Tsja daar zitten de ervaringsdeskundigen....quote:Op donderdag 15 december 2005 00:13 schreef renz0r het volgende:
Vraag het aan stichitng martijn!
Bah, neen.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:13 schreef renz0r het volgende:
Vraag het aan stichitng martijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guanine en Cytosine! *O*
Ik heb een kleine vriendin omdat haar handen heel klein zijn en zo lijkt mijn lul in vergelijk toch best groot...quote:Op woensdag 14 december 2005 23:59 schreef Koenholio het volgende:
Als een je een kleine meid hebt (en nee, niet eentje van 10 of zomaar gewoon van een jaar of 17), is ze dan van onder ook strakker?
Weer een vraag die zomaar in me opkwam.
Wordt het cool geacht om engels te praten in het gat waar je woont oidquote:Op donderdag 15 december 2005 00:43 schreef Darkwolf het volgende:
I had 13, 18, and 21.
Difference?
Bare nothing.
Leeftijd means shit.
Punt.
Als je dat niet doet in Somewhere ben je automatisch Marrokaan.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:45 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wordt het cool geacht om engels te praten in het gat waar je woont oid
steek je dingus erin merk je het vanzelf maagdquote:Op woensdag 14 december 2005 23:59 schreef Koenholio het volgende:
Als een je een kleine meid hebt (en nee, niet eentje van 10 of zomaar gewoon van een jaar of 17), is ze dan van onder ook strakker?
Weer een vraag die zomaar in me opkwam.
Tja, in zo'n boerengehucht moet je al gauw een allochtoontje lager zingen...quote:Op donderdag 15 december 2005 00:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Als je dat niet doet in Somewhere ben je automatisch Marrokaan.
Xeeb je bent grappig !quote:Op donderdag 15 december 2005 00:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Tja, in zo'n boerengehucht moet je al gauw een allochtoontje lager zingen...
Klopt. Gelukkig passen ze zich snel aan. Ze kunnen Engels, drinken thee in het koffiehuis, kennen de verkeersregels, halen goede cijfers op het VMBO.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:42 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb een kleine vriendin omdat haar handen heel klein zijn en zo lijkt mijn lul in vergelijk toch best groot...
Dat niet alleen, ze moet ook geen groot hoofd hebben anders lijkt mijn lul nog steeds klein....quote:Op donderdag 15 december 2005 01:07 schreef ma_jojo het volgende:
[..].
Een vriendin kiezen op basis van de grootte van d'r handen..
Mental note: nooit met Xennia gaan neuken want dan komt mijn pik er weer uit als een beverstaart...quote:Op donderdag 15 december 2005 01:12 schreef Xennia het volgende:
Door een betere beheersing van mijn bekkenbodemspieren ben ik door de jaren heen eigenlijk alleen maar strakker geworden.
Als ie er al uitkomtquote:Op donderdag 15 december 2005 01:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mental note: nooit met Xennia gaan neuken want dan komt mijn pik er weer uit als een beverstaart...
Jouw ideaalbeeld is gewoon een liliputter, of zit ik ernaast?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ze moet ook geen groot hoofd hebben anders lijkt mijn lul nog steeds klein....
Of er überhaupt inkomt.quote:
Lilliputter, kind van 6... wat is het verschil?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:14 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Jouw ideaalbeeld is gewoon een liliputter, of zit ik ernaast?
Krijg je alsnog een squirter.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:14 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wat als ik dan nodig moet pissen?
Ja of Xennia wordt de eerste biologische stoma-zak... Ook lekker..quote:Op donderdag 15 december 2005 01:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Krijg je alsnog een squirter.
Dat wil toch iedere man?
Dixennia plee.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja of Xennia wordt de eerste biologische stoma-zak... Ook lekker..
Zou ze van bouwvakkers houden?quote:
Dan wordt Xennia een Dixie Chick.quote:
Denk je dat werkelijk, je zou geen nee tegen me kunnen zeggen...quote:Op donderdag 15 december 2005 01:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jawel, zo ver gaat mijn beheersing wel
Kan niet, je pisbuis is ook afgeslotenquote:Op donderdag 15 december 2005 01:14 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wat als ik dan nodig moet pissen?
Ik bedoelde dat ik mijn spieren ook wel even los kan laten als zich bezoek aandientquote:Op donderdag 15 december 2005 01:22 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Denk je dat werkelijk, je zou geen nee tegen me kunnen zeggen...
Ah.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan wordt Xennia een Dixie Chick.
Die dan?
War ben jij voor mokkel? Volgens mij ben jij echt zo'n kankâh-leijke-vetrimpel.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jawel, zo ver gaat mijn beheersing wel
Wel kleine handen en minuscule voeten. Een klein hoofd zou mijn enorme hersenpan niet kunnen herbergenquote:Op donderdag 15 december 2005 01:23 schreef Xebrozius het volgende:
Xennia heb je ook kleine handen en een klein hoofd? Dan zou het wat kunnen worden namelijk...
Hobbies/interesses: To much, to much...quote:Op donderdag 15 december 2005 00:43 schreef Darkwolf het volgende:
I had 13, 18, and 21.
Difference?
Bare nothing.
Leeftijd means shit.
Punt.
Misschien veel levenservaring?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
War ben jij voor mokkel? Volgens mij ben jij echt zo'n kankâh-leijke-vetrimpel.En als niet; koel.
Yeah, yeah, we know.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:25 schreef electricity het volgende:
[..]
Hobbies/interesses: To much, to much...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |