als je aan je materiele zaken een status wilt ontlenen.
Je zal ze de kost geven die rond lopen met een instelling van,kijk mij eens met m'n grote tot de nok toe gefinancierde auto of wat dan ook.En richardgie denkt:hardstikke mooi meneer/mevrouw,zal aan je denken als je een hartverlamming hebt gekregen dankzij al dat bruinwerken bij je baas,en richardgie nog maar eens een biertje pakt en niet denkt aan de zorgen van morgen en gisteren vergeten is.Heb in mijn leven trouwens veel meer mee gemaakt dan nodig is ,R2-D2 weet hier meer van volgens mij,en was niet van plan om me op wat voor manier dan nog druk te maken.Ook ik wil 100 worden,ben dus tevreden met de kleine dingen in het leven.
Waarom niet gewoon dik tevreden,tevreden hier met dit geluk,Rowwn Heze.

[ Bericht 4% gewijzigd door richardgie op 22-12-2005 12:21:48 ]
pi_33303791
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:44 schreef Worldbeater het volgende:

Maar het is heel normaal om een mens te hechten aan apparaten
intuition will take you further than logics will ever do
pi_33304088
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:00 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

[afbeelding]
Tering,wat is dat een donker plaatje joh.
Wat is het,een motor met 9 versnellingen .
  donderdag 22 december 2005 @ 12:16:23 #54
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_33304202
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:12 schreef richardgie het volgende:

[..]

een vrouw met stalen tieten
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_33304246
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:45 schreef richardgie het volgende:
En wat zij jij?Lekker stom ,mijn €45,- euri's kostende schoenen van de Bristol kunnen overal tegen!
Dat zijn dus praatjes die op mij totaal geen indruk maken ,net of het mij wat intressert wat een ander bijvoorbeeld voor schoenen of kleren uit geeft,en laat dat duidelijk merken ook,en ik gun ze zeker geen kijkje in mijn portemonnee .
Uit welke collectie Bristol schoenen is dat dan?

Mijn 40 euro wannabe kisten van de Bristol waren binnen no time op En zeker niet waterdicht, tenzij je de echte rubberen skischoenen koopt, maar dat zijn dan ook geen schoenen meer.

Lekker bezig mensen
  donderdag 22 december 2005 @ 12:21:16 #56
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_33304310
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:18 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Mijn 40 euro wannabe kisten van de Bristol waren binnen no time op En zeker niet waterdicht, tenzij je de echte rubberen skischoenen koopt, maar dat zijn dan ook geen schoenen meer.

Lekker bezig mensen
Legerkisten stevig, waterdicht, en je mag er ook nog een disco mee binnen
Let's race
Buienradar
  donderdag 22 december 2005 @ 12:21:53 #57
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_33304322
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:55 schreef richardgie het volgende:

[..]

Je zal ze de kost geven die rond lopen met een instelling van,kijk mij eens met m'n grote tot de nok toe gefinancierde auto of wat dan ook.En richardgie denkt:hardstikke mooi meneer/mevrouw,zal aan je denken als je een hartverlamming hebt gekregen dankzij al dat bruinwerken bij je baas,en richardgie nog maar eens een biertje pakt en niet denkt aan de zorgen van morgen en gisteren vergeten is.Heb in mijn leven trouwens veel meer mee gemaakt dan nodig is ,R2-D2 weet hier meer van volgens mij,en was niet van plan om me op wat voor manier dan nog druk te maken.Ook ik wil 100 worden,ben dus tevreden met de kleine dingen in het leven.
Kan een hele gezonde instelling zijn ja, alleen als jet het overdrijft zul je je echt tevreden moeten stelen met de kleine dingen in het leven, want meer zit er dan gewoon niet in
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 22 december 2005 @ 12:22:29 #58
19297 stinkie
pi_33304338
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:21 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

en nauwelijks beschadigen als je ermee onderuit gaat
pi_33304341
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:21 schreef Mercy_symbol het volgende:

Net iets teveel veters En te lomp
  donderdag 22 december 2005 @ 12:25:27 #60
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_33304564
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:18 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Lekker bezig mensen
Ik koop niet bij de Bristol,maar moest toch een voorbeeld geven.Ben zelf helaas gedwongen tot Italiaanse schoenen(deze vallen meestal wat kleiner dan de aangegeven maat) of bestelde hollandse schoenen,dit omdat ik schoenmaat 40 heb en in die maat is er op herenschoenen gebied nauwelijks iets te krijgen.Dit geldt trouwens ook voor motor laarzen.Had de laatste keer een paar nette schoenen nodig en normaal had ik voor dit doel altijd van Lier schoenen,maar die maakten geen schoenen meer in maat 40,dus was ik aan gewezen op van Bommel en die zijn ruim 2 x zo duur.Je voelt je dan toch een beetje genaaid.
pi_33304692
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:12 schreef richardgie het volgende:

Het is een kunstwerk van "HR Giger" ook verantwoordelijk voor het monster in Alien
pi_33304840
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:31 schreef richardgie het volgende:

Ik koop niet bij de Bristol,maar moest toch een voorbeeld geven.Ben zelf helaas gedwongen tot Italiaanse schoenen(deze vallen meestal wat kleiner dan de aangegeven maat) of bestelde hollandse schoenen,dit omdat ik schoenmaat 40 heb en in die maat is er op herenschoenen gebied nauwelijks iets te krijgen.Dit geldt trouwens ook voor motor laarzen.Had de laatste keer een paar nette schoenen nodig en normaal had ik voor dit doel altijd van Lier schoenen,maar die maakten geen schoenen meer in maat 40,dus was ik aan gewezen op van Bommel en die zijn ruim 2 x zo duur.Je voelt je dan toch een beetje genaaid.
Moet je bwt eens zien, die loopt met maat 38 ofzo rond volgens mij.
pi_33305047
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:21 schreef stinkie het volgende:

[..]

Kan een hele gezonde instelling zijn ja, alleen als jet het overdrijft zul je je echt tevreden moeten stelen met de kleine dingen in het leven, want meer zit er dan gewoon niet in
Was niet van plan hier verder over uit te wijden.
pi_33305052
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:40 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Ik ook Met dubbele sokken in zomer en winter
  donderdag 22 december 2005 @ 12:48:51 #66
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_33305130
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:22 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Net iets teveel veters En te lomp
Ik les met bergschoenen, gister bleven ze goed roog, heb er goed gevoel mee en ze zitten warm zat...stukken beter dan mijn collega motrorrij-lesser gister, die natte sokken had in zijn speciaal gekochte motorrij/ sportschoenen of wat hij ook aanhad...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_33305185
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:40 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Moet je m'n vader zien,maat 37,maar die is dan ook uit het begin van de vorige eeuw.
  donderdag 22 december 2005 @ 12:50:27 #68
19297 stinkie
pi_33305190
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:46 schreef richardgie het volgende:

[..]

Was niet van plan hier verder over uit te wijden.
Dat hoeft ook niet, maar om de paar posts een opmerking over wat je allemaal wel niet hebt moeten doorstaan en dat R@D2 er meer over weet zonder ook maar iets te willen verduidelijken gaat ook vervelen. Ik denk weet dat er wel meer zitten die een hoop shit hebben meegemaakt hier, maar dat hoeft niet zo duidelijk gebracht te worden....
Dan kun je mss beter in R&P gaan zitten.
pi_33305220
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:48 schreef dribbel79 het volgende:
Ik les met bergschoenen, gister bleven ze goed roog, heb er goed gevoel mee en ze zitten warm zat...stukken beter dan mijn collega motrorrij-lesser gister, die natte sokken had in zijn speciaal gekochte motorrij/ sportschoenen of wat hij ook aanhad...
Ik rij zelf ook gewoon met bergschoenen (zeg maar de kleine versie van legerkisten ) en ben ook niet van plan van die motorlaarzen te kopen. Loop ik daar de hele dag rond in van die tapdans schoentjes door school heen.

En motorlaarzen zijn inderdaad niet allemaal waterdicht, daar moet je ook wel op letten.
pi_33305248
quote:

[..]

Als jij volgend jaar op examen gaat ben je dan niet verplicht om motorkleding te dragen?
pi_33305256
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:50 schreef stinkie het volgende:
R@D2
Ik dacht dat ik R@b las

Mijn hart, wat doe je
pi_33305279
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:50 schreef stinkie het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet, maar om de paar posts een opmerking over wat je allemaal wel niet hebt moeten doorstaan en dat R@D2 er meer over weet zonder ook maar iets te willen verduidelijken gaat ook vervelen. Ik denk weet dat er wel meer zitten die een hoop shit hebben meegemaakt hier, maar dat hoeft niet zo duidelijk gebracht te worden....
Dan kun je mss beter in R&P gaan zitten.
Jij geeft de aanleiding,ik geef antwoord,en je krijgt geen antwoorden op vragen die ik niet wil beantwoorden .
  donderdag 22 december 2005 @ 12:57:39 #73
19297 stinkie
pi_33305430
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:53 schreef richardgie het volgende:

[..]

Jij geeft de aanleiding,ik geef antwoord,en je krijgt geen antwoorden op vragen die ik niet wil beantwoorden .
Nee, je begint weer ergens over/aan wat je niet af wilt maken, dat is net andersom. KJomt natuurlijk wel heeeel interesant over naar buiten toe, de man met de grote geheimen
pi_33305546
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:51 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Ik rij zelf ook gewoon met bergschoenen (zeg maar de kleine versie van legerkisten ) en ben ook niet van plan van die motorlaarzen te kopen. Loop ik daar de hele dag rond in van die tapdans schoentjes door school heen.

En motorlaarzen zijn inderdaad niet allemaal waterdicht, daar moet je ook wel op letten.
En er op letten of het "schakelstukje"op je linker laars eventueel van wat harder materiaal is.Bij mijn vorige laarzen was dit van leer en was dus compleet door gesleten.Was na verloop van tijd een soort motorsandaal zeg maar.
pi_33305579
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:51 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Altijd op de motor met motorlaarzen en op kantoor schoenen in m'n Kantoorkast.
Mijn instructeur heeft iets boven z'n enkel een flink litteken door een gebroken ketting
pi_33305598
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:57 schreef stinkie het volgende:

[..]

Nee, je begint weer ergens over/aan wat je niet af wilt maken, dat is net andersom. KJomt natuurlijk wel heeeel interesant over naar buiten toe, de man met de grote geheimen
Alles heeft on Topic gestaan.
  donderdag 22 december 2005 @ 13:04:25 #77
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_33305628
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:52 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Als jij volgend jaar op examen gaat ben je dan niet verplicht om motorkleding te dragen?
Zal er effe op letten, thnx...hangt wel eea in de verkeersschool aan documentatie daarover.
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  donderdag 22 december 2005 @ 13:06:17 #78
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_33305697
quote:

[..]

onze motorlaarzen zijn ook niet waterdicht de waterdichte laarzen waren ruim 100 euro duurder
en aangezien wij toch maar mooi weer motorrijders zijn vonden we die investering het niet waard
Let's race
Buienradar
pi_33305784
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:45 schreef richardgie het volgende:

[..]

En wat zij jij?Lekker stom ,mijn �45,- euri's kostende schoenen van de Bristol kunnen overal tegen!
Bristol pwnage!

Ik begin ook altijd over m'n te gek gave Bristol schoenen als anderen het over merkschoenen hebben van 300 euro Alleen zijn mijn schoenen niet echt daadwerkelijk van de Bristol, m'n zomerschoenen wel overigens
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:25 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Offtopic.. Cool vliegtuigje dit.
Ah, dus daar had je die daemon virtual dvd manager voor nodig heH
Om je illegale versie van Flight Simulator te kunnen spelen
quote:
Op donderdag 22 december 2005 13:01 schreef richardgie het volgende:

[..]

En er op letten of het "schakelstukje"op je linker laars eventueel van wat harder materiaal is.Bij mijn vorige laarzen was dit van leer en was dus compleet door gesleten.Was na verloop van tijd een soort motorsandaal zeg maar.
Kreeg ik bij de winkel een soort bandje voor die je om je schoen heen kunt doen, ze zeiden erbij 'als je een keer met je nette schoenen op de motor wilt'

Begreep het eerst niet eens maar was natuurlijk om daar te doen waar je schoen tegen het schakelpookje komt, netzoals een polsbandje maar dan voor om je schoen Gebruik het alleen nooit, en zie nu wel dat er een grote slijtageplek op m'n bergschoenen verschijnt
  donderdag 22 december 2005 @ 13:09:32 #80
19297 stinkie
pi_33305797
quote:
Op donderdag 22 december 2005 13:03 schreef richardgie het volgende:

[..]

Alles heeft on Topic gestaan.
owja? dat 'hele verhaal' over bij je moeder wonen en je zus die er ook maar bij kwam in het dorp? Gemist zeker... de verhalen die je alleen R2D2 weet? Gemist zeker. Het intereseert me geen fuck wat je hebt meegemaakt, net zomin als mijn geschiedenis jullie intereseert, maar dat constante gekoketteer met je R&P verleden verveel me.
pi_33305819
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:52 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Zeker wel!! Maar meestal mag je het dan nog van de rijschool gebruiken. Tijdens de lessen moest ik overigens al aan het kledingvoorschrift voldoen, maar voor het examen gelden ook strakke eisen. Kun je daar niet aan voldoen dan hoef je al niet eens op. Bij AVB (voertuigbeheersing, bijzonder verrichtingen) gold dat ook al. Je moet op z'n minst een helm, jas, motorhandschoenen en schoenen die over de enkels heen gaan hebben. Dat waren volgens mij bij ons de minimumeisen. Dat vind ik heel goed overigens.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_33305826
quote:
Op donderdag 22 december 2005 13:06 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

onze motorlaarzen zijn ook niet waterdicht de waterdichte laarzen waren ruim 100 euro duurder
en aangezien wij toch maar mooi weer motorrijders zijn vonden we die investering het niet waard
Een beetje gek idee eigenlijk. Je kan met de laarzen met ongelooflijke snelheden over het asfalt heen glijden zonder je voeten + onderbeen te beschadigen maar als het regent worden je voeten nat
pi_33305856
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:31 schreef richardgie het volgende:

[..]

maat 47 schoenen liggen ook niet bepaald voor het oprapen helaas...
nu weer verder werken... ben weer veel te hard aan het werk
  donderdag 22 december 2005 @ 13:13:31 #84
19297 stinkie
pi_33305930
quote:
Op donderdag 22 december 2005 13:10 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Zeker wel!! Maar meestal mag je het dan nog van de rijschool gebruiken. Tijdens de lessen moest ik overigens al aan het kledingvoorschrift voldoen, maar voor het examen gelden ook strakke eisen. Kun je daar niet aan voldoen dan hoef je al niet eens op. Bij AVB (voertuigbeheersing, bijzonder verrichtingen) gold dat ook al. Je moet op z'n minst een helm, jas, motorhandschoenen en schoenen die over de enkels heen gaan hebben. Dat waren volgens mij bij ons de minimumeisen. Dat vind ik heel goed overigens.
en zodra je dat papiertje hebt is een helm en onderbroek wettelijk gezien genoeg
pi_33305933
quote:
Op donderdag 22 december 2005 13:09 schreef stinkie het volgende:

[..]

owja? dat 'hele verhaal' over bij je moeder wonen en je zus die er ook maar bij kwam in het dorp? Gemist zeker... de verhalen die je alleen R2D2 weet? Gemist zeker. Het intereseert me geen fuck wat je hebt meegemaakt, net zomin als mijn geschiedenis jullie intereseert, maar dat constante gekoketteer met je R&P verleden verveel me.
Komop zeg, tis een slowchat waar van alles voorbij komt. Jij had het ook een tijdje constant over de cupmaat van R2D2, nee dat is interessant zeg Vanuit mijn optiek dan Misschien dat jij het wel interessant vond, maar lees anders gewoon over zijn replies heen of praat er over op een normale toon Dit is ook niet echt aardig zeg maar
  donderdag 22 december 2005 @ 13:16:22 #86
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_33306017
quote:
Op donderdag 22 december 2005 13:09 schreef stinkie het volgende:

[..]

is lang niet zo irritant als de verhalen die ik wel eens hier voorbij zien komen als er weer 1 snel naar de plee moest omdat ie aan de spetterpoep was oid

en dat allemaal ook nog eens uitgebreid zitten te vertellen

ben blij dat ie weg is
Let's race
Buienradar
pi_33306065
quote:
Op donderdag 22 december 2005 13:16 schreef Mercy_symbol het volgende:

is lang niet zo irritant als de verhalen die ik wel eens hier voorbij zien komen als er weer 1 snel naar de plee moest omdat ie aan de spetterpoep was oid

en dat allemaal ook nog eens uitgebreid zitten te vertellen
ben blij dat ie weg is
Waarschijnlijk voor mijn tijd *opgelucht*
  donderdag 22 december 2005 @ 13:21:15 #88
19297 stinkie
pi_33306180
quote:
Op donderdag 22 december 2005 13:13 schreef hicham het volgende:

[..]

Komop zeg, tis een slowchat waar van alles voorbij komt. Jij had het ook een tijdje constant over de cupmaat van R2D2, nee dat is interessant zeg Vanuit mijn optiek dan Misschien dat jij het wel interessant vond, maar lees anders gewoon over zijn replies heen of praat er over op een normale toon Dit is ook niet echt aardig zeg maar
Ik heb er ook geen enkel probleem mee dat ook dat soort zaken voorbij komen. Wel als er alleen maar interesant over word gedaan. Wees dan een vent en doe je verhaal ipv de grote geheimzinnige uit te gaan hangen en het wel aan geven maar niet willen zeggen wat.....

Mijn reactie net over de inetelling was ook niet bedoeld om dit op te rakelen, maar het was wel weer typerend, zodra het 'link' word meteen afkappen
pi_33306188
quote:
Op donderdag 22 december 2005 13:13 schreef stinkie het volgende:

[..]

en zodra je dat papiertje hebt is een helm en onderbroek wettelijk gezien genoeg
Schandalig eigenlijk !! Maar dat gaan ze binnenkort geloof ik ook aanpakken. Ik heb daar iets over gehoord.
pi_33306326
quote:
Op donderdag 22 december 2005 13:13 schreef hicham het volgende:

[..]

Komop zeg, tis een slowchat waar van alles voorbij komt. Jij had het ook een tijdje constant over de cupmaat van R2D2, nee dat is interessant zeg
?????
pi_33306380
E-J komt net binnen, ik zeg niets, hij begint gelijk te vertellen over:
"vertraging, aansluiting gemist etc... "
Ik doe heel begrijpend, hij blij
Zeg ik op het laatst: "Je moet niet zolang met jezelf spelen als je onder de douche staat "
Hij:

pi_33306403
quote:
Op donderdag 22 december 2005 13:25 schreef worldpimber het volgende:

[..]

?????
Ok, voor sommigen wel! Voor anderen is het niet belangrijk.
pi_33306424
quote:
Op donderdag 22 december 2005 13:26 schreef R2-D2 het volgende:
Zeg ik op het laatst: "Je moet niet zolang met jezelf spelen als je onder de douche staat "
Hij:

Ik vind het al heel wat dat ie tenminste nog komt.
pi_33306796
quote:
Op donderdag 22 december 2005 13:27 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Ik vind het al heel wat dat ie tenminste nog komt.
En wat bedoel je daar dan weer mee
quote:
Girlpower
Vrouwen uit het Kroatische dorpje Lozisca hebben hun luie mannelijke dorpsgenoten verslagen bij de lokale verkiezingen. Ze waren het zat dat de mannen niets voor de gemeenschap deden, en startten een campagne om de politieke macht over te nemen. Ze wonnen alle zeven zetels. Na hun overwinning verklaarden de vrouwen 'mannen terug te willen nemen in hun bed, maar nooit meer in de politiek'. Ondanks het kleine budget zijn de vrouwen hun politieke loopbaan begonnen met het optuigen van een kerstboom op het dorpsplein.
pi_33306981
Trieste mensen zeg

Geldwolven
pi_33307128
Nog een idee voor bwt

donderdag 22 december 2005 @ 13:50:43 #97
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_33307375
quote:
Op donderdag 22 december 2005 13:26 schreef R2-D2 het volgende:
Hij:

schalkje
Let's race
Buienradar
pi_33307465
Wat heeft "auto" er nu mee te maken
  donderdag 22 december 2005 @ 14:05:05 #99
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_33307849
quote:
Op donderdag 22 december 2005 13:53 schreef R2-D2 het volgende:
Wat heeft "auto" er nu mee te maken
ze komt er gewoon voor uit dat ze te dom is om een auto te kunnen verkopen

ze wil er vast ook nog eens de hoofdprijs voor hebben

[ Bericht 3% gewijzigd door Mercy_symbol op 22-12-2005 14:31:08 ]
Let's race
Buienradar
pi_33308793
quote:
Op donderdag 22 december 2005 14:05 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ze komt er gewoon voor uit dat ze te dom is om een auto te kunnen verkopen

ze wil er vast ook nog eens de hoofdprijs voor hebben
Ja ik zag het, en je krijgt er een date met haar bij
Iets voor FX? (maar wat heeft de auto er dan mee te maken ?)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')