Ben ook verliefd, maar dat kan nog wel 'ns samengaan.quote:Op zondag 25 december 2005 22:51 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Eerst verliefd, dan chago. Gaat ook snel bij jou.![]()
Kop op.
quote:
wat hij zegtquote:Op maandag 26 december 2005 13:32 schreef classpc het volgende:
Ik voel me alleen en leeg van binnen.
Same here,quote:Op maandag 26 december 2005 16:58 schreef Khalein het volgende:
Miserabel, en da's nog zwak uitgedrukt
Dat zei m'n pa ook ooit tegen mij en weg was ik!Achteraf gezien,mijn beste beslissing ooit....quote:Op maandag 26 december 2005 16:59 schreef ma_jojo het volgende:
Verkankerder dan ik al was. M'n pa wil dat ik zo snel mogelijk het huis verlaat..
Oh, ik ga er ook zeker uit.. Maar om het nou op 2e kerstdag mee te delenquote:Op maandag 26 december 2005 17:10 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Dat zei m'n pa ook ooit tegen mij en weg was ik!Achteraf gezien,mijn beste beslissing ooit....![]()
Nou prima toch. en laat hem maar voor je kamer betalen meteenquote:Op maandag 26 december 2005 16:59 schreef ma_jojo het volgende:
Verkankerder dan ik al was. M'n pa wil dat ik zo snel mogelijk het huis verlaat..
heb ik zal zovaak gehoord komt er alleen nooit van. Af en toe heeft ie van die buien trekt wel weer weg vermaak me nog prima hier.quote:Op maandag 26 december 2005 16:59 schreef ma_jojo het volgende:
mensen zijn soms zo sneu onnodig hard... en dat met kerstmis...quote:Op maandag 26 december 2005 16:59 schreef ma_jojo het volgende:
Dat sowieso.quote:Op maandag 26 december 2005 17:35 schreef Laton het volgende:
[..]
Nou prima toch. en laat hem maar voor je kamer betalen meteen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |