Jij naait/neukt je broertje terwijl hij aan het rukken is? Zieke zooi daar bij jou thuisquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:18 schreef Woutey het volgende:
Oej, een broertje naaien tijdens het masturberen was leuk, is leuk, en zal altijd leuk blijven.
hoe komen jullie bij beglurenquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:23 schreef Metal_Mart het volgende:
Jij begluurt je broertje terwijl hij ligt te rukken, en trekt zijn deken weg. En dan noem je hem een smeerbeer en goorlap.
poes, maar dan nog. van zo'n bos wordt je ook niet happyquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:23 schreef Nickthedick het volgende:
Was het een kat of een poes? Als het een poes is, is het ok; als het een kat is, is je broertje wellicht homo.![]()
Leuk hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:23 schreef Woutey het volgende:
hoe komen jullie bij begluren
ik moet pissen en zie dat hij snel zn lampje uit doe
dan race ik snel naar binnen om hem kut te laten voelen. woohoo
Als ik iets nooit van mijn leven wil aanschouwen is het de stijve lul van mijn broer. Maar goed, misschien ben ik vreemd.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:23 schreef Woutey het volgende:
[..]
hoe komen jullie bij begluren
ik moet pissen en zie dat hij snel zn lampje uit doe
dan race ik snel naar binnen om hem kut te laten voelen. woohoo
Neem een hond!quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:25 schreef Woutey het volgende:
[..]
maar ik heb een vriendin!!!![]()
![]()
![]()
hoe moet het dan verder?![]()
ik kijk toch niet direct naar zn pik, ik wil gewoon weten of hij aan t trekken is. en ik weet dat hij zich dan kut voelt omdat ik hem dan weer ga chanteren.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:25 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Als ik iets nooit van mijn leven wil aanschouwen is het de stijve lul van mijn broer. Maar goed, misschien ben ik vreemd.
wel eens door een kat gelikt aan je vingers bijv? Net schuurpapierquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:25 schreef Xebrozius het volgende:
Ook prettig... wakker worden omdat de kat aan je eikel likt
Met z'n schuurpapiertongetjequote:Op dinsdag 20 december 2005 00:25 schreef Xebrozius het volgende:
Ook prettig... wakker worden omdat de kat aan je eikel likt
Ontkenningsfase. Zegt verder niks.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:25 schreef Woutey het volgende:
[..]
maar ik heb een vriendin!!!![]()
![]()
![]()
hoe moet het dan verder?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |