Leg uit..quote:Op woensdag 21 december 2005 16:38 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Of je het nu wilt of niet, jouw waarden en normen zijn een resultaat van het Christendom.
Jah, en de christenen hadden het weer van de oude heidenen ...quote:Of je het nu wilt of niet, jouw waarden en normen zijn een resultaat van het Christendom.
Ach, je hoeft niet te posten, he. Maar ja, dat is nogal moeilijk voor iemand met het IQ van een aap.quote:
Normen? Waarden?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:38 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Of je het nu wilt of niet, jouw waarden en normen zijn een resultaat van het Christendom.
Of je het nu wilt of niet, mijn normen en waarden zijn het resultaat van jarenlang in Den Haag wonen. Daar komt het Christendom al een tijdje niet meerquote:Op woensdag 21 december 2005 16:38 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon bijzonder om te zien om welke onderwerpen men zich druk kan maken. Zeker als het gaat om geloof.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:42 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ach, je hoeft niet te posten, he. Maar ja, dat is nogal moeilijk voor iemand met het IQ van een aap.
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Of je het nu wilt of niet, mijn normen en waarden zijn het resultaat van jarenlang in Den Haag wonen. Daar komt het Christendom al een tijdje niet meer
Ik weet niet of je het beseft maar de Nederlands samenleving is gebouwd op Christelijke normen en waarden. Dat niet iedereen niet meer gelooft, wil niet zeggen dat deze basis weg is.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:47 schreef SocialDisorder het volgende:
Of je het nu wilt of niet, mijn normen en waarden zijn het resultaat van jarenlang in Den Haag wonen. Daar komt het Christendom al een tijdje niet meer
wel?quote:
dan doettie wel een shitty job op dit moment, vind je niet?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:59 schreef Xebrozius het volgende:
Ik denk God zelf....
Zondvloed, Sodom & Gomorra en de vernietiging met zwavelregens en engelen met vlammende zwaarden, de weddenschap met Beelzebub over de ziel van Job en natuurlijk niet te vergeten de moord op alle eerstgeborenen van Egypte.
Vind je? Hij laat een machtige christenhond de islamieten uitroeien en/of onderdrukken... Hij stuurt een tsunami af op azie om zo de zondigheid te stoppen en heeft persoonlijk de ziekte kanker en AIDS bedacht. Niets dan respect heb ik voor God.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dan doettie wel een shitty job op dit moment, vind je niet?
En ondertussen worden gelovige Christenen opgeblazen door islamieten? Of is dat Allah's doing?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:03 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Vind je? Hij laat een machtige christenhond de islamieten uitroeien en/of onderdrukken... Hij stuurt een tsunami af op azie om zo de zondigheid te stoppen en heeft persoonlijk de ziekte kanker en AIDS bedacht. Niets dan respect heb ik voor God.
Nee dat zijn mensen die de toorn van God sowieso al hadden gewekt, wat is het toch een toffe peer die God.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
En ondertussen worden gelovige Christenen opgeblazen door islamieten? Of is dat Allah's doing?
Ah dus er zijn Christenen die het werk van God doen in de bloedhete zon, zonder familie en water, en verdienen het vervolgens om kapot gescheurd te worden.......quote:Op woensdag 21 december 2005 17:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee dat zijn mensen die de toorn van God sowieso al hadden gewekt, wat is het toch een toffe peer die God.
Volgens de christelijke traditie hebben die mensen daarvoor schijnbaar al zondig geleefd en straft God ze op een later tijdstip met lijfrentequote:Op woensdag 21 december 2005 17:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ah dus er zijn Christenen die het werk van God doen in de bloedhete zon, zonder familie en water, en verdienen het vervolgens om kapot gescheurd te worden.......
je bent niet serieus of wel soms? Ik ben te ziek om het verschil te zien.....quote:Op woensdag 21 december 2005 17:09 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Volgens de christelijke traditie hebben die mensen daarvoor schijnbaar al zondig geleefd en straft God ze op een later tijdstip met lijfrente.
No shit Sherlock.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je bent niet serieus of wel soms?
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:41 schreef Chriz2k het volgende:
Adolf Hitler.
Vooral Judas!quote:Op woensdag 21 december 2005 17:23 schreef Mainport het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat de apostels het meeste hebben bijgedragen.
Zijn actie bedroeg ene grote rol met een grote betekenis.quote:
Verklaar de grote verscheidenheid van normen en waarden dan eens tussen de autochtone bevolking?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:51 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het beseft maar de Nederlands samenleving is gebouwd op Christelijke normen en waarden. Dat niet iedereen niet meer gelooft, wil niet zeggen dat deze basis weg is.
Grote verscheidenheid, waar heb je het over? Dat ze een ander dialect spreken wil niet zeggen dat ze verschillende waarden en normen hebben. Het enigste verschil is dat een klein gedeelte iets sterker hangt aan deze waarden en normen.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:30 schreef JonKeL het volgende:
Verklaar de grote verscheidenheid van normen en waarden dan eens tussen de autochtone bevolking?
Als ik me niet vergis dan is dat god zij met ons.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:37 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Grote verscheidenheid, waar heb je het over? Dat ze een ander dialect spreken wil niet zeggen dat ze verschillende waarden en normen hebben. Het enigste verschil is dat een klein gedeelte iets sterker hangt aan deze waarden en normen.
Echter gekeken naar heel Nederland dan kunnen je zeggen wat je wilt de basis is het Christelijke geloof. Weet je nog wat er op zijkant van de gulden stondt?
nog steeds op de nederlandse 2 euro munten hoor heb op het moment alleen duitse munten op zakquote:Op woensdag 21 december 2005 17:37 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Grote verscheidenheid, waar heb je het over? Dat ze een ander dialect spreken wil niet zeggen dat ze verschillende waarden en normen hebben. Het enigste verschil is dat een klein gedeelte iets sterker hangt aan deze waarden en normen.
Echter gekeken naar heel Nederland dan kunnen je zeggen wat je wilt de basis is het Christelijke geloof. Weet je nog wat er op zijkant van de gulden stondt?
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:05 schreef BrauN het volgende:
Ik vind dat Andries Knevel het wel lekker doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |