Idd, nog even doorbijten en dan heb ik het gehad.quote:Op vrijdag 23 december 2005 06:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
.. nog paar uurtjes en dan vakantie!
Ik ging vanacht ook om 2 uur naar bed, maar moest wel om half 8 al beginnenquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:34 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik word net wakker! Het is half twee en ben afgelopen nacht om twee uur gaan slapen.
Bijna het klokje rond dus. Had het zeker nodigMaar echt uitgerust voel ik me niet.
Nu snel eten, moet zo werken.
geld ook voor mijquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:16 schreef QyRoZ het volgende:
Dood. Een keer fatsoenlijk slapen zou leuk zijn.
[opgeheven-vingetje-modus] wees maar blij dat je zoveel spullen hebt, want al die mensen met die tsunami hebben niets meer [/opgeheven-vingetje-modus]quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:37 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik word echt gek van al die zooi, overal komen nog spullen tevoorschijn. Pas als je gaat verhuizen heb je door wat voor troep je eigenlijk allemaal hebt.
Ze mogen het best ophalen allemaal, maar dat doen ze toch ook niet?!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
[opgeheven-vingetje-modus] wees maar blij dat je zoveel spullen hebt, want al die mensen met die tsunami hebben niets meer [/opgeheven-vingetje-modus]niet toevallig nog ergens een twister-dekbed vandaan gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |