Wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:14 schreef Cart_man het volgende:
Zo even naar de stad geweest en geld uitgegeven.
* MrDoegewoon gaat dat meteen ff doen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Broek, trui...
[..]
Je zou me nog uitdagen met Hattrick, ei....
quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:51 schreef JaWi het volgende:
Dan maar wat kaarten tussen de friezen.
Ken je gratis binnenkomen als je het goed doet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:51 schreef JaWi het volgende:
Dan maar wat kaarten tussen de friezen.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
* MrDoegewoon gaat dat meteen ff doen.
Kloptquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:54 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ken je gratis binnenkomen als je het goed doet.
Gebeurdquote:
Aangenomen en je verliest weer.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Gebeurd. Geef deze wedstrijd geen extra opdrachten aan het team, vorige keer liet ik ze via de vleugels spelen (die ik dus niet eens echt heb
)
Nopequote:
Erg cool, straks even terugluisteren.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was net op 3fm omdat m'n aangevraagde plaat op de radio te horen was.
Nog gehoord?
dit misschien iets?quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:04 schreef clauwheee het volgende:
Kan meer geen nieuw outfitje scoren voor kerst. Morgen nog maar ff kijken, had het nu wel gehad
Ik heb het al geluisterd, was wel kort maar toch leuk om de stem van Vaduz (weer eens) te horen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Erg cool, straks even terugluisteren.
Vaduz goes 3FM! Rondje op jouw kosten.
Dat droeg ze vorig jaar alquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit misschien iets?
[afbeelding]
ik heb nog wel wat leuks gezien?quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:04 schreef clauwheee het volgende:
Kan meer geen nieuw outfitje scoren voor kerst. Morgen nog maar ff kijken, had het nu wel gehad
Whehequote:Op vrijdag 23 december 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
Noca moet ook nog normaal kunnen zitten met kerst natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |