quote:Op donderdag 22 december 2005 14:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Skippy maakt waanzinnige come-back als tennister
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:47 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Toptrainer:"Om als tennister op wereld niveau te komen moet je toch flexibel zijn"
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:56 schreef AnthonyZeus het volgende:
[afbeelding]
Joooooooo met de banjo, en JO met de banjolien...
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:20 schreef Goofup het volgende:
[afbeelding]
de zogeheten 'Tennisrekkert'
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:22 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
Wij serveren ook op het terras !
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:51 schreef Agiath het volgende:
[afbeelding]
Matrix Tennis film aangekondigd
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:02 schreef Funkytrip het volgende:
[afbeelding]
Luchtkussentjes boven en luchtkussentjes onder...
quote:
eindelijk weer eens 2e !quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:26 schreef Funkytrip het volgende:
Ik vond "kutvlieg" verreweg het leukste...zeer droog
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut, volgende keer toch maar mijn zijspan meenemen
[sub]Trouwens dat kenteken van die wagen: F side![]()
[/end]
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:47 schreef Captain_Chaos het volgende:
Bizarre sliding door wraakzuchtige ex-werknemer NOS bij toeval op gevoelige plaat
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Ma tokkie rijdt nieuwe scootmobiel in
dan pas??? foto staat al 2 dagen manquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:08 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga vanavond de uitslag bekend maken
f5 f5 f5 f5 f5 f5quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:08 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga vanavond de uitslag bekend maken
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:10 schreef dramslag het volgende:
Kopstootje?
uitslag volgende week vrijdag maar ergens?
Ik vind droge humor geweldig, ik lag meteen dubbel toen ik dat lasquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:25 schreef Bartoli het volgende:
Ook nog gewonnen![]()
![]()
Ik vond hem best wel droog![]()
ff een nieuwe zoeken![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:14 schreef Captain_Chaos het volgende:
[afbeelding]
Raad welke naar mijn moeder en welke naar mijn zus stinkt Lance !
Die van hem is leuker!quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:41 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
hoezo ik gebruik de post van YellowLedbetter als inspiratie
![]()
![]()
Ach tsssquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die van hem is leuker!
Plus....liever goed gejat dan slecht bedacht!
Al vind ik niet echt dat de 2 op elkaar lijken..
weinig kansquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:07 schreef Bartoli het volgende:
over 1h30 uur de uitslaf dus er kunnen nog inzendingen komen.
2e plaats: Mistaquote:Oranje-legioen geeft tussenstand voetbalwedstrijd Verenigde Staten - Trinidad-Tobago door aan Lance Armstrong
1e plaats: YellowLedbetterquote:rellen in parijs breiden uit naar tour de france
quote:'Zie je deze twee?? Ja, deze twee? Die bracht ik vanmorgen zo rectaal binnen joh, nou een pijn dat ik had. Daarom sta ik nu ook zo moeilijk, maar goed Lance, dit was even wat ik je wou laten weten'.
Zozo, weer eerstequote:Op zaterdag 31 december 2005 17:34 schreef Bartoli het volgende:
Uitslag:
3e plaats: SocialDisorder
[..]
2e plaats: Mista
[..]
1e plaats: YellowLedbetter
[..]
was ook niet zo moeilijk. Vond die van jou beter gevonden dan van raad maar welke is van mijn moeder en welke van mijn zusquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:02 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Zozo, weer eersteEn dat uit een veld van maar liefst 6 tegenstanders
Maar goed, ik ga ff zoeken dan..
Ik had die enkel nog niet eens gezienquote:Op maandag 2 januari 2006 16:49 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe versie van Unox Knaks. Unox de Enkel
Ja graag!quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:49 schreef YellowLedbetter het volgende:
Zeg ey, komt dit erop neer dat ik weer de uitslag moet doen?
Nou goed dan, maar alleen omdat ik toch niks beters te doen heb. Euhmz, dan is de uitslag er vanavond rond, wat zal ik es zeggen, 9 uur/ half 10....quote:
Degene dit het echt zou moeten doen heeft al meegedaan aan dit ondeschrift dus dat zou een beetje oneerlijk zijn lijkt me...quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:11 schreef Bartoli het volgende:
we zien die uitslag wel komen tegen 9u/half 10 als diegene die het egl moet doen niet al eerder is
of je bent gewoon niet goed genoegquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:54 schreef numero_uno het volgende:
volgens mij heb ik een patent op brons aangelegd
Dat blijf ik gewoon hoedanookquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:56 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
of je bent gewoon niet goed genoegIk neem aan dat je je username nu wel gaat veranderen he, die doe je dus geen eer meer aan
![]()
kom maar op danquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:33 schreef numero_uno het volgende:
uitslagje misschien?
I know ik moedig ook maar aanquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:38 schreef numero_uno het volgende:
het was een vraag aan dramslag Bartoli
leuk, ik doe niet zo vaak mee ,maar ben al 2x inde prijzen gevalen thanksquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:04 schreef numero_uno het volgende:
Uitslag:
3e: maril "sodemieter op vlieg"
Tnxxquote:Op zondag 8 januari 2006 23:06 schreef mista het volgende:
heb even geen inspiratie meer na het lezen van de onderschrift van Bluezz![]()
![]()
ja vast, probeer maar weer te slijmenquote:
De foto was niet leuk genoegquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:57 schreef SocialDisorder het volgende:
ja vast, probeer maar weer te slijmen
keep it up man, ur almost therequote:
zou kunnen, als ze geen zalfje erop smeertquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:05 schreef AnthonyZeus het volgende:
Uitslag?
En nu zelfs nog meer middag...kom op...afkomeuh!quote:
Snellejelle is nu effe druk met darten natuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 16:57 schreef armmoetzaaier het volgende:
komt er nog een keer een ranglijst
Op 2:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Toen zelfs het paard niet voldoening bracht, vergreep Ho Chi Minh zich maar aan de dwarsligger
Op 1:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:10 schreef YellowLedbetter het volgende:
[afbeelding]
Door staking dressuurpaard stond de ruiter behoorlijk voor paal
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:25 schreef Goofup het volgende:
[afbeelding]
gelukkig droeg ze een helm..
prima slap juist !quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:08 schreef dramslag het volgende:
Ik snap de winnaar niet![]()
Gefeliciteerd allemaal.
het was ook een hoog intellectueel onderschrift *kuch*quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:08 schreef dramslag het volgende:
Ik snap de winnaar niet
mag van mij hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:25 schreef Goofup het volgende:
moet ik nou jureren morgen?
Zilver:quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:06 schreef AnthonyZeus het volgende:
[afbeelding]
Volleybalvereniging As-In-M'n-Bier geschokt door massale opkomst supporters.
Goud:quote:
Gefeliciteerd, nu mag je de volgende foto alsnog zelf jurerenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Man in het zwarte shirt: "Misschien had ik toch naar m'n schoonmoeder moeten gaan..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |