abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33975491
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:58 schreef The_stranger het volgende:

[..]

precies

en daarna kwamen ze erachter dat er geen nut, en daarmee ook geen geld meer was voor een maanlanding. (tot Bush aan de macht kwam)
Het geld werdt (voor een merendeel) in de Vietnam oorlog gestoken.

Audio en Video
Apollo Project Multimedia
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_33979038
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:52 schreef ChOas het volgende:

[..]

6 maal

Apollo 11,12,14,15,16, en 17
dat bedoel ik dus.......
waarom zouden ze zo iets in scene zetten
heeft toch geen enkel nut en levert geen fok op !
  donderdag 12 januari 2006 @ 23:29:56 #153
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_33996494
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:17 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Het geld werdt (voor een merendeel) in de Vietnam oorlog gestoken.

Audio en Video
Apollo Project Multimedia
En dat heeft echt klauwen vol met geld gekost.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 09:19:01 #154
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_34004315
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 23:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En dat heeft echt klauwen vol met geld gekost.
Maar niet zoveel dat het tot op heden (tientallen jaren na de oorlog), nog steeds financieël onmogelijk is om weer een trip naar de maan te maken.
Tevens kunnen ze ook niet zeggen dat ze daar al genoeg geweest zijn, want ze zijn nog lang niet op alle plekken geweest.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 13 januari 2006 @ 10:40:24 #155
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_34006036
wat ik me afvraag,

als ze het met die apollo 11 konden doen,

waarom pakken we dat model niet, moderniseren we dat door er20 miljoen ofzo ( is niets ) in te steken.. en vetrekken er nog een keer mee?

kost geen drol , geen nieuwe ontwerpen nodig..

stop er een 386 DX 66 mhz in en je kunt tot jupiter bij wijze van spreke ( zie ze zo vaak in intervieuws naar hun casio rekenmachine wijzen als ze het over rekenkracht hebben )
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  vrijdag 13 januari 2006 @ 10:49:30 #156
45206 Pietverdriet
pi_34006247
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 10:40 schreef Pumatje het volgende:
wat ik me afvraag,

waarom pakken we dat model niet, moderniseren we dat door er20 miljoen ofzo ( is niets ) in te steken.. en vetrekken er nog een keer mee?

stop er een 386 DX 66 mhz in en je kunt tot jupiter bij wijze van spreke ( zie ze zo vaak in intervieuws naar hun casio rekenmachine wijzen als ze het over rekenkracht hebben )
waarom zou je?
  vrijdag 13 januari 2006 @ 10:54:38 #157
83951 rashudo
project 2501
pi_34006371
quote:
Ga eens bekijken hoeveel 1 Saturnus raket alleen al aan brandstof kost. Hoeveel mankracht er bij een Apollo missie betrokken is. Zonder nieuwe ontwerpen ja. Kost de halve wereld.
Their eyes opaque.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 11:00:57 #158
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_34006566
Hier nog even 2 filmpjes, die niet bewijzen dat de landing een HOAX was. Maar geven toch wel aan dat de meeste mensen bij NASA weten dat er meer is dan alleen de mensen op aarde:

http://www.untoldmysterie(...)-UFO-Report-35sec.rm

http://www.untoldmysterie(...)Cannel-UFOs-2m52s.rm

Vooral het 2e filmpje, is gewoon een van de vele honderden filmpjes die zijn opgenomen, met "rare" niet natuurlijke objecten die rond onze atmosfeer vliegen, en verdwijnen.

Heb je geen RealMedia, download dan RealAlternative. Is een programma dat gelijk het filmpje opent, zonder enige banners of extra zooi:

http://www.free-codecs.com/download/Real_Alternative.htm
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 13 januari 2006 @ 11:02:53 #159
45206 Pietverdriet
pi_34006620
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 10:54 schreef rashudo het volgende:

[..]

Ga eens bekijken hoeveel 1 Saturnus raket alleen al aan brandstof kost. Hoeveel mankracht er bij een Apollo missie betrokken is. Zonder nieuwe ontwerpen ja. Kost de halve wereld.
tja
Het hele ontwerp van de apollo was er op gericht de job te doen, en snel een resultaat te hebben, niet om economisch of goedkoop iets te doen.
pi_34006774
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:00 schreef Ticker het volgende:
Hier nog even 2 filmpjes, die niet bewijzen dat de landing een HOAX was. Maar geven toch wel aan dat de meeste mensen bij NASA weten dat er meer is dan alleen de mensen op aarde:
Welk bewijs heb je ervoor dat mensen bij de NASA 'méér' zouden weten ....?

ex-astronaut Ed Mitchell, een bekende UFO--onderzoeker en gelovige heeft wel eens aangegeven dat er bij de NASA een heleboel mensen zijn die absoluut heel sterk geloven dat er 'méér' is ...
Maar het bewijs ervoor hebben, is nog iets heel anders ...

Bij mijn weten hebben die mensen ook gewoon niets meer dan het punt dat ze zulke 'opzienbarende' filmpjes gezien hebben, en dingen zien waarvoor ze geen verklaring klaar hebben ... maar dat is nog heel wat anders dan 'bewijs ervoor hebben' dat er iets meer is.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 13 januari 2006 @ 11:19:40 #161
83951 rashudo
project 2501
pi_34007041
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:02 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

tja
Het hele ontwerp van de apollo was er op gericht de job te doen, en snel een resultaat te hebben, niet om economisch of goedkoop iets te doen.
Die raket liep gewoon op dollarbiljetten
Their eyes opaque.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 11:19:52 #162
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_34007047
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:08 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Welk bewijs heb je ervoor dat mensen bij de NASA 'méér' zouden weten ....?

ex-astronaut Ed Mitchell, een bekende UFO--onderzoeker en gelovige heeft wel eens aangegeven dat er bij de NASA een heleboel mensen zijn die absoluut heel sterk geloven dat er 'méér' is ...
Maar het bewijs ervoor hebben, is nog iets heel anders ...

Bij mijn weten hebben die mensen ook gewoon niets meer dan het punt dat ze zulke 'opzienbarende' filmpjes gezien hebben, en dingen zien waarvoor ze geen verklaring klaar hebben ... maar dat is nog heel wat anders dan 'bewijs ervoor hebben' dat er iets meer is.
Tja, wat wil je? Dat er spontaan ineens "bewijs" opduikt. In mijn ogen is er over de afgelopen tientallen jaren genoeg bewijs verzamelt, zowel als in mondeling verklaringen als in video opnames, dat wij niet alleen zijn.

Omdat de opnames van buiten onze atmosfeer niet zo 1.2.3. te verklaren zijn, heeft niet te betekenen dat het ook niets is. Beetje vage manier van denken (omgekeerde wereld) maar zo lijkt het altijd wel te gaan.

Bewijs is er pas als iemand met een exemplaar van een Ruimtevaartuig komt.. of als er alien zelf even live op t.v. komt vertellen dat ze er zijn. En dat zie ik vreemd genoeg niet zo snel gebeuren.
pi_34007307
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:19 schreef Ticker het volgende:

[..]

Tja, wat wil je? Dat er spontaan ineens "bewijs" opduikt. In mijn ogen is er over de afgelopen tientallen jaren genoeg bewijs verzamelt, zowel als in mondeling verklaringen als in video opnames, dat wij niet alleen zijn.
bewijs waarvoor?

Zulke 'opvallende' filmpjes zijn inderdaad vaak moeilijk verklaarbare verschijnselen.. maar dat bewijst nog niks, net zoals een UFO-melding, een ongeidentificeerd, dus een overklaarbaar vliegend object is... iets dat juist niks bewijst, anders dan dat 'er mogelijk iets is' ....

Zolang men niet verder komt dan 'dat er misschien iets is'... en weinig duidelijkheid kan scheppen over _wat_ dat iets is, en wat de consequenties van dat 'iets' is ... heeft het geen zin om over 'bewijs' te spreken ....

dan heb je het hooguit over een soort van religie, waar gelovigen overtuigd zijn van het bestaan van 'iets'.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 13 januari 2006 @ 11:30:57 #164
83951 rashudo
project 2501
pi_34007345
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:29 schreef RM-rf het volgende:

[..]

bewijs waarvoor?

Zulke 'opvallende' filmpjes zijn inderdaad vaak moeilijk verklaarbare verschijnselen.. maar dat bewijst nog niks, net zoals een UFO-melding, een ongeidentificeerd, dus een overklaarbaar vliegend object is... iets dat juist niks bewijst, anders dan dat 'er mogelijk iets is' ....

Zolang men niet verder komt dan 'dat er misschien iets is'... en weinig duidelijkheid kan scheppen over _wat_ dat iets is, en wat de consequenties van dat 'iets' is ... heeft het geen zin om over 'bewijs' te spreken ....

dan heb je het hooguit over een soort van religie, waar gelovigen overtuigd zijn van het bestaan van 'iets'.
Ik ben 'het' met je 'eens'.
Their eyes opaque.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 11:34:59 #165
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_34007452
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:29 schreef RM-rf het volgende:

[..]

bewijs waarvoor?

Ik vind dat je een beetje te veel je best aan het doen bent, met alles als "bewijs" te meten.
Iemand toont iets, en je acht gelijk dat dit dan maar bewijs is, want het wordt gepost.

Tevens is het belachelijk om iets religie te noemen. Geloofsovertuiging als in het ontstaan en de ondergang e.d. heeft niets te maken met de optie die ik open heb, voor het bestaan van buitenaards leven.
Ik denk tevens ook dat als je dit voor jezelf ontkent, dat het oogkappen werk is. Maarja in jouw ogen ben ik natuurlijk ook een "gelovige van het buitenaarse".
  vrijdag 13 januari 2006 @ 11:41:28 #166
83951 rashudo
project 2501
pi_34007638
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:34 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ik vind dat je een beetje te veel je best aan het doen bent, met alles als "bewijs" te meten.
Iemand toont iets, en je acht gelijk dat dit dan maar bewijs is, want het wordt gepost.
Als het geen bewijs is, wat is het dan? Een screensaver?
Their eyes opaque.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 11:45:06 #167
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_34007757
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:41 schreef rashudo het volgende:

[..]

Als het geen bewijs is, wat is het dan? Een screensaver?
ja klopt, elke filmpje wat getoont wordt, en niet verklarende beelden bevat, maar toch ook net weer niet onder het motto bewijs valt... is een screensaver.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:53:33 #168
83951 rashudo
project 2501
pi_34009955
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:45 schreef Ticker het volgende:

[..]

ja klopt, elke filmpje wat getoont wordt, en niet verklarende beelden bevat, maar toch ook net weer niet onder het motto bewijs valt... is een screensaver.
Het is bewijs van dat er iets is waarvan je niet weet wat het is.
Their eyes opaque.
  maandag 16 januari 2006 @ 14:05:27 #169
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_34120288
Ik vraag me nog wat af.. D'r wordt wel geroepen dat de maanlandingen fake waren. Wat wordt er eigelijk gezegt over Apollo 8?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 16 januari 2006 @ 14:38:23 #170
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_34121389
A tuin-hek hier de fotos van Apollo 8 missie

http://keithlaney.net/Apo(...)8_orbital_images.htm
  maandag 16 januari 2006 @ 14:44:52 #171
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_34121593
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:38 schreef merlin693 het volgende:
A tuin-hek hier de fotos van Apollo 8 missie

http://keithlaney.net/Apo(...)8_orbital_images.htm
Thx Maar bedoelde het anders. Ik ben nieuwsgierig wat de mensen die geloven dat de maanlandingen fake zijn zeggen over Apollo 8.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 16 januari 2006 @ 16:15:04 #172
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_34124794
Ik weet niet of dit al eens ter sprake is gekomen, maar het zou mogelijk moeten zijn om met een sterke telescoop de maanlander(s) (de gedeelte die tijdens de terugkeer zijn blijven staan) en het/de maanwagen(s) te kunnen zien. Toch?
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_34125476
Die wapperende vlag snap ik als enige niet..
Voor de rest denk ik wel dat het echt is hoor. =)
  maandag 16 januari 2006 @ 16:37:27 #174
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_34125546
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:15 schreef Kadesh het volgende:
Ik weet niet of dit al eens ter sprake is gekomen, maar het zou mogelijk moeten zijn om met een sterke telescoop de maanlander(s) (de gedeelte die tijdens de terugkeer zijn blijven staan) en het/de maanwagen(s) te kunnen zien. Toch?
De huidige telescopen zijn daar niet sterk genoeg voor.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 16 januari 2006 @ 16:38:42 #175
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_34125594
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Die wapperende vlag snap ik als enige niet..
Voor de rest denk ik wel dat het echt is hoor. =)
Juist doordat er geen atmosfeer is wiebelt een vlag best een tijdlang door alsie eenmaal in beweging is gebracht.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 16 januari 2006 @ 16:47:39 #176
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_34125885
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Juist doordat er geen atmosfeer is wiebelt een vlag best een tijdlang door alsie eenmaal in beweging is gebracht.
Als je de filmpjes kijkt, is dit juist niet zo. Deze komt alleen in beweging als de paal gedraaid wordt (om in de grond gezet te worden).

je krijgt juist het "wapperende" idee, omdat de stok dus rondom gedraaid wordt.
pi_34125931
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zeg maar gerust heel erg lang

Waar ik me wel over verbaas is het gemak van sommige sceptici die denken dat een regering wel een ontzettend groot risico neemt om een wereldgebeurtenis te hoaxen, en daarna de meest triviale natuurkundige zaken over het hoofd ziet.
  maandag 16 januari 2006 @ 17:15:43 #178
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_34126757
Die wapperende vlag is vrij makkelijk, ze hebben een stokkie horizontaal boven aan de vlaggemast getimmerd, zodat de vlag mooi recht te zien is
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  maandag 16 januari 2006 @ 18:42:11 #179
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_34129748
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De huidige telescopen zijn daar niet sterk genoeg voor.
Ook de hubble niet? Of dat ding wat ze nog niet zo lang geleden hebben gebouwd in Chilli ergens in de woestijn op een hoge berg? Valt me wel tegen dat ze nog niet zo'n goede telescoop hebben.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_34129965
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:42 schreef Kadesh het volgende:

[..]

Ook de hubble niet? Of dat ding wat ze nog niet zo lang geleden hebben gebouwd in Chilli ergens in de woestijn op een hoge berg? Valt me wel tegen dat ze nog niet zo'n goede telescoop hebben.
Of wacht de foto's van de SMART-1 af...
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  maandag 16 januari 2006 @ 18:52:20 #181
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_34130184
quote:
Ook de hubble niet?
dat was ik me niet vergis olie op het vuur van de hoax gelovers...er werd gezecht dat de hublle dat niet kon....maar er doken later wel fotos door hublle op
pi_34130711
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:49 schreef Haushofer het volgende:
...
Waar ik me wel over verbaas is het gemak van sommige sceptici die denken dat een regering wel een ontzettend groot risico neemt om een wereldgebeurtenis te hoaxen, en daarna de meest triviale natuurkundige zaken over het hoofd ziet.
...wat vervolgens ontdekt wordt op basis van wat internetfoto's door een paar hobbyisten achter hun PC die vinden dat de belichting anders moet zijn of dat zij vanaf hier kunnen bepalen hoe lang een vlag op de maan na moet bewegen...
pi_34132514
Ik ben echt geen samenzwering aanhanger en vind vrijwel iedereen die het ontkent een malloot. Ik ben echter wel benieuwd of het niet gewoon mogelijk is om die vlag en steen te bekijken die ze achter hebben gelaten vanaf de Aarde? Er zijn toch wel telescopen die dat kunnen?
pi_34133497
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:15 schreef Kadesh het volgende:
Ik weet niet of je zelf wel eens door een kijker naar de maan hebt gegeken, maar ik kan je zeggen dat hoe dichter je moet inzoemen hoe moeilijker het wordt het beeld stil te houden, elke kleinste trilling laat het beeld dansen, en met een draaisnelheid van de aarde van ongeveer 16.000km per uur moet je de kijker heel snel mee laten draaien, maar het lastigste is gewoon de trilling van onze admosfheer hierdoor wordt het beeld zeer troebel, vandaar dus de hubbel telescoop.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 03:59:16 #185
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_34148670
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:07 schreef awesomedude het volgende:

[..]

Ik weet niet of je zelf wel eens door een kijker naar de maan hebt gegeken, maar ik kan je zeggen dat hoe dichter je moet inzoemen hoe moeilijker het wordt het beeld stil te houden, elke kleinste trilling laat het beeld dansen, en met een draaisnelheid van de aarde van ongeveer 16.000km per uur moet je de kijker heel snel mee laten draaien, maar het lastigste is gewoon de trilling van onze admosfheer hierdoor wordt het beeld zeer troebel, vandaar dus de hubbel telescoop.
Hubble is echter ook niet snel genoeg. Deze is bedoeld om lange tijd stil te houden op 1 stukje hemel. Niet om een snel bewegend object als de maan te volgen.
Onikaan ni ov dovah
pi_34150765
Wat betreft de objecten op de Maan

http://en.wikipedia.org/w(...)_objects_on_the_Moon
exacte loctie van veel gedocumenteerde resten van landingen en andere missies (ook van gemini en Surveyor missies)

speciaal de Laser richtspiegels zijn interssant en tot vandaag nog steeds gewoon in gebruik
http://en.wikipedia.org/wiki/Lunar_Laser_Ranging_Experiment
http://science.nasa.gov/headlines/y2004/21jul_llr.htm?list736830
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:43:15 #187
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_34153896
http://moon.google.com/

Vooral ver inzoomen
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:41:06 #188
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_34159716
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:43 schreef ChOas het volgende:

Vooral ver inzoomen
Ik wist et!!
Onikaan ni ov dovah
pi_34419276
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:43 schreef ChOas het volgende:

Vooral ver inzoomen
wtf!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:23:22 #190
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_34420550
De maan is van Kaas!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:49:49 #191
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_34421204
quote:

[..]

En ik kan jou vertellen dat die apollo11 uit t museum trekken, vullen met benzine en dan naar de maan terugschoppen goedkoper is dan een nieuw ontwerp, van aandrijfsysteem tot vervoersmiddel en plaats . locatie en datum ontwerpen,
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:23:07 #192
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_34426301
quote:
wat ik me afvraag,

Gewoon geld in ruimtevaart projecten pompen heeft niet altijd zin, de IIS is ook begonnen door er 11 miljard tegenaan te gooien, nadat dat op was kon al 't werk zo de vuilnisbak in en overnieuw begonnen worden

De russen zijn veel goedkoper met ruimtestations de ruimte in gegaan dan de amerikanen door niet zo verschrikkelijk te regelneuken en projecten steeds opnieuw bedenken en gewoon aan 't uitproberen en ontwerpen te gaan..

Ik zeg: zet er een aantal universiteiten met wannabe engineers aan, kom met een aantal concepten en ontwerpen, dat scheelt al veel geld en zijn naar mijn inziens vrij leuke studieprojecten
pi_34426415
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:26 schreef johnplayer het volgende:
Ik heb iemand aan de lijn die zegt dat de maanlanding nooit is gebeurd.
het is in een studio opgenomen.
Amerikanen zijn oplichters zegt ie.

Ik geloof hem niet echt......

boeiuh

maak je liever druk om wat je elke dag aan amerikaanse propaganda op het nieuws door je strot krijgt...

hoe vaak zie je daar de gesneuvelde amerikaanse soldaten uit irak voorbij komen... om maar eens wat te noemen
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_34430118
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:26 schreef Aarde het volgende:

[..]

boeiuh

maak je liever druk om wat je elke dag aan amerikaanse propaganda op het nieuws door je strot krijgt...

hoe vaak zie je daar de gesneuvelde amerikaanse soldaten uit irak voorbij komen... om maar eens wat te noemen
Dat heeft ook echt met dit onderwerp te maken ofzo
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:50:53 #195
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_34445459
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:49 schreef Pumatje het volgende:

[..]

En ik kan jou vertellen dat die apollo11 uit t museum trekken, vullen met benzine en dan naar de maan terugschoppen goedkoper is ,
  woensdag 25 januari 2006 @ 15:17:59 #196
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_34448257
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:23 schreef Wunk het volgende:

[..]

Gewoon geld in ruimtevaart projecten pompen heeft niet altijd zin, de IIS is ook begonnen door er 11 miljard tegenaan te gooien, nadat dat op was kon al 't werk zo de vuilnisbak in en overnieuw begonnen worden

De russen zijn veel goedkoper met ruimtestations de ruimte in gegaan dan de amerikanen door niet zo verschrikkelijk te regelneuken en projecten steeds opnieuw bedenken en gewoon aan 't uitproberen en ontwerpen te gaan..

Ik zeg: zet er een aantal universiteiten met wannabe engineers aan, kom met een aantal concepten en ontwerpen, dat scheelt al veel geld en zijn naar mijn inziens vrij leuke studieprojecten
Wat dat betreft is de NASA nu ook leuk bezig met het project voor de opvolger dan de shuttle. Laat een aantal bedrijven met concepten en ontwerpen komen. Laat de 2 veel belovendste een fly-off doen en je hebt een mooie race om een zo goed en tegelijk goedkoop mogelijk ruimteschip te regelen
Onikaan ni ov dovah
pi_34449897
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:00 schreef Integrity het volgende:

[..]

Dat heeft ook echt met dit onderwerp te maken ofzo
openingspost: Amerikanen zijn oplichters zegt ie.

nah dat klopt dus wel een beetje naar mijn mening

pi_34450056
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:02 schreef Aarde het volgende:

[..]

openingspost: Amerikanen zijn oplichters zegt ie.

nah dat klopt dus wel een beetje naar mijn mening
Openingspost plus post natuurlijk
pi_34450331
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:06 schreef Integrity het volgende:

[..]

Openingspost plus post natuurlijk
ik leg het altijd in mijn voordeel uit iig

pi_34450461
iemand de documentaire Astronauts gone wild al gezien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')