quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:38 schreef Bupatih het volgende:
De Wouter Bos-look staat hem beter.
Of dit...
Ja, datquote:
Ik was 20 minuten eerder.quote:
Er is ook een papieren versie, verkrijgbaar bij de betere boekhandel.quote:
Waar is het schofferen van JdW voor nodig?quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:17 schreef sigme het volgende:
Had ik dus best iets nuttigs kunnen doen tussen het F5'en van mijn AT door.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Waar is het schofferen van JdW voor nodig?
Nero 6 ultra.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:56 schreef Tafkahs het volgende:
he guys, welk brandprogramma is beter dan nero en kun je zelf je dvd's mee vullen zonder eerst een iso te hoeven aanmaken?
Het probleem is dat die een iso bestand wil aanmaken van 4 gb... da's een beetje zondequote:
Wat wil je branden?quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:01 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het probleem is dat die een iso bestand wil aanmaken van 4 gb... da's een beetje zonde
Allemaal archiefmateriaal: mpg's en avi files als een data dvdquote:
He, je leeft nog.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:08 schreef Monidique het volgende:
Goden, Goden! Mijn geweten kan ik niet negeren zonder U!
Hoi.
Als dat bij elkaar kleiner is dan 4 gb en je voegt het via de Nero Burning Rom verkenner aan de DVD toe maakt hij er toch geen grotere ISO vanquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:16 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Allemaal archiefmateriaal: mpg's en avi files als een data dvd
Ja, ik heb gearbeitet, om mijn steenkolen steenkolen-Duits maar eens te gebruiken. Bron, URL?quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
He, je leeft nog.
Je hebt Monidique-Memorial-Day gemist.
6 dus wel...quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als dat bij elkaar kleiner is dan 4 gb en je voegt het via de Nero Burning Rom verkenner aan de DVD toe maakt hij er toch geen grotere ISO van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |