Ik vind droge humor geweldig, ik lag meteen dubbel toen ik dat lasquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:25 schreef Bartoli het volgende:
Ook nog gewonnen![]()
![]()
Ik vond hem best wel droog![]()
ff een nieuwe zoeken![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:14 schreef Captain_Chaos het volgende:
[afbeelding]
Raad welke naar mijn moeder en welke naar mijn zus stinkt Lance !
Die van hem is leuker!quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:41 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
hoezo ik gebruik de post van YellowLedbetter als inspiratie
![]()
![]()
Ach tsssquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die van hem is leuker!
Plus....liever goed gejat dan slecht bedacht!
Al vind ik niet echt dat de 2 op elkaar lijken..
weinig kansquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:07 schreef Bartoli het volgende:
over 1h30 uur de uitslaf dus er kunnen nog inzendingen komen.
2e plaats: Mistaquote:Oranje-legioen geeft tussenstand voetbalwedstrijd Verenigde Staten - Trinidad-Tobago door aan Lance Armstrong
1e plaats: YellowLedbetterquote:rellen in parijs breiden uit naar tour de france
quote:'Zie je deze twee?? Ja, deze twee? Die bracht ik vanmorgen zo rectaal binnen joh, nou een pijn dat ik had. Daarom sta ik nu ook zo moeilijk, maar goed Lance, dit was even wat ik je wou laten weten'.
Zozo, weer eerstequote:Op zaterdag 31 december 2005 17:34 schreef Bartoli het volgende:
Uitslag:
3e plaats: SocialDisorder
[..]
2e plaats: Mista
[..]
1e plaats: YellowLedbetter
[..]
was ook niet zo moeilijk. Vond die van jou beter gevonden dan van raad maar welke is van mijn moeder en welke van mijn zusquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:02 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Zozo, weer eersteEn dat uit een veld van maar liefst 6 tegenstanders
Maar goed, ik ga ff zoeken dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |