(en laat opmerkingen over een wit voetje halen maar weg. iedereen weet toch al dat X. mijn grote voorbeeld is en ik geld toe zou geven om hem even te mogen aanraken)quote:Gothics zijn als de kauwgom onder je schoen. Je weet dat het er is en je accepteert dat het is, zolang je er maar niet aan hoeft te zitten
quote:Ik zie mij op dit forum als een soort kanker. Je kan me misschien wel bannen met een chemokuur, maar mijn posts blijven uitgezaaid in het forum liggen.
Nog steeds niet zo goed als bovengenoemde maar ik ben nog op zoekquote:Op woensdag 21 december 2005 18:02 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als dat aantrekkelijk is dan is AIDS gezond en kanker een klein griepje...
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:02 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als dat aantrekkelijk is dan is AIDS gezond en kanker een klein griepje...
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:52 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ah, er zit een volledige 'wetenschappelijke' analyse aan je kuttopic. Je komt nu op me over als iemand met het syndroom van Down die probeert uit te leggen waarom de persoon in kwestie 47 chromosomen heeft. Je ziet dat z'n blik heel geconcentreerd is, er soms best wel wat nuttigs uitkomt maar uiteindelijk voel je enkel medelijden met het joch.
dankje, ik zat nog te overwegen het onderwerp er even bij te postenquote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:48 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mijn excuus, soms verlies ik wel eens het overzicht omdat het maar internet is. Ik dacht dat jij die kansloze was die daar een ban voor had gekregen. Blijkbaar niet dus... Neemt nog steeds niet weg dat ik je zieliger vind dan een Jood in Auswitsch
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:38 schreef Xebrozius het volgende:
Als rationele hoogopgeleide mensen geloven in God, de Bijbel en het Scheppingsverhaal... Dan kan een hoogopgeleide nerd zonder sociaal leven ook prima geloven in UFO's.
Ik ook. Xebrozius is Hezbollah, Croupouque is meer de vredesimam met wie Beatrix gaat knuffelen in een kerk tijdens een interreligieuze bijeenkomt als er weer eens een dikke, dooie regisseur in een Amsterdamse straat het verkeer hindert.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:48 schreef googoodoll het volgende:
Ben persoonlijk meer fan van Croupouque! Hebben we nu een rel?
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:47 schreef static het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar je over praat en je vocabulaire heeft nog minder inhoud dan een picknick-mantje welke express is achter gelaten in een nest van Grizzly beertjes met companen als moeder en vader.
nee, een potentieel nieuw topic en wat gedelete posts hier.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:48 schreef googoodoll het volgende:
Ben persoonlijk meer fan van Croupouque! Hebben we nu een rel?
quote:Op maandag 28 november 2005 12:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk... Silmarwen zie ik als zo'n klein klotenkeffertje die naast een dikke labrador loopt en dan denkt net zoveel te zijn als die labrador. Ik zie het wel eens als ik in het park loop... Van die kleine kuthondjes die niet eens naar je toe durven te komen, maar dan komt er een grote Duitse herder naast staan en gaat dat kleine kuthondje even flink stoer lopen keffen en grommen. Ik heb dan altijd zin om die beesten volledig kapot te stampen... Ja die vergelijking gaat wel goed op met Silmarwen.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:36 schreef Xebrozius het volgende:
Je bent zo dik en zó zwaar dat je licht doet afbuigen... Daarom lijkt het alsof je energie opneemt.
Opgelost, slotje.
Xebrozius. Onze eigen Bill Hicks.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:03 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Vind je? Hij laat een machtige christenhond de islamieten uitroeien en/of onderdrukken... Hij stuurt een tsunami af op azie om zo de zondigheid te stoppen en heeft persoonlijk de ziekte kanker en AIDS bedacht. Niets dan respect heb ik voor God.
Mooie WAT uitspraak!quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:00 schreef WAT het volgende:
Als Croupouqe Mat Herben is, ijsmeis Philomena Bijlhout, yvonne Winny de Jong, dan is Xebrozius de dronken asociaal op het Binnenhof, die al ranzige leuzen scanderend voor Het Torentje staat te masturberen.
"express"quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:26 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet... vrouwen gebruiken altijd van die malle metaforen.
Mijn ego en ik zijn niet verenigbaar= ik heb borderline
Ik vind mezelf een topmens = ik heb boulimia
Natuurlijk ben ik zeker van mezelf = ik heb pleinvrees
Ik kom uit voor mijn eigen mening = Ik heb geen mening, ik doe gewoon alsof
Mijn ego past niet = mijn dikke kont past niet meer in mijn maat 36 spijkerbroek van 8 jaar geleden
quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:01 schreef Xebrozius het volgende:
Een meisje is pas een slet als ze haar kut niet meer hoeft te scheren omdat er zó vaak een kerel overheen gaat dat de haren vanzelf wegslijten.
Dit was ook wel een matig cq. aardig rijtje...quote:Op zondag 20 november 2005 14:09 schreef Xebrozius het volgende:
Als je grappen net zo goed zijn als je prestaties in bed zal er inderdaad veel gelachen worden...
Ja hee, zo kan je driekwart van de subforums wel sluiten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:29 schreef Étoile het volgende:
Dit topic vervult echt een dringende behoefte op fok he?
Daar heb ik destijds toch een ban voor gekregen? Leuk topic btwquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:25 schreef GizartFRL het volgende:
"Wat gaat er door je heen als je net je eigen kinder vermoord hebt?
Waarschijnlijk een goederentrein"
Toch wel een goede destijds.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:48 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Daar heb ik destijds toch een ban voor gekregen? Leuk topic btw
ga je het nu maar hier proberenquote:![]()
Nou moet jij vanavond toch nog aan de bak om je ego op te strijken.
![]()
Is Soulsurvivor xebro's stalker?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:49 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
[..]
ga je het nu maar hier proberen![]()
vanavond ff wel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:53 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Is Soulsurvivor xebro's stalker?
Waarom denkt hij altijd dat we in dergelijke informatie geinterreseerd zijn?quote:Op maandag 7 maart 2005 10:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Elke zaterdagavond ga ik uit in de Golden Boy. In deze bar vermaak ik me prima, ik ga meestal als cowboy verkleed. Maar soms maak ik wel eens een uitzondering dan ga ik als de indiaan.
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:58 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Jij bent gewoon aan het zeiken omdat jij je in je goede eer voelt aangetast sinds je de crew bent uitgezet en dat machtsgevoel mist. Nu ga je op de recalcitrante tour omdat je van mening bent dat je incrowd kennis hebt en jezelf ziet als een tegenstander van formaat. Laat dat soort dingen maar over aan echte mannen, pak je lego, bouw een gebouw, pak een poppetje en noem haar Yvonne en duw haar van het gebouw af. Dan ben jij volledig gelukkig en wij ook.
Klik voor de aardigheid eens op de datum van die postquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:07 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Waarom denkt hij altijd dat we in dergelijke informatie geinterreseerd zijn?
Je klikte toch, he?quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:11 schreef Xebrozius het volgende:
Klik voor de aardigheid eens op de datum van die post
Zodat nostalgische gevoelens helemaal weer opspelen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:11 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Klik voor de aardigheid eens op de datum van die post
quote:Op maandag 4 oktober 2004 03:47 schreef Xebrozius het volgende:
Koop een paard om je verlies te compenseren.
dat vult sowieso beter..
Kennelijk zijn er mensen die het nog terugzoeken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:07 schreef -Angel- het volgende:
Waarom denkt hij altijd dat we in dergelijke informatie geinterreseerd zijn?
Hallo, ik sta in een strak truitje in mn fotoboek voordat ik zo naar een homokroeg vertrok... Het zou me dan ook niets verbazen..quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:51 schreef Beach het volgende:
Iemand heeft er een in zn sig, iets met zalm uit blik en hondestront
quote:Zalm uit blik lekker vinden is hetzelfde als zeggen dat je hondenstront prima te vreten vind met een klein beetje peterselie.
Orginele post...quote:US is net zoals een kinderboerderij, je mag de diertjes wel aandacht geven en ze aaien maar als je ze in de fik wilt zetten... oh wacht, niet echt een goed voorbeeld maar het komt toch aardig op hetzelfde neer.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik vind hem meer toevoegen dan 20 ijsmeisen... Graag meer van dit soort figuren aub want fok heeft dit soort mensen nodig om niet naar de kloten te gaan.
Klinkt dramatisch maar dat is het ook. Fok is aan het Vernikky-en en het beleid is een grote ijsmeis tel daarbij ook nog eens het stuurloze beleid van Danny en dan gaan we binnen de kortste keren naar de Nolius![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 04:37 schreef Xebrozius het volgende:
Lekkere zalm koop je vers.
Zalm uit blik lekker vinden is hetzelfde als zeggen dat je hondenstront prima te vreten vindt met een klein beetje peterselie.
Xebrozius is geweldigquote:Een meisje is pas een slet als ze haar kut niet meer hoeft te scheren omdat er zó vaak een kerel overheen gaat dat de haren vanzelf wegslijten.
Koffie of ice teaquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:41 schreef Jajong het volgende:
Hahahah. Damn. Ik zie em al zitten achter zijn PC
Amen. En iedereen maar denken dat je er ook maar íets om geeft.quote:Op donderdag 5 januari 2006 04:00 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Koffie of ice tea
Af en toe een sigaar
Dikke grijns
Onderuit gezakt
Ondertussen discovery, animal planet of the national geographic channel aan het kijken
Een in de zoveel tijd me bescheuren om een opgefokte fokker
Het is zoveel leuker dan bijvoorbeeld postzegels verzamelen...
Ben je nou nog niet omgekomen in een scooterincident ? Knap. Ik vraag me toch af hoe mensen die hier en daar zon Y en/of X missen in hun DNA het voor elkaar krijgen om zich staande te houden in de maatschappij.quote:Op donderdag 5 januari 2006 04:03 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe zoeen sjieke uitspraken zijn dat idd altijd
Dat kan helegaar niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 04:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet omgekomen in een scooterincident ? Knap. Ik vraag me toch af hoe mensen die hier en daar zon Y en/of X missen in hun DNA het voor elkaar krijgen om zich staande te houden in de maatschappij.
Misschien moet je iets beter opletten bij biologie. Overigens missen alle vrouwen het Y-chromosoom.quote:Op donderdag 5 januari 2006 04:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet omgekomen in een scooterincident ? Knap. Ik vraag me toch af hoe mensen die hier en daar zon Y en/of X missen in hun DNA het voor elkaar krijgen om zich staande te houden in de maatschappij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |