Wat een woordgebruik trouwens... "geneukt"...quote:Op donderdag 22 december 2005 17:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Die reacties ook.
![]()
![]()
i
!!! ZE WAS ZELFS NOG MAAGD!!!
!!!!!!!!!!!
Nee, Raymann.quote:
Nou ja, 5% dan.quote:
Tering, is dat programma nog bezig?quote:
Hehe.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:21 schreef BVO het volgende:
Jajaja, vanavond de finale en dan stop ik.
Jij bent een vrouw en hebt daar geen verstand van.quote:
Dat denk jijquote:Op donderdag 22 december 2005 18:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw en hebt daar geen verstand van.
Dat is waar ook, fijn dat je me het even zeg was het he-le-maal vergeten. Eigenlijk zou het mij verboden moeten worden om daar ooit nog uitspraken over te doen.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:09 schreef BVO het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat denk jij
Ik denk dat vrouwen kritischer naar vrouwen kijken dan mannen naar vrouwen hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij vind het ook een vies ordinair wijs dus?.
Uhm...ze is niet de enige die dat denkt, hoor...quote:Op donderdag 22 december 2005 18:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Zequote:Op donderdag 22 december 2005 18:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhm...ze is niet de enige die dat denkt, hoor...
Voor geen miljoen zou ik met een stel maloten opgesloten willen worden. Om dan vervolgens ook nog eens 24/7 een camera op je bakkes te hebbenquote:Op donderdag 22 december 2005 18:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Zegaat
vanavond
wel
mooi
3
ton
winnen
rrrrrr!!!!
Dat zegt nog nietsquote:Op donderdag 22 december 2005 18:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhm...ze is niet de enige die dat denkt, hoor...
Ik ben je voorquote:Op donderdag 22 december 2005 18:46 schreef BVO het volgende:
De volgende staat al klaar hoor, dus maak je geen zorgen.
Tegen iemand met capaciteiten als Raf kan zelfs Ellen niet op, maar das logischquote:Op donderdag 22 december 2005 18:47 schreef Airelle het volgende:
Hoe kon Ellen nou NIET gekozen worden door de kijkers? Wat een wansmaak.
Al was Ellen afgelopen keer vocaal toch beter dan Raffaela.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Tegen iemand met capaciteiten als Raf kan zelfs Ellen niet op, maar das logisch.
Huh?quote:Op donderdag 22 december 2005 18:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Al was Ellen afgelopen keer vocaal toch beter dan Raffaela.![]()
Sorry.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh?Wat doe jij nou, LB?
Je post door mijn gastslotje heen!!!!!111
Maar het nummer van Raf was dan ook véél minder geschikt om je vocale kwaliteiten te etaleren en daarbij wist Raffaëla ook nog eens te dansen, te entertainen, terwijl Ellen en consorten dat niet dedenquote:Op donderdag 22 december 2005 18:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Al was Ellen afgelopen keer vocaal toch beter dan Raffaela.![]()
quote:" Het wijf met de neptieten", " Is het een man?" en zo kwam er nog veel meer verwijtend gedoe langs richting ingrid in de loop van de eerste week. Ze heeft inderdaad neptieten maar ze is echt geen man. Tenminste die indruk heb ik niet gekregen. Het is een vrouw die " one of the boys" is in het dagelijkse leven en zichzelf (op de boobjob na) niet zo druk maakt over haar uiterlijk. Ze is niet met grote regelmaat voor spiegels te vinden maar zit wel bomvol met humor. Hard kort door de bocht en soms helemaal niet grappig, maar wel vol met humor.
Ik moet zeggen dat ze wel erg entertaining is. Maar qua stem (en qua looks, maar daar ga ik geen uitspraken meer over doen) is ze beter. Ze heeft echt een goede en apart stemquote:Op donderdag 22 december 2005 18:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Tegen iemand met capaciteiten als Raf kan zelfs Ellen niet op, maar das logisch.
En dan had ze alsnog als tweede of derde gekozen kunnen worden.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ellen is van de 27 workshopkandidaten niet voor niets mijn nr. 2 op dit moment, maar een betere stem dan Raffaëla heeft ze niet wat mij betreft, als ik al Raffaëla's optredens bij elkaar legquote:Op donderdag 22 december 2005 18:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ze wel erg entertaining is. Maar qua stem (en qua looks, maar daar ga ik geen uitspraken meer over doen) is ze beter. Ze heeft echt een goede en apart stem.
Mja, dat snap ik ook niet, maar gelukkig had de jury d'rquote:Op donderdag 22 december 2005 18:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
En dan had ze alsnog als tweede of derde gekozen kunnen worden..
Ja, gelukkigquote:Op donderdag 22 december 2005 18:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Mja, dat snap ik ook niet, maar gelukkig had de jury d'r.
Ik snap het wel, Raffaëla spreekt ook meer aan denk ik... het is in ieder geval iemand die je direct onthoudt.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ellen is van de 27 workshopkandidaten niet voor niets mijn nr. 2 op dit moment, maar een betere stem dan Raffaëla heeft ze niet wat mij betreft, als ik al Raffaëla's optredens bij elkaar leg.
Mja, als ik haar performance vergelijk met die van de rest zijn die van de anderen gewoon vaak niet meer dan een simpel karaoke-avondjequote:Op donderdag 22 december 2005 18:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik snap het wel, Raffaele spreekt ook meer aan denk ik... het is in ieder geval iemand die je direcht onthoudt.
't Is gewoon een lekker wijf, that's itquote:Op donderdag 22 december 2005 19:00 schreef Airelle het volgende:
Ik vind haar niet overdreven knap ofzo. OH FUCK doe ik het weer.
There's no accounting for tastesquote:Op donderdag 22 december 2005 19:00 schreef BVO het volgende:
[..]
't Is gewoon een lekker wijf, that's it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |