Ik heb er nog een paar toevallig.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Perfecte reden om een KD-plaatje te posten.
Nou, verras me eens.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar toevallig.
Die wil ik wel meenemen naar een kerstgala.quote:
Ze ziet er niet uit als 40+quote:Op donderdag 22 december 2005 16:29 schreef pberends het volgende:
Die vrouw van die post daarboven is trouwens.
Van school zeker.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die wil ik wel meenemen naar een kerstgala.
Hij's wel aardig, maar echt oudejaarsonwaardig. Beetje de autochtone Jorgen Raymann. Doe mij die mastodont van een Youp maar.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:41 schreef Bupatih het volgende:
http://www.rtl.nl/shows/wilkoterwijn/
De mannelijk equivalent van Sara Kroos.
http://forum.fok.nl/topic/664242
Hier meer 'fans' vanWilko
Wat 'hij is wel aardig'?quote:Op donderdag 22 december 2005 16:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij's wel aardig, maar echt oudejaarsonwaardig. Beetje de autochtone Jorgen Raymann. Doe mij die mastodont van een Youp maar.
Kerel, heb je een nieuw woordje ('mastodont') geleerd, ofzo?quote:
Met wel aardig bedoel ik het discutabele niveau van Jorgen Raymann als stand up comedian.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat 'hij is wel aardig'?Goede grap, pb.
Dat is dus niet aardig, maar ronduit slecht.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Met wel aardig bedoel ik het discutabele niveau van Jorgen Raymann als stand up comedian.
Dat mag je niet zeggen het is een allochtoon (van Duitse afkomst)quote:Op donderdag 22 december 2005 16:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is dus niet aardig, maar ronduit slecht.
...met hun nieuwe show: "Kut met Peren"quote:Op donderdag 22 december 2005 16:46 schreef Bupatih het volgende:
Oud en Nieuw 2010:
Lebbis en Jansen
Bupa en Berends
[afbeelding]
Waarom verander je je echte naam niet in Bupa?quote:Op donderdag 22 december 2005 16:46 schreef Bupatih het volgende:
Oud en Nieuw 2010:
Lebbis en Jansen
Bupa en Berends
[afbeelding]
Dat wordt gewoon mijn artiestennaam.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom verander je je echte naam niet in Bupa?
Terwijn?quote:Op donderdag 22 december 2005 16:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen het is een allochtoon (van Duitse afkomst).
quote:Op donderdag 22 december 2005 17:06 schreef BVO het volgende:
BVO had ons via de nieuws-submit te melden:
Die reacties ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |