abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33260295
Als rationele hoogopgeleide mensen geloven in God, de Bijbel en het Scheppingsverhaal... Dan kan een hoogopgeleide nerd zonder sociaal leven ook prima geloven in UFO's.
pi_33266532
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:37 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Mja, ik denk dat je het een beetje onderschat. Ik denk dat de meeste mensen wel op de hoogte zijn van het feit dat de term UFO breed genomen moet worden.
Xebro, kerel, luister es. Het gaat niet of je al dan niet in gelooft, in wat dan ook. Wat mij irriteert is dat mensen UFO zeggen, terwijl ze eigenlijk "Buitenaards leven" bedoelen. Je kan niet "geloven" in een term. Je kan wel geloven dat er leven buiten de aarde is.
pi_33266876
mja, langs de andere kant ... hoeveel ufo's zijn er niet-alien ?
Hoeveel dingen vliegen er in de lucht die niet-identificeerbaar zijn ? Hoogstens es een unidentified airplane ofzo ...
In 99% van de gevallen wordt met ufo dan ook een vliegende schotel ofzo bedoeld ...
Maw dit is lullen om te lullen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_33266972
quote:
Op woensdag 21 december 2005 09:25 schreef UncleScorp het volgende:
mja, langs de andere kant ... hoeveel ufo's zijn er niet-alien ?
Hoe moet ik dat nou weten?
quote:
Hoeveel dingen vliegen er in de lucht die niet-identificeerbaar zijn ? Hoogstens es een unidentified airplane ofzo ...
In 99% van de gevallen wordt met ufo dan ook een vliegende schotel ofzo bedoeld ...
Maw dit is lullen om te lullen
Waarom zou een vliegende schotel persé buitenaards zijn? Wij maken ze zelf ook!

Er zijn tientallen, zo niet honderden manieren gevonden om zonder trucage de meest bizarre beelden op je camera te toveren, dus een UFO is altijd een onbekend object totdat je uitvind wat het was. UFO = onbekend object.

Een olifant is een dier, maar een dier is niet per definitie een olifant, snap?
pi_33267075
mja ge doe maar
dit is zinloze shit
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_33269113
wat gezellig allemaal
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 21 december 2005 @ 13:48:31 #57
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33273110
quote:
Op woensdag 21 december 2005 09:39 schreef UncleScorp het volgende:
mja ge doe maar
dit is zinloze shit
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_33277967
quote:
Op woensdag 21 december 2005 08:57 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Xebro, kerel, luister es. Het gaat niet of je al dan niet in gelooft, in wat dan ook. Wat mij irriteert is dat mensen UFO zeggen, terwijl ze eigenlijk "Buitenaards leven" bedoelen. Je kan niet "geloven" in een term. Je kan wel geloven dat er leven buiten de aarde is.
je opent een topic omdat je je ergens aan iriteerd.

als ik een topic zou openen elke keer als ik me irriteer, dan moeten ze een zwaardere server bij fok nemen.

ik irriteer me nu ook , aan dit topic
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_33846786
ufo's bestaan niet.....
buitenaards leven wel .... ergens in dit enorme uitdeinende heelal zal vast wel ergens
een levensvorm zijn..... zou erg naief zijn als je zou denken dat leven enkel op aarde zou kunnen onstaan.

ik heb eens een geleerde op tv gehoord die zei.....
als er van alle miljarden planeten 1 procent leven mogelijk is
en als van de ene procent een honderste daadwerkelijk leven bevat
en van die en honderste van een procent een duizendste een civilisatie heeft...
dan zijn er waarschijnlijk nog miljoenen bewoonde planeten.

maar over ufo's en groen mannetjes die op aarde landen en dan ook nog eens
graancircels fabriceren in de meest waanzinnige vormen wordt ik dood moe
( cropcircles worden gewoon door mensen gemaakt,,,, zelf ook al een gedaan )
pi_33881334
Heb al 3 x iets onverklaarbaars zien vliegen. 3 x hetzelfde. grote rood/zilverkleurige jeu de boules bal die de meest onmogelijke bewegingen maakte..
Zal wel niet buitenaards zijn, maar 'n speeltje van het Pentagon/NATO/NASA.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 00:50:19 #61
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_33890520
quote:
ufo's bestaan niet.....
lees het topic nog eens door zou ik zeggen
pi_33892615
ik heb ooit eens een ufo gezien. ben nog steeds benieuwd wat het eigenlijk was :p
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 04:29:02 #63
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_33892949
SR71 ? U2 ? Stealth ?
pi_33901474
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 04:29 schreef merlin693 het volgende:
SR71 ? U2 ? Stealth ?
het was een zwart ding wat iig niet op een SR71 of een U2 leek. Misschien dat het een stealth vliegtuig was jah.
Maar er zaten geen lichtjes op, en vloog ongeveer 500 meter hoog (voor zover dat in te schatten is in het donker), en er kwam totaal geen geluid van af.
ik was trouwens niet de enige die het had gezien.
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 14:07:26 #65
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_33901929
UFO's bestaan nauwelijks meer.
De meeste UFO’s zijn allang ontmaskerd als heteluchtballons, laserstralen, satellieten of politiehelikopters.
Toch is er tot voor kort steeds een bron van onverklaarde UFO’s blijven bestaan.
Nu is ook deze verklaard: het zijn Amerikaanse spionagevliegtuigen, zoals de CIA heeft onthuld.
De legendarische U-2 bijvoorbeeld, met zijn glanzend zilveren (later zwarte) bekleding, die meer dan tweemaal zo hoog vloog als de meeste burgerverkeersvliegtuigen van die tijd, was voor passagiers en piloten van de laatste steeds een onverklaarbare voorbal hoog in de lucht; meer dan de helft van alle eind jaren ’50 en begin jaren ’60 waargenomen UFO’s waren eigenlijk verkenningsvluchten van de U-2.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_33903667
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_33903850
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:07 schreef Quarks het volgende:
UFO's bestaan nauwelijks meer.
De meeste UFO’s zijn allang ontmaskerd als heteluchtballons, laserstralen, satellieten of politiehelikopters.
Toch is er tot voor kort steeds een bron van onverklaarde UFO’s blijven bestaan.
Nu is ook deze verklaard: het zijn Amerikaanse spionagevliegtuigen, zoals de CIA heeft onthuld.
De legendarische U-2 bijvoorbeeld, met zijn glanzend zilveren (later zwarte) bekleding, die meer dan tweemaal zo hoog vloog als de meeste burgerverkeersvliegtuigen van die tijd, was voor passagiers en piloten van de laatste steeds een onverklaarbare voorbal hoog in de lucht; meer dan de helft van alle eind jaren ’50 en begin jaren ’60 waargenomen UFO’s waren eigenlijk verkenningsvluchten van de U-2.
volgens mij vergeet je de flying triangles, en in mexico en brazilie stikt het nog van de ufo waarnemingen.

dus ik weet niet waar jij die wijsheid vandaan haalt.
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:02:26 #68
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_33904021
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:57 schreef huupia34 het volgende:

[..]

volgens mij vergeet je de flying triangles, en in mexico en brazilie stikt het nog van de ufo waarnemingen.

dus ik weet niet waar jij die wijsheid vandaan haalt.
Vliegende driehoek?

De waarnemingen die onderzocht worden zijn bijna allemaal geheime vluchten van Amerikaanse spionagevliegtuigen.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:44:37 #69
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_33905412
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:02 schreef Quarks het volgende:

[..]

Vliegende driehoek?

[afbeelding]

De waarnemingen die onderzocht worden zijn bijna allemaal geheime vluchten van Amerikaanse spionagevliegtuigen.
Nee de vliegende driehoeken die bedoeld worden bij de meeste ufo encounters, zien er als de volgende uit:

- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:49:41 #70
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_33905628
TR-3B

en niet deze

pi_33905923
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:02 schreef Quarks het volgende:

[..]

Vliegende driehoek?

[afbeelding]

huh, lache

nee, die van ticker bedoel ik idd.
Benjamin Franklin
  dinsdag 10 januari 2006 @ 16:00:35 #72
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_33906029
die is genaamd TR-3B en is zogenaamd de opvolger van de TR-3A uit de Aurora serie
pi_33906040
Ik geloof wel in wezens buiten ons om.. Het zou toch heel wat zijn als wij als enige hier waren..
God houd toch ook alles van af boven in de gaten (tenminste dat word er gezegd).
Dan valt deze ook onder een wezens dat zich niet op de wereld bevind.
pi_33906212
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:00 schreef WesHell het volgende:
Ik geloof wel in wezens buiten ons om.. Het zou toch heel wat zijn als wij als enige hier waren..
God houd toch ook alles van af boven in de gaten (tenminste dat word er gezegd).
Dan valt deze ook onder een wezens dat zich niet op de wereld bevind.
wat zijn wezens buiten ons om?
Benjamin Franklin
pi_35066085
10/2/06 Crashed Disc Photos, "Ebens," and Area 51 "Anti-Gravity"

February 10, 2006 - Three weeks ago on Coast to Coast AM radio, I had information from military, political and scientific sources about an aerial disc technology - defined as "interplanetary" and "extraterrestrial" by the Truman administration. That disc technology ­ which the public and media have called "UFOs" - interfered with our V-2 rocket tests at New Mexico's White Sands Proving Ground, beginning around 1947. We even shot at those discs and there was retaliation.
During the radio program open lines, a man named "Don" called in and said his uncle from the U. S. Navy had a briefcase containing TOP SECRET files and B&W photographs of crashed discs and entities. Don said his uncle showed the contents of the briefcase to him sometime before his uncle's death in 2002 - and before his uncle burned everything "under orders," he said. I asked Don if he would leave his phone number for me to follow up. In this report, I would like to share some of the details Don told me about the photographs and his uncle's alleged firsthand experiences with live humanoids classified as "extraterrestrial biological entities" (EBEs or EBENs).

Don told me there was not just one crash. He said there were two others at the same time ­ one near the Trinity Site on White Sands where we exploded the first atomic bomb test in July 1945. The third was east of Alamogordo and Holloman AFB on the Mescalero Indian Reservation.

Those three crash sites are consistent with the leaked MJ-12 documents that Bob and Ryan Wood have published. One is dated July 22, 1947, and entitled "Interplanetary Phenomenon Unit Summary." Another is "Majestic Twelve Project's 1st Annual Report."

The July 22, 1947 "Interplanetary Phenomenon Unit" TOP SECRET summary begins: "The extraordinary recovery of fallen airborne objects in the state of New Mexico between 4 July to 6 July 1947" and states that about a half hour before the clock turned to midnight going into July 4, 1947, "radar stations in east Texas and White Sands Proving Ground, New Mexico, tracked two unidentified aircraft until both dropped off radar. Two crash sites have been located close to the White Sands Proving Ground." The report specifies one is near Corona and the other is near Oscura Peak and the Trinity Site at White Sands.

Later in the Majestic Twelve 1st Annual Report, more was known and a third crash site is listed as 30 miles east of Alamogordo on the Mescalero Indian Reservation. According to the government reports, bodies were found at both the Corona and Trinity Site locations. Don told me his uncle showed him B&W photographs of all three crash sites. Near Corona, he said there were photographs of the craft that was embedded in a hillside ­ and two entities standing up alive. There were also two smaller, dead bodies on the ground ­ one had an arm and leg cut off and the other had a slice across its belly. Don assumed this happened from the crash impact.

Full txt : http://earthfiles.com/news/news.cfm?ID=1048&category=Science
earthfiles doet me aan Earthsister denken
pi_35109669
geloven in UFO's is een groot woord, maar ik ben er nog steeds niet uit met mijn ervaring, in einde jaren 80 of begin 90.
Op zo'n 10-15 meter hoogte (ten hoogte van een dak van een 3 etages hoge flat met punt dak) een vliegend/zwevend iets te zien.... En me vlieger "vliegt" er tegenaan valt neer en het ding is ineens weg.
Geen geluiden etc en de kleur van het onbekende ding was groen, donkergroen denk ik.
pi_35215603
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:11 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik erger me mateloos aan mensen die een dergelijke formulering bezigen.

Voor velen is het "Ufo = Alien".

Voor de duidelijkheid: UFO = Un-Identified Flying Object. Een object, vliegend, waarvan jij niet kan beoordelen wat het is. Als jij een klont veren door de lucht ziet zeilen, maar niet per definitie kan vaststellen of het een eend, experimentele kamikazezwaan of een kat is, die zojuist uit iemand zijn duivenhok word geschopt, kun je dus ook stellen dan het een UFO betreft.

Het is dus niet correct om te zeggen dat je in UFO's gelooft wanneer je eigenlijk poogt te zeggen dat je gelooft in het bestaan van buitenaards leven. Ik struikelde zojuist in [TRU] over een link naar een website over UFO's, en verbaasde mijzelf over de hoeveelheid onzin die ik daar verzameld zag staan. Tuurlijk, het is best mogelijk dat Buitenaards leven echt bestaat (het zou kortzichting zijn om domweg te beweren dat dat niet kan) maar sommige van de foto's die we daar zien zijn echt op teveel manieren te verklaren om maar aan te nemen dat het een Alien betreft die ons even komt onderzoeken.

Bovendien, als de buitenaardse persoon/entiteit/wezens écht willen weten wat er op aarde gaande is, zullen ze echt wel beter weten dan de hele tijd koeien opensnijden en graanvelden omploegen.

Heren UFO-spotters, ga lekker verder waar u mee bezig bent maar stop met het toewijzen van elke vage vlek op je lens als zijnde een voertuig van onze groene vrienden, en gebruikt uw termen juist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')