quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
* MrDoegewoon gaat dat meteen ff doen.
Kloptquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:54 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ken je gratis binnenkomen als je het goed doet.
Gebeurdquote:
Aangenomen en je verliest weer.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Gebeurd. Geef deze wedstrijd geen extra opdrachten aan het team, vorige keer liet ik ze via de vleugels spelen (die ik dus niet eens echt heb
)
Nopequote:
Erg cool, straks even terugluisteren.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was net op 3fm omdat m'n aangevraagde plaat op de radio te horen was.
Nog gehoord?
dit misschien iets?quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:04 schreef clauwheee het volgende:
Kan meer geen nieuw outfitje scoren voor kerst. Morgen nog maar ff kijken, had het nu wel gehad
Ik heb het al geluisterd, was wel kort maar toch leuk om de stem van Vaduz (weer eens) te horen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Erg cool, straks even terugluisteren.
Vaduz goes 3FM! Rondje op jouw kosten.
Dat droeg ze vorig jaar alquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit misschien iets?
[afbeelding]
ik heb nog wel wat leuks gezien?quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:04 schreef clauwheee het volgende:
Kan meer geen nieuw outfitje scoren voor kerst. Morgen nog maar ff kijken, had het nu wel gehad
Whehequote:Op vrijdag 23 december 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
Noca moet ook nog normaal kunnen zitten met kerst natuurlijk.
dat had ik dus echt niet opgegetenquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:25 schreef borisz het volgende:
Ik kom net terug van de Ikea
we hadden zo'n bon van als je er eet krijg je het aankoopbedrag als korting terug
dus we hebben een aantal dvd rekken gekocht want die waren hard nodig
maar het eten bij de ikeapatat en groente waren veel te lauw. Het vlees was ook niet echt super. Ben blij dat ik nog was sla had, dat was wel te eten
![]()
9 zelfs volgens Riemer op omroep Fryslanquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
8 miljoen op de bankrekening van SCH.
Dan mag Jaap betalen hier!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
eerst een deel doorstorten graagquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Hoezo, mooi nummer toch ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:33 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Ik heb Eagle van ABBA aangevraagd bij 3FM om jullie te pesten![]()
ABBAquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:33 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Ik heb Eagle van ABBA aangevraagd bij 3FM om jullie te pesten![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:37 schreef SCH het volgende:
Ohw, verkeerde plaat aangevraag dus
Stelletje nichten hier
groente heb ik ook laten liggenquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat had ik dus echt niet opgegeten
moest je dat IKEA eten eigenlijk nog in elkaar zetten?quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:37 schreef borisz het volgende:
[..]
groente heb ik ook laten liggen
gelukkig ben zijn er nog die worstenbroodjes![]()
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moest je dat IKEA eten eigenlijk nog in elkaar zetten?
Spannend. Seks tussen de dossiermappen van Jaja Coelho en Erik Meijer.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat vinden we van de soap rond Mark Wottuh en de vrouw van Sjaak Troost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |