Wat een woordgebruik trouwens... "geneukt"...quote:Op donderdag 22 december 2005 17:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Die reacties ook.
![]()
![]()
i
!!! ZE WAS ZELFS NOG MAAGD!!!
!!!!!!!!!!!
Nee, Raymann.quote:
Nou ja, 5% dan.quote:
Tering, is dat programma nog bezig?quote:
Hehe.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:21 schreef BVO het volgende:
Jajaja, vanavond de finale en dan stop ik.
Jij bent een vrouw en hebt daar geen verstand van.quote:
Dat denk jijquote:Op donderdag 22 december 2005 18:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw en hebt daar geen verstand van.
Dat is waar ook, fijn dat je me het even zeg was het he-le-maal vergeten. Eigenlijk zou het mij verboden moeten worden om daar ooit nog uitspraken over te doen.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:09 schreef BVO het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat denk jij
Ik denk dat vrouwen kritischer naar vrouwen kijken dan mannen naar vrouwen hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij vind het ook een vies ordinair wijs dus?.
Uhm...ze is niet de enige die dat denkt, hoor...quote:Op donderdag 22 december 2005 18:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Zequote:Op donderdag 22 december 2005 18:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhm...ze is niet de enige die dat denkt, hoor...
Voor geen miljoen zou ik met een stel maloten opgesloten willen worden. Om dan vervolgens ook nog eens 24/7 een camera op je bakkes te hebbenquote:Op donderdag 22 december 2005 18:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Zegaat
vanavond
wel
mooi
3
ton
winnen
rrrrrr!!!!
Dat zegt nog nietsquote:Op donderdag 22 december 2005 18:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhm...ze is niet de enige die dat denkt, hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |