Ja graag!quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:49 schreef YellowLedbetter het volgende:
Zeg ey, komt dit erop neer dat ik weer de uitslag moet doen?
Nou goed dan, maar alleen omdat ik toch niks beters te doen heb. Euhmz, dan is de uitslag er vanavond rond, wat zal ik es zeggen, 9 uur/ half 10....quote:
Degene dit het echt zou moeten doen heeft al meegedaan aan dit ondeschrift dus dat zou een beetje oneerlijk zijn lijkt me...quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:11 schreef Bartoli het volgende:
we zien die uitslag wel komen tegen 9u/half 10 als diegene die het egl moet doen niet al eerder is
of je bent gewoon niet goed genoegquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:54 schreef numero_uno het volgende:
volgens mij heb ik een patent op brons aangelegd
Dat blijf ik gewoon hoedanookquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:56 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
of je bent gewoon niet goed genoegIk neem aan dat je je username nu wel gaat veranderen he, die doe je dus geen eer meer aan
![]()
kom maar op danquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:33 schreef numero_uno het volgende:
uitslagje misschien?
I know ik moedig ook maar aanquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:38 schreef numero_uno het volgende:
het was een vraag aan dramslag Bartoli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |