quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was net op 3fm omdat m'n aangevraagde plaat op de radio te horen was.
Nog gehoord?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was net op 3fm omdat m'n aangevraagde plaat op de radio te horen was.
Nog gehoord?
Hij is van harte welkom in Amsterdam.quote:
Oke, Leuk nummertjequote:Op vrijdag 23 december 2005 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Chumbawamba met Get knocked down.
Wat toevallig, ik ook vanmiddag. Werd ook wel weer tijd, alles ging hangen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:19 schreef FrankyMcG het volgende:
Net fanatiek gefitnesst!
Biertje pakt!
Was jij datquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Chumbawamba met Get knocked down.
ik heb alleen het nummer gehoord eigenlijk. was jij zelf in de uitzending, of werd alleen je naam genoemd?quote:
15 euro toch?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was zelf in de uitzending, direct na het nummer had ik Wout aan de lijn.
Plan wat langer in dan normaalquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:31 schreef golfer het volgende:
Straks eens even naar de mega-grote Appie Heijn in Haarlem-Noord om de kerstboodschappen in te slaan.
Dat zit er dik in, ja.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:38 schreef SCH het volgende:
Wat lul je weer dom over Klaas Jan, golfer
ik ga dat straks proberen bij een iets minder grote AH. Hopelijk slaag ik, want ik heb nog geen flauw idee wat ik ga kopenquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:31 schreef golfer het volgende:
Straks eens even naar de mega-grote Appie Heijn in Haarlem-Noord om de kerstboodschappen in te slaan.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry, kan het niet laten je te plagen en je hapt zo lief.
dan is alles wat je koopt toch geslaagd ??quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga dat straks proberen bij een iets minder grote AH. Hopelijk slaag ik, want ik heb nog geen flauw idee wat ik ga kopen
heee pikkertje....klaag je aan wegens plagiaat !quote:
Het houdt je toch bezig he, Ajax.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ajax wil 4-3-3 spelen alleen ze hebben geen buitenspelers en 5 spitsen waarvan er 4 in de basis willen staan maar er is maar plek voor 1![]()
Ik voorzie een transferquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het houdt je toch bezig he, Ajax.
Wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:14 schreef Cart_man het volgende:
Zo even naar de stad geweest en geld uitgegeven.
* MrDoegewoon gaat dat meteen ff doen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Broek, trui...
[..]
Je zou me nog uitdagen met Hattrick, ei....
quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:51 schreef JaWi het volgende:
Dan maar wat kaarten tussen de friezen.
Ken je gratis binnenkomen als je het goed doet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:51 schreef JaWi het volgende:
Dan maar wat kaarten tussen de friezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |