bronquote:
Alsof de ongezouten kritiek van onze zuiderburen over de stijfheid van onze kabinetsleden hem toch iets heeft gedaan, snelde een opgefriste premier Jan Peter Balkenende gisteren naar de Tweede Kamer op de laatste vergaderdag voor het kerstreces.
Binnenhofwatchers viel het direct op: het kapsel van de minister-president zat als nooit tevoren. Een strakke scheiding en kort geknipte haren deden pers en Kamerleden versteld staan.
Behalve de nieuwe haardos droeg de premier een flitsende bril, die hij sinds een paar weken heeft. Volgens ingewijden was Balkenende toe aan een nieuwe bril omdat het oude model echt versleten was.
Voor PvdA-Kamerlid Sharon Dijksma gaat het om een subtiele verandering in het uiterlijk. „Het is wel beter”, aldus de sociaal-democrate. VVD-Kamerlid Bibi de Vries maakte de premier zelfs een compliment.„Ik vind het goed geknipt”, aldus de liberale, die voorzitter is van de werkgeversorganisatie van kappers.
D66-Kamerlid Lousewies van der Laan noemde het nieuwe uiterlijk van de premier „een verbetering van honderd procent”.
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:16 schreef Molluck het volgende:
Ik snap de ophef niet, als Donner naar de kapper gaat dan hoor je daar niemand over, en nu neemt Balkenende hetzelfde kapsel (en bril) en dat moet meteen weer overal op de voorpagina...
Hij is wel net zo'n droge zak...en Balkenende gaat steeds meer op hem lijken en dat is dan ineens positiefquote:
en een nieuwe bril hequote:Op donderdag 22 december 2005 19:20 schreef boebiedoe het volgende:
"metamorfose"
Hij is alleen maar naar de kapper geweest hoor..
.
Ik vind hem juist op Frank de Grave lijken nu...quote:
Nobody fucks with Frank de Grave !quote:Op donderdag 22 december 2005 23:59 schreef Serendips het volgende:
[..]
Ik vind hem juist op Frank de Grave lijken nu...![]()
[afbeelding]
Omdat ze hopelijk toch nog wel een beetje EQ heeft, en in zag dat het niet kon.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
dus die Vlaamse had volgens hemzelf ook gelijk... waarom heeft ze dat dan teruggenomen?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:51 schreef Elefes het volgende:
Ik vond hem er nooit slecht uit zien. Altijd goed verzorgd, netjes pak en stropdas
Ja, dat vind ik echtquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:55 schreef deedeetee het volgende:
Denk eraan :
Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:38 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
De Wouter Bos-look staat hem beter.
[afbeelding]
Of dit...
Moet zeggen dat het wel bij hem past... en niet bij balken elende...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:59 schreef Serendips het volgende:
[..]
Ik vind hem juist op Frank de Grave lijken nu...![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |