quote:Op donderdag 22 december 2005 15:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
misschien iets voor onze GS500 rijders ?
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:54 schreef Patrick281 het volgende:
Dirty business.
"Pietje Bel gaat Crossen"- verhaal
quote:Beste verzekerde,
KNMV Verzekeringen wil haar dienstverlening continue verbeteren. Uw gemak staat hierbij voorop. Als extra service ontvangen alle KNMV verzekerden een inlogcode. Hiermee kunt u via internet uw polisgegevens, schade-, factuur- en persoonlijke gegevens inzien. Daarnaast kunt u zeer gemakkelijk online gegevens wijzigen of een schade melden.
Wij bieden u nu de mogelijkheid om al uw verzekeringszaken via internet te regelen. Nog gemakkelijker en het levert u direct een voordeel op van 5% op uw premie!
Ik heb het verhaal over de achterwieldrift, het omvallen van de bike zonder berijder, en die dame op het balkon van haar flat die een geinteresseerde toeschouwer was maar achterwege gelaten.quote:
Ik heb geen verstand van Grafische Software, ik kan alleen hoofdjes eruit knippen en ergens anders op plakken.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:11 schreef richardgie het volgende:
richardgie is ook weer terug.Zou 'effe'gedichtje van m'n vader gaan bewerken met Photoshop.Komt ie aan met 4 plaatjes uit een tijdschrift,die gescand moesten worden,maat aan passen,plakken en randen weg werken,en niet te vergeten de tekst natuurlijk,maar een foto van 2x3 cm uit een tijdschrift wordt natuurlijk nooi echt mooi al je het gaat opblazen naar 4x6 cm,en vevolgens met een partij lagen zitten te werken dat het niet normaal meer is,dan kan je natuurlijk wel in je eerste laag gaan zitten plakken,maar dan kan je er maar weinig meer aan aanpassen,maar het is allemaal weer gelukt.
Blij dat ik geen DTP er ben zeg,kan je dat elke dag doen![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:27 schreef Patrick281 het volgende:
Hier gaan we steeds meer naartoe in de toekomst.![]()
[..]
[..]
Ik heb het verhaal over de achterwieldrift, het omvallen van de bike zonder berijder, en die dame op het balkon van haar flat die een geinteresseerde toeschouwer was maar achterwege gelaten.![]()
![]()
Is ook meer dan voldoende.Ik ben trouwens even op zoek geweest naar foto's van mij en die moeten hier ergens (op dit forum) rond zwerven,weet dus alleen niet meer waar,heb je berichtje in m'n brievenbus dus wel gelezen!quote:Op donderdag 22 december 2005 16:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van Grafische Software, ik kan alleen hoofdjes eruit knippen en ergens anders op plakken.![]()
Oh, ik zie het al, je hebt het verhaal doorelkaar gehusseldquote:Op donderdag 22 december 2005 16:27 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb het verhaal over de achterwieldrift, het omvallen van de bike zonder berijder, en die dame op het balkon van haar flat die een geinteresseerde toeschouwer was maar achterwege gelaten.![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:32 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb geen verstand van Grafische Software, ik kan alleen hoofdjes eruit knippen en ergens anders op plakken.![]()
Kon er jaren geleden nog wel het voordeel van zien, maar nu wordt het geintroduceerd onder het mom van korting en service terwijl ze de prijzen wel weer gelijktrekken op den duur, en je straks dus meer moet betalen als je vragen hebtquote:Op donderdag 22 december 2005 16:33 schreef Roderick2085 het volgende:
alles via internet, bankzaken, verzekeringen, ziekenhuizen komen er ook aan beetje inside informatie
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:43 schreef R2-D2 het volgende:
Oh, ik zie het al, je hebt het verhaal doorelkaar gehusseld![]()
dame op het balkon van haar flat [afbeelding]
een geinteresseerde toeschouwer![]()
omvallen van de bike zonder berijder![]()
de achterwieldrift [afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:37 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is ook meer dan voldoende.Ik ben trouwens even op zoek geweest naar foto's van mij en die moeten hier ergens (op dit forum) rond zwerven,weet dus alleen niet meer waar,heb je berichtje in m'n brievenbus dus wel gelezen!
Ga nu weg en kom vandaag niet meer terug ook,maar ik weet nu hoe ik in m'n brievenbus moet kijken.
kan je als bedrijf weer een aantal telefonisten eruit gooienquote:Op donderdag 22 december 2005 16:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Kon er jaren geleden nog wel het voordeel van zien, maar nu wordt het geintroduceerd onder het mom van korting en service terwijl ze de prijzen wel weer gelijktrekken op den duur, en je straks dus meer moet betalen als je vragen hebt, of de site ligt weer eens plat zoals bij de KNMV.
![]()
Grondspeling is niet alles trouwens.![]()
[afbeelding]
De expansiepijp moet ook niet onder de motor doorlopen.![]()
[..]
![]()
Maar voor een decollete is het nu wel te koud.![]()
Whooh00wquote:Op donderdag 22 december 2005 15:54 schreef Patrick281 het volgende:
Dirty business.
[afbeelding]
Je ziet'ut amper, maar het ding is echt vies!![]()
Had'em beter met siliconenspray kunnen behandelen voor het rijden.![]()
<<knip>>
De oplettende kijker ziet 2 takt rooksignalen all over.![]()
Kan ze wel ff voor je posten als R2D2 jij dat wiltquote:Op donderdag 22 december 2005 16:37 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is ook meer dan voldoende.Ik ben trouwens even op zoek geweest naar foto's van mij en die moeten hier ergens (op dit forum) rond zwerven,weet dus alleen niet meer waar,heb je berichtje in m'n brievenbus dus wel gelezen!
Ga nu weg en kom vandaag niet meer terug ook,maar ik weet nu hoe ik in m'n brievenbus moet kijken.
Zeker voor herhaling vatbaar, maar niet hier, of ze moeten het gewoon gedogen.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:00 schreef hicham het volgende:
Whooh00w![]()
Geschikt voor herhaling of viel het tegen?
Hoe liep je trouwens naar het park, gewoon ding onder je arm daarheen gedragen?
quote:Op donderdag 22 december 2005 17:00 schreef hicham het volgende:
Wat doe je als je aan het racen bent en je hebt jeuk? [afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon krabben natuurlijk
quote:Kan ze wel ff voor je posten als R2D2 jij dat wilt
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:16 schreef hicham het volgende:
En bij deze beeindig ik de twee uur stilte uit respect voor oorlogsslachtoffers in de hele wereld [afbeelding]
Inderdaad, een maat van me deed hem ook voor zo'n belachelijk lage prijs weg.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:28 schreef worldpimber het volgende:
Misschien moet Dribbol gewoon voor dit ding gaan.![]()
Gaat vast nog 100k mee
Mooi ding en ook nog eens een hele mooie prijsquote:Op donderdag 22 december 2005 19:28 schreef worldpimber het volgende:
Misschien moet Dribbol gewoon voor dit ding gaan.![]()
Gaat vast nog 100k mee
Dat van dat getik zegt me niets, misschien kilometerteller of toch iets op je schijf (lang stil staan, op de plaats van je blokken geen roest ofzoquote:Op donderdag 22 december 2005 20:34 schreef Roderick2085 het volgende:
hij was wel aardig aan het roken toen ie een beetje warm stond te worden, heb volgens mij nog nooit zoveel rook uit m'n uitlaat zien komennou moet ik ook toegeven dat ik er eigenlijk nooit naar kijk
volgens mij zitten binnen 1 wielomwenteling... heb namelijk best wel wat tikjes gehoord, en zo groot is de tuin nou ook weer nietquote:Op donderdag 22 december 2005 21:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat van dat getik zegt me niets, misschien kilometerteller of toch iets op je schijf (lang stil staan, op de plaats van je blokken geen roest ofzo) Wilde gok
Witte rook is normaal, met het starten blijft die van mij altijd flink roken, maar duidelijk condensrook.
![]()
38 dagen is wel sjiek gek boh.![]()
![]()
quote:Ik ben onlangs nog naar de bioscoop geweest.
Daar draait nu de allernieuwste film.
Biker Boyz.
De GSX 1300 R Hayabusa is hier onbetwist de beste machine.
Nu zie je het eens vanuit Hollywood perspectief.
Er doet ook een ZX12 in mee , een Blackbird , een gixxer , ongelovelijk goed.
We hebben meteen erna ook een motorclub op gericht.
Straat races uiteraard.
De naam weten we nog niet , we zijn inmiddels al met drieen.
De derde moet nog wel zijn rijbewijs halen , ergens volgend jaar.
Dat wordt beslist de kawasaki man (low budget).
Uitdagen kan , inschrijfgeld Euro 2500.00 netto excl. btw.
Wees snel want je staat nu al in de wachtrij.
Check en ga eens naar die film , in je plaatselijke bioscoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |