Idd, nog even doorbijten en dan heb ik het gehad.quote:Op vrijdag 23 december 2005 06:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
.. nog paar uurtjes en dan vakantie!
Ik ging vanacht ook om 2 uur naar bed, maar moest wel om half 8 al beginnenquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:34 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik word net wakker! Het is half twee en ben afgelopen nacht om twee uur gaan slapen.
Bijna het klokje rond dus. Had het zeker nodigMaar echt uitgerust voel ik me niet.
Nu snel eten, moet zo werken.
geld ook voor mijquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:16 schreef QyRoZ het volgende:
Dood. Een keer fatsoenlijk slapen zou leuk zijn.
[opgeheven-vingetje-modus] wees maar blij dat je zoveel spullen hebt, want al die mensen met die tsunami hebben niets meer [/opgeheven-vingetje-modus]quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:37 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik word echt gek van al die zooi, overal komen nog spullen tevoorschijn. Pas als je gaat verhuizen heb je door wat voor troep je eigenlijk allemaal hebt.
Ze mogen het best ophalen allemaal, maar dat doen ze toch ook niet?!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
[opgeheven-vingetje-modus] wees maar blij dat je zoveel spullen hebt, want al die mensen met die tsunami hebben niets meer [/opgeheven-vingetje-modus]niet toevallig nog ergens een twister-dekbed vandaan gehaald?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:16 schreef QyRoZ het volgende:
Dood. Een keer fatsoenlijk slapen zou leuk zijn.
heb nu een beetje hetzelfde..winamp randomd de hele tijd mooie oude nummers...maar ik moet naar bedquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:45 schreef Ender_Wiggin het volgende:
ik voel me zoals me melachonisch of hoe je hoet ook mag schrijven na een avond zuipen, ben n u "weet je nog"van H. van veen aan het luisteren, dat werkt het gevoel eigenlijk alleen maar in de hand
maarja het blijft goede muziek, ookal is de situatie om er naar te luisteren er eigenlijk niet naar.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:10 schreef ma_jojo het volgende:
Verliefd en vrolijk.
*legt lijntje uit*quote:Op zaterdag 24 december 2005 07:21 schreef melismay het volgende:
Nogal geisoleerd van het wereldje wat ik de afgelopen weken zo ontzettend zorgvuldig heb opgebouwd
*medestander meldt*quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:12 schreef webspider het volgende:
Is het al eindelijk kerst, dit geneuzel schiet ook niet op!
Laat het snel kerst worden, dan kunnen we snel weer in de weer met de normale dagelijkse gang van zaken
Same herequote:Op zondag 25 december 2005 12:34 schreef Esto het volgende:
Moe. Heb heel slecht geslapen.
Verder een beetje dubbel. Vind de Kerstdagen meestal wel gezellig, en we gaan straks lekker weg enzo... Maar toch kan ik niet samen zijn, met degene met wie ik JUIST samen wil zijn deze dagen.
hier nog eentjequote:
Niet eens zo'n beroerde ruilquote:Op zondag 25 december 2005 13:59 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Ik ga m'n bed maar es verruilen voor 'n bord worstenbroodjes
't Viel uiteindelijk ook wel mee jaquote:
Klote hequote:Op zondag 25 december 2005 22:55 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nou dus ook al de hele avond.
Nogalquote:
Ik begrijp wat je bedoeltquote:Op zondag 25 december 2005 22:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Nogal. Het klinkt erg, maar ik heb al een tijd lang het gevoel dat ik echt weer zwaar toe ben aan een vriendin.
Helaas werkt mijn gevoel niet echt mee; leuke meisjes genoeg, maar de ware (lees: iemand waar ik verliefd op kan worden)...? Helaas.
Ben ook verliefd, maar dat kan nog wel 'ns samengaan.quote:Op zondag 25 december 2005 22:51 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Eerst verliefd, dan chago. Gaat ook snel bij jou.![]()
Kop op.
quote:
wat hij zegtquote:Op maandag 26 december 2005 13:32 schreef classpc het volgende:
Ik voel me alleen en leeg van binnen.
Same here,quote:Op maandag 26 december 2005 16:58 schreef Khalein het volgende:
Miserabel, en da's nog zwak uitgedrukt
Dat zei m'n pa ook ooit tegen mij en weg was ik!Achteraf gezien,mijn beste beslissing ooit....quote:Op maandag 26 december 2005 16:59 schreef ma_jojo het volgende:
Verkankerder dan ik al was. M'n pa wil dat ik zo snel mogelijk het huis verlaat..
Oh, ik ga er ook zeker uit.. Maar om het nou op 2e kerstdag mee te delenquote:Op maandag 26 december 2005 17:10 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Dat zei m'n pa ook ooit tegen mij en weg was ik!Achteraf gezien,mijn beste beslissing ooit....![]()
Nou prima toch. en laat hem maar voor je kamer betalen meteenquote:Op maandag 26 december 2005 16:59 schreef ma_jojo het volgende:
Verkankerder dan ik al was. M'n pa wil dat ik zo snel mogelijk het huis verlaat..
heb ik zal zovaak gehoord komt er alleen nooit van. Af en toe heeft ie van die buien trekt wel weer weg vermaak me nog prima hier.quote:Op maandag 26 december 2005 16:59 schreef ma_jojo het volgende:
mensen zijn soms zo sneu onnodig hard... en dat met kerstmis...quote:Op maandag 26 december 2005 16:59 schreef ma_jojo het volgende:
Dat sowieso.quote:Op maandag 26 december 2005 17:35 schreef Laton het volgende:
[..]
Nou prima toch. en laat hem maar voor je kamer betalen meteen![]()
Iemand die van de ene op de andere dag denkt dat ze alles heeft, iemand die ik voorheen nog als goede vriendin beschouwde. Maargoed, daar heb ik maar 1 oplossing voor;quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 20:31 schreef melismay het volgende:
Ondanks dat ik er zo ontzettend mijn best voor heb gedaan, is deze kerst niet bepaald geweest wat ik er van verwacht hadNu alleen en verlaten thuis omdat ik morgen moet werken..... Ik mis mijn leven een beetje
![]()
quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 21:01 schreef classpc het volgende:
Ontzettend klote en heel erg verdrietig.
tjah zei wel weerquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goed, zo naar het bronnenbad.
Alleen beetje moe!
Niet.quote:Hoe voel je je nu?
....waarvan er eentje Elmer heet ??quote:
Dat is idd vrij klote......quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
Beetje verward... M'n maatjes vinden dat ik het prima voor elkaar heb bij de vrouwtjes, maar de enige die ik echt wil kan ik niet aan me binden. Ik word er niet erg vrolijk van, maarja.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:25 schreef Demophon het volgende:
Klote, KLOTE! Was, en ben nog steeds, zwaar verliefd op een meisje (op m'n werk), trok mijn stoute schoenen aan en zei gewoon tegen haar dat ik verliefd op haar ben en of ze een keertje met mij uit wilde gaan. Helaas kreeg ik een afwijzend antwoord van haar, ze zei tegen mij: "je bent nu geen optie voor mij want wil niks beginnen met een naaste collega". "Maar vond je op zich wel een leuke jongen en als je ergens anders had gewerkt dan zou ik wel met je uit zijn gegaan."Later nog een keer gevraagd, toen meer voorzichtig, maar weer nee.
En dan ga je op zo'n manier de kerst inEn wat zenden ze uit op tv tijdens kerst? Dat programma All You Needs Is Love van "Robert ten Brink". Vond het vroeger al een WALGELIJK programma, nu helemaal!
![]()
Weet niet meer wat te doen met haar, zijn weinig opties over naar mijn idee..... Help!, wat kan ik nog doen???
zo zie j emaar dat je gevoelens niet altijd rationeel zijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:41 schreef QyRoZ het volgende:
Internetloos.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:30 schreef ThunderChild het volgende:
Kut! Vond net een briefje in een oud stripboek wat ik aan het lezen was met haar handschrift erop . . .
Ik mis haar![]()
![]()
![]()
Ook een lekker moment . . .quote:
ja, jij ook fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar enzoquote:
O ja, jij natuurlijk ook . . .quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:26 schreef Sylvana het volgende:
ja, jij ook fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar enzo![]()
![]()
quote:
nouja, hij heeft het uitgemaakt omdat hij niet meer verliefd op me isquote:Op woensdag 28 december 2005 00:11 schreef Nosh het volgende:
[..]Was dat gezeik over dat hij alleen wilde stappen met zijn vrienden de druppel? (of was dat iemand anders? Nee toch?)
Iig sterkte.
Mja, wel zo eerlijk. Al zit je waarschijnlijk helemaal niet daarop te wachten, en ben ik de 12000ste die zo'n dooddoener gebruiktquote:Op woensdag 28 december 2005 00:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, hij heeft het uitgemaakt omdat hij niet meer verliefd op me is
iddquote:Op woensdag 28 december 2005 00:18 schreef Nosh het volgende:
[..]
Mja, wel zo eerlijk. Al zit je waarschijnlijk helemaal niet daarop te wachten, en ben ik de 12000ste die zo'n dooddoener gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |