Tsja daar zitten de ervaringsdeskundigen....quote:Op donderdag 15 december 2005 00:13 schreef renz0r het volgende:
Vraag het aan stichitng martijn!
Bah, neen.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:13 schreef renz0r het volgende:
Vraag het aan stichitng martijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guanine en Cytosine! *O*
Ik heb een kleine vriendin omdat haar handen heel klein zijn en zo lijkt mijn lul in vergelijk toch best groot...quote:Op woensdag 14 december 2005 23:59 schreef Koenholio het volgende:
Als een je een kleine meid hebt (en nee, niet eentje van 10 of zomaar gewoon van een jaar of 17), is ze dan van onder ook strakker?
Weer een vraag die zomaar in me opkwam.
Wordt het cool geacht om engels te praten in het gat waar je woont oidquote:Op donderdag 15 december 2005 00:43 schreef Darkwolf het volgende:
I had 13, 18, and 21.
Difference?
Bare nothing.
Leeftijd means shit.
Punt.
Als je dat niet doet in Somewhere ben je automatisch Marrokaan.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:45 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wordt het cool geacht om engels te praten in het gat waar je woont oid
steek je dingus erin merk je het vanzelf maagdquote:Op woensdag 14 december 2005 23:59 schreef Koenholio het volgende:
Als een je een kleine meid hebt (en nee, niet eentje van 10 of zomaar gewoon van een jaar of 17), is ze dan van onder ook strakker?
Weer een vraag die zomaar in me opkwam.
Tja, in zo'n boerengehucht moet je al gauw een allochtoontje lager zingen...quote:Op donderdag 15 december 2005 00:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Als je dat niet doet in Somewhere ben je automatisch Marrokaan.
Xeeb je bent grappig !quote:Op donderdag 15 december 2005 00:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Tja, in zo'n boerengehucht moet je al gauw een allochtoontje lager zingen...
Klopt. Gelukkig passen ze zich snel aan. Ze kunnen Engels, drinken thee in het koffiehuis, kennen de verkeersregels, halen goede cijfers op het VMBO.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:42 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb een kleine vriendin omdat haar handen heel klein zijn en zo lijkt mijn lul in vergelijk toch best groot...
Dat niet alleen, ze moet ook geen groot hoofd hebben anders lijkt mijn lul nog steeds klein....quote:Op donderdag 15 december 2005 01:07 schreef ma_jojo het volgende:
[..].
Een vriendin kiezen op basis van de grootte van d'r handen..
Mental note: nooit met Xennia gaan neuken want dan komt mijn pik er weer uit als een beverstaart...quote:Op donderdag 15 december 2005 01:12 schreef Xennia het volgende:
Door een betere beheersing van mijn bekkenbodemspieren ben ik door de jaren heen eigenlijk alleen maar strakker geworden.
Als ie er al uitkomtquote:Op donderdag 15 december 2005 01:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mental note: nooit met Xennia gaan neuken want dan komt mijn pik er weer uit als een beverstaart...
Jouw ideaalbeeld is gewoon een liliputter, of zit ik ernaast?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ze moet ook geen groot hoofd hebben anders lijkt mijn lul nog steeds klein....
Of er überhaupt inkomt.quote:
Lilliputter, kind van 6... wat is het verschil?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:14 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Jouw ideaalbeeld is gewoon een liliputter, of zit ik ernaast?
Krijg je alsnog een squirter.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:14 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wat als ik dan nodig moet pissen?
Ja of Xennia wordt de eerste biologische stoma-zak... Ook lekker..quote:Op donderdag 15 december 2005 01:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Krijg je alsnog een squirter.
Dat wil toch iedere man?
Dixennia plee.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja of Xennia wordt de eerste biologische stoma-zak... Ook lekker..
Zou ze van bouwvakkers houden?quote:
Dan wordt Xennia een Dixie Chick.quote:
Denk je dat werkelijk, je zou geen nee tegen me kunnen zeggen...quote:Op donderdag 15 december 2005 01:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jawel, zo ver gaat mijn beheersing wel
Kan niet, je pisbuis is ook afgeslotenquote:Op donderdag 15 december 2005 01:14 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wat als ik dan nodig moet pissen?
Ik bedoelde dat ik mijn spieren ook wel even los kan laten als zich bezoek aandientquote:Op donderdag 15 december 2005 01:22 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Denk je dat werkelijk, je zou geen nee tegen me kunnen zeggen...
Ah.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan wordt Xennia een Dixie Chick.
Die dan?
War ben jij voor mokkel? Volgens mij ben jij echt zo'n kankâh-leijke-vetrimpel.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jawel, zo ver gaat mijn beheersing wel
Wel kleine handen en minuscule voeten. Een klein hoofd zou mijn enorme hersenpan niet kunnen herbergenquote:Op donderdag 15 december 2005 01:23 schreef Xebrozius het volgende:
Xennia heb je ook kleine handen en een klein hoofd? Dan zou het wat kunnen worden namelijk...
Hobbies/interesses: To much, to much...quote:Op donderdag 15 december 2005 00:43 schreef Darkwolf het volgende:
I had 13, 18, and 21.
Difference?
Bare nothing.
Leeftijd means shit.
Punt.
Misschien veel levenservaring?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
War ben jij voor mokkel? Volgens mij ben jij echt zo'n kankâh-leijke-vetrimpel.En als niet; koel.
Yeah, yeah, we know.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:25 schreef electricity het volgende:
[..]
Hobbies/interesses: To much, to much...![]()
Die van jou zou er in duizend stukjes weer uitkomen, kan ik je alvast op voorhand vertellenquote:Op donderdag 15 december 2005 01:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
War ben jij voor mokkel? Volgens mij ben jij echt zo'n kankâh-leijke-vetrimpel.En als niet; koel.
Ja dan kun je me dus niet pijpen omdat je anders mijn ego beschadigt...quote:Op donderdag 15 december 2005 01:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wel kleine handen en minuscule voeten. Een klein hoofd zou mijn enorme hersenpan niet kunnen herbergen
Och, wat naar nouquote:Op donderdag 15 december 2005 01:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja dan kun je me dus niet pijpen omdat je anders mijn ego beschadigt...
Geplet door het vet, dat vind ik heerlijk.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Die van jou zou er in duizend stukjes weer uitkomen, kan ik je alvast op voorhand vertellen![]()
Dit is trouwens wel een knaller van een openingszin; Ja hoi ik zie dat je een klein hoofd hebt en als je me zo zou pijpen op de wc beschadig jij mijn ego niet Die is zo waanzinnig dat 'ie nog kan werken ook...quote:
Ik weet niet in welk hersendeel ego zit, maar dat zou je bij haar inderdaad kunnen beschadigen tijdens het pijpen.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja dan kun je me dus niet pijpen omdat je anders mijn ego beschadigt...
Ik denk het niet Xeb, ik denk het nietquote:Op donderdag 15 december 2005 01:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel een knaller van een openingszin; Ja hoi ik zie dat je een klein hoofd hebt en als je me zo zou pijpen op de wc beschadig jij mijn ego niet Die is zo waanzinnig dat 'ie nog kan werken ook...
Niveau, homo.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:29 schreef Killer_Mom het volgende:
nivo van FOK daalt,
Mwoah, als het een dom mormel is, kan ze zomaar onder de indruk zijn van zo'n moeilijke zin, dat ze in haar verwarring zo met hem meeloopt.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk het niet Xeb, ik denk het niet
Xebro lust geen MBO-mormels toch?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mwoah, als het een dom mormel is, kan ze zomaar onder de indruk zijn van zo'n moeilijke zin, dat ze in haar verwarring zo met hem meeloopt.
Jeweetutnie, Xen, jeweetutnie.
Snel weer uitloggen, dat helpt ontzettend.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:29 schreef Killer_Mom het volgende:
nivo van FOK daalt,
Misschien als toetje na een zwaar op de maag liggende drs?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Xebro lust geen MBO-mormels toch?
Ze was al weg na mijn taalpuristische-post.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:34 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Snel weer uitloggen, dat helpt ontzettend.
Alvast bedankt,
Xebro.
Mokkel-light... slecht 2 calorieën en 70 IQ!quote:Op donderdag 15 december 2005 01:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Misschien als toetje na een zwaar op de maag liggende drs?
ach als ze hem pijpen is hij ook weer boven jan tochquote:Op donderdag 15 december 2005 01:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zeg, neuk jij kastanova nog?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben een omnivoor...quote:Op donderdag 15 december 2005 01:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Xebro lust geen MBO-mormels toch?
u are nextquote:
je karnt niet in de boterton?quote:
Zij slikt, hij niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Mokkel-light... slecht 2 calorieën en 70 IQ!
i knowquote:
Je hebt toch niet het motto: Als er maar een gat in zit en een gave carrosserie bezit...quote:
Ik heb gehoord dat Masters uitermate verzadigend zijnquote:Op donderdag 15 december 2005 01:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Je hebt toch niet het motto: Als er maar een gat in zit en een gave carrosserie bezit...
quote:
Je moet het zo zien... Ik houd van lekker eten wat met hart en ziel bereid is. Maar soms is een febo hap ook erg lekker.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Je hebt toch niet het motto: Als er maar een gat in zit en een gave carrosserie bezit...
Als je bezopen bent.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:39 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je moet het zo zien... Ik houd van lekker eten wat met hart en ziel bereid is. Maar soms is een febo hap ook erg lekker.
Jij zit nu gewoon onbeschaamd met me te flirten...quote:Op donderdag 15 december 2005 01:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Masters uitermate verzadigend zijn
Nee hoor, meer met mijn ego eigenlijkquote:Op donderdag 15 december 2005 01:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Jij zit nu gewoon onbeschaamd met me te flirten...
En dan de rekel uithangen en wegrennen zonder te "betalen" hé?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:39 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je moet het zo zien... Ik houd van lekker eten wat met hart en ziel bereid is. Maar soms is een febo hap ook erg lekker.
In Meppel heb je niet eens een FEBO.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:41 schreef cerror het volgende:
[..]
En dan de rekel uithangen en wegrennen zonder te "betalen" hé?
]quote:Op donderdag 15 december 2005 01:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb die knakker ooit aan de lijn gehad.Klonk best als een MUUS-kerel.
Trut!quote:Op donderdag 15 december 2005 01:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee hoor, meer met mijn ego eigenlijk
rekelquote:Op donderdag 15 december 2005 01:41 schreef cerror het volgende:
[..]
En dan de rekel uithangen en wegrennen zonder te "betalen" hé?
Maar wel hier in Zwolle.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]
In Meppel heb je niet eens een FEBO.
Dus je hebt moeite met alle mannen...quote:Op donderdag 15 december 2005 01:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb moeite met mannen die niet veeleisend zijn
Moeilijke vragen, nu?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:43 schreef MUUS het volgende:
Xeb, heb jij nog wat met Vieske? En wat is een MUUS-kerel?
Ik heb trek in zo'n gore burger van de Febo..
Zo'n grilburger?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:43 schreef MUUS het volgende:
Xeb, heb jij nog wat met Vieske? En wat is een MUUS-kerel?
Ik heb trek in zo'n gore burger van de Febo..
Ik vatte het op als een typische teaser opmerking... Interpretatie op het gebied van tekst kan nogal divers zijn...quote:
JA!quote:
Ze denkt inderdaad wel vreemd over mannen.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dus je hebt moeite met alle mannen...
Alweer bijna 2 jaar naar het schijnt.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:43 schreef MUUS het volgende:
Xeb, heb jij nog wat met Vieske?
Iemand met smaak.quote:En wat is een MUUS-kerel?
Figuurlijk of letterlijk?quote:Ik heb trek in zo'n gore burger van de Febo..
Dat vat het wel samen jaquote:Op donderdag 15 december 2005 01:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dus je hebt moeite met alle mannen...
Ik ga liever naar de Hawaii.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zeker, en dat is een chille.
Wat is Kasta dan in hemelschnaam?quote:
Ik heb het al eens gezegd en ik doe het nog eens: MUUS is mijn tweelingzielquote:Op donderdag 15 december 2005 01:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
JA!
Met zo'n zompig broodje er omheen..
Febobroodjes zijn hier altijd zo hard en uitgedroogd als beschuit en vooral erg koud... Maar godver wat zijn die dingen lekker als je bezopen bentquote:Op donderdag 15 december 2005 01:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
JA!
Met zo'n zompig broodje er omheen..
vuur en ik het waterquote:Op donderdag 15 december 2005 01:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat is Kasta dan in hemelschnaam?
Nou doe dan us wat hehequote:Op donderdag 15 december 2005 01:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb het al eens gezegd en ik doe het nog eens: MUUS is mijn tweelingziel![]()
jij en huiluh?quote:
Dat zeik ik.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Febobroodjes zijn hier altijd zo hard en uitgedroogd als beschuit en vooral erg koud... Maar godver wat zijn die dingen lekker als je bezopen bent
Maar waarom post die doos niet meer? Regel dat ff én een foto, want dat vind tante MUUS leuk.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Alweer bijna 2 jaar naar het schijnt.
Jij vleier, jij.quote:Iemand met smaak.
Ja.quote:Figuurlijk of letterlijk?
Rook?quote:
De bovenkant is hard, maar die onderkant is zo vochtig (ooooh, ballen in mijn buik) dat het van ellende uit elkaar valt voor je de eerste hap in je mond hebt geprakt.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Febobroodjes zijn hier altijd zo hard en uitgedroogd als beschuit en vooral erg koud... Maar godver wat zijn die dingen lekker als je bezopen bent
Ze is afgestudeerd en bezig met een carriere zodoende. Ik ben nog steeds de eeuwige student aan het uithangen.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:52 schreef MUUS het volgende:
Maar waarom post die doos niet meer? Regel dat ff én een foto, want dat vind tante MUUS leuk.
Ja, ik ben niet altijd tactloosquote:Jij vleier, jij..
quote:Ja..
Nou, ik kan wel een flinke Febo burger vasthouden, heur.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nu we het er toch over hebben, MUUS hoe strak ben jij eigenlijk?
Ah.... maar kasta is na één keer neuken uitgeblust?quote:
Jij ook mietje.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:55 schreef skiczukie het volgende:
Eeya. Weltrusten.
Ze heeft sproetjes.quote:
Met een touwtje en die kromming?quote:
Foto plaatsen zonder toestemming, ban!quote:
Enkel met Mastersquote:Op donderdag 15 december 2005 01:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Ah.... maar kasta is na één keer neuken uitgeblust?
En ze heeft een klein hoofd zoals je ziet...quote:Op donderdag 15 december 2005 01:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ze heeft sproetjes..
Wat zijn jullie leuk samen.. Bah.
Geen touwtje wel een krommingquote:Op donderdag 15 december 2005 01:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Met een touwtje en die kromming?
Wat mosterd en go lorraine bobbit on his ass worst!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:58 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
En ze heeft een klein hoofd zoals je ziet...
Iedereen heeft een zachte kant.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:58 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
quote:
Als je wilt, heel graagquote:Op donderdag 15 december 2005 01:55 schreef Xebrozius het volgende:
Godver mijn spelling wordt steeds beroerder, ik ga vanaf morgen weer een boek Nederlands openslaan...
Lul niet, het is een hartstikke leuke foto.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Foto plaatsen zonder toestemming, ban!
Blegh, de zoetsappigheid op die foto... Ik sta er dan ook meer met een grimas op.
Ik vind het helemaal een popje eigenlijk. Een meisje meisje.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:58 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Voor mij het omgekeerde.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Iedereen heeft een zachte kant.
Mannen vaak tijdens het niet hebben van een erectie, maar dit mag ook.
Ik gok wel op de kerstamnestie dan. Ik interpreteer het overigens niet als een grimas maar als romantische zoetsappigheid. Bah he, MUUS?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Foto plaatsen zonder toestemming, ban!
Blegh, de zoetsappigheid op die foto... Ik sta er dan ook meer met een grimas op.
Rook je Xebro?quote:Op donderdag 15 december 2005 02:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Lul niet, het is een hartstikke leuke foto.
[..]
Ik vind het helemaal een popje eigenlijk. Een meisje meisje..
Hij is zielsgelukkig op die foto, ja.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik gok wel op de kerstamnestie dan. Ik interpreteer het overigens niet als een grimas maar als romantische zoetsappigheid. Bah he, MUUS?
Om eerlijk te zijn houd ik niet zo van zulke foto's omdat je ze overal wel ziet... Dat vind ik zo jammer...quote:Op donderdag 15 december 2005 02:00 schreef MUUS het volgende:
Lul niet, het is een hartstikke leuke foto.
Met de mond van een schipper met julles de la tourette, daarom ben ik nog steeds zo verkikkerd op d'r. Zij is de enige (op mijn moeder na) die me met één zin direct verbaal kan bitchslappen (soms)quote:Ik vind het helemaal een popje eigenlijk. Een meisje meisje..
Ik presteer het om zelfs om een rookworst er uit te laten zien als een kut...quote:Op donderdag 15 december 2005 01:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Met een touwtje en die kromming?
Wat mosterd en go lorraine bobbit on his ass worst!
Ik weet niet wat jij neukt maareh....quote:Op donderdag 15 december 2005 02:05 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik presteer het om zelfs om een rookworst er uit te laten zien als een kut...
[afbeelding]
Wanneer ging je weer met je neus in de boeken?quote:Op donderdag 15 december 2005 02:04 schreef Xebrozius het volgende:
julles de la tourette
quote:Zij is de enige (op mijn moeder na) die me met één zin direct verbaal kan bitchslappen (soms)
Gilles... jezus...slaapgebrek...quote:Op donderdag 15 december 2005 02:06 schreef Xennia het volgende:
Wanneer ging je weer met je neus in de boeken?
quote:![]()
Ik zou even langs de GGD gaan.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:05 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zien!quote:Op donderdag 15 december 2005 02:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik zou even langs de GGD gaan..
Heb je mijn beroemde bord met stront al eens gezien?
Als dit jouw referentiekader voor een kut is, snap ik nu hoe jouw wederhelft aan haar nick komtquote:Op donderdag 15 december 2005 02:05 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoi Kasta...quote:Op donderdag 15 december 2005 02:07 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als dit jouw referentiekader voor een kut is, snap ik nu hoe jouw wederhelft aan haar nick komt
Ik niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik zou even langs de GGD gaan..
Heb je mijn beroemde bord met stront al eens gezien?
Om even een voorbeeldje te geven:quote:
Niet?quote:Op donderdag 15 december 2005 02:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hij heeft niet het patent op gevat zijn of zo hoor
Dat houdt het spannend, water en vuurquote:Op donderdag 15 december 2005 02:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik had je al eerder in de gaten. Kasta voor het eest in de zeik genomen door een mokkel enzo.
Jah, zou kunnen.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat houdt het spannend, water en vuur
Of het dooft elkaar.quote:
Zolang je je vulva/billen maar niet brand.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we de rookworst uitgevonden en waar rook is, is vuur
Ik ben een waterman.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat houdt het spannend, water en vuur
quote:Op donderdag 15 december 2005 02:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we de rookworst uitgevonden en waar rook is, is vuur de geur van verschroeid rubber..
Beats tweeling inderdaad.quote:
Hmmmm.quote:
Living on the edgequote:Op donderdag 15 december 2005 02:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vrij onveilig, of ik vrij niet
Nee, ik was er wel altijd heilig van overtuigd de dochter te zijn van een koning en een koningin die hun dochter een zo normaal mogelijke opvoeding wilden geven op het platteland. Mijn ''moeder'' ontkent tot op de dag van vandaagquote:Op donderdag 15 december 2005 02:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hmmmm.
Zeg, zei jouw moeder vroeger ook voor de 'grap' dat je geadopteerd was? En lijk jij ook absoluut niet op je ouders?
*kwartjes hoort vallen*
Mijn broer was een gevonden prinsje en ik was gevonden in de goot. Ha ha.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, ik was er wel altijd heilig van overtuigd de dochter te zijn van een koning en een koningin die hun dochter een zo normaal mogelijke opvoeding wilden geven op het platteland. Mijn ''moeder'' ontkent tot op de dag van vandaag
* cerror hoort een slechte 80's rockballad op de achtergrond.quote:
En je 'koning'?quote:Op donderdag 15 december 2005 02:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, ik was er wel altijd heilig van overtuigd de dochter te zijn van een koning en een koningin die hun dochter een zo normaal mogelijke opvoeding wilden geven op het platteland. Mijn ''moeder'' ontkent tot op de dag van vandaag
Toch niet toevallig ook op de Dorpsstraat?quote:Op donderdag 15 december 2005 02:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mijn broer was een gevonden prinsje en ik was gevonden in de goot. Ha ha.
Schaakmatquote:Op donderdag 15 december 2005 02:34 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Oh, dan jump ik nu even op mijn witte paard, okay?
Geen idee, maar ik zal het morgen eens vragen aan de vrouw die zich mijn moeder noemt.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Toch niet toevallig ook op de Dorpsstraat?
Ja, de mijne konden het nietquote:Op donderdag 15 december 2005 02:49 schreef MUUS het volgende:
Oh oh, Xen!!
Heb jij ook dat tong oprollen bij je ouders uitgeprobeerd in de hoop dat geen van beiden het kon?.
En jij wel?quote:
Even tussendoor hoor Xebro, maar ben je die fase nooit ontgroeid, het spelen met je eten? Of ben je daarvoor in behandeling, voor het voedsel willen vervormen naar geslachtsorganen om het vervolgens te verorberen?quote:Op donderdag 15 december 2005 02:05 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar ik ben bijna een kopie van mijn vaderquote:Op donderdag 15 december 2005 02:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
En jij wel?.
Dan ben je echt geadopteerd hoor!
Lijkt me meer een rookworst die is ontploft in de magnetronquote:Op donderdag 15 december 2005 02:57 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Even tussendoor hoor Xebro, maar ben je die fase nooit ontgroeid, het spelen met je eten? Of ben je daarvoor in behandeling, voor het voedsel willen vervormen naar geslachtsorganen om het vervolgens te verorberen?
Je weet het nooit met een twisted fuck like Xebro. Ik zie hem er in ieder geval voor aan zoiets zelf te creeeren.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
Lijkt me meer een rookworst die is ontploft in de magnetron![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |