Inderdaad .quote:Op donderdag 22 december 2005 13:29 schreef -En4Cer- het volgende:
Als je er al zo lang mee bezig bent en hem nog steeds niet kunt verkopen zal de vraagprijs wel te hoog zijn.
Of foto's van jouw naakt op die auto?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:29 schreef MostWanted het volgende:
heb je ook foto's van je auto?
Haar naakt?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of foto's van jouw naakt op die auto?
mits lekker!!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of foto's van jouw naakt op die auto?
Ach ja... alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik de auto wel sneller zou verkopen met mij (in bikini) gedrapeerd op de motorkap.quote:
De vraagprijs had ik op 6.000,- staan, kennelijk te hoog(gegrepen)? En ja, ik wil er graag een andere auto voor terugkopen. Ik weet ook wel dat verkoop via de particuliere weg mij meer kan opleveren dan een inruilactie. En dat een inruil me minder zal opleveren, ben ik me van bewust. Tis niet andersquote:Allereerst is het handig om te weten of je een auto wilt terugkopen. Zo niet, dan gaat leuren bij handelaren/dealers niet werken want de meesten hebben hun terreinen al vol genoeg staan. Als je geen auto meer nodig hebt/wilt ben je eigenlijk aangewezen op particulieren.
In dat geval denk ik dat je er max. ¤ 3.500,00 voor kunt krijgen. (ik heb net mijn Laguna van '99 met dezelfde km-stand en meer opties o.a. climate control verkocht en die bracht iets meer dan 4.100,00 op)
En die prijs zal wel lager zijn dan je had gehoopt neem ik aan!
Succes ermee!
Dat dacht ik zelf ook!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:48 schreef Djeez het volgende:
Zesduizend Euro kost dat ding nieteens meer bij de dealer! Het is een Franse auto met veel kilometers, dus een reëelere prijs is 4000 Euro!
Dat blijkt dat 6.000,- ietsiepietsie teveel gevraagd is (al dan niet met datequote:Op donderdag 22 december 2005 14:35 schreef piere het volgende:
Ik denk dat 6000 een beetje teveel is (zelfs incl een date met jou)
Ik zie mezelf al aan komen bij die teaukeaus... Ze zien natuurlijk een vrouwtje ('ach, daar hebben we weer zo'n onnozel wijf dat denkt haar auto aan ons te kunnen slijten'). Nou, dan kennen ze mij nog niet!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
Als je daadwerkelijk richting de dealers gaat zou ik je vraagprijs gewoonweg niet noemen.
Vraag gewoon wat zij ervoor willen geven.
Al op marktplaats gekeken om te zien wat ze er daar voor durven vragen?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:09 schreef Yodaah het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al aan komen bij die teaukeaus... Ze zien natuurlijk een vrouwtje ('ach, daar hebben we weer zo'n onnozel wijf dat denkt haar auto aan ons te kunnen slijten'). Nou, dan kennen ze mij nog niet!![]()
Het lijkt me verstandig dat ik eerst de markt goed uitpluis en uitzoeken wat zo'n Megaantje doet, voordat ik langsga![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |