quote:Op donderdag 22 december 2005 16:56 schreef pimpim het volgende:
fuck biggy, West-Side fo live, g g g g G-uNOT
quote:Op donderdag 22 december 2005 17:24 schreef Dynamical het volgende:
[..]
2 toen hij nog leefde, kan je niet lezen ofzo
Sorry, maar in welke wereld leven die gasten in Godsnaamquote:Op donderdag 22 december 2005 17:12 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij was de grootste revolutie binnen de hip hop scene dier er ooit geweest is.
Swa, je weet toch?quote:Op donderdag 22 december 2005 18:59 schreef pberends het volgende:
Van mij mag iedereen trouwens hiphop luisteren, en ik luister zelf ook aardig wat hiphop, maar de manier waarop die hiphopfans zich gedragen irriteert me. Als ze zich zo gedroegen voor de grap kon ik het snappen, maar ze zijn serieus zo.
Ik weet het, ik ben een hiphop-fan, een hele erge zelfs.. maar je zal mij nooit betrappen op dat wannabe-urban gedrag.. Die mensen die dat doen snappen er meestal helemaal niks van. Voor hun is de hiphop scene niet groter dan Biggie Tupac en 50 cent. Beetje zonde.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:59 schreef pberends het volgende:
Van mij mag iedereen trouwens hiphop luisteren, en ik luister zelf ook aardig wat hiphop, maar de manier waarop die hiphopfans zich gedragen irriteert me. Als ze zich zo gedroegen voor de grap kon ik het snappen, maar ze zijn serieus zo.
In het echt doen ze ook zo toch?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:01 schreef XiChico het volgende:
Moet je eens voor de grap op www.urbanvideoz.nl of www.juize.fm kijken, en dan de reacties. Ongeveer dit:
G-g-g-g-g Unot
Westsideeeeee!
Wordd
2Pac 4 sjoooo
Je moeder is een kankerhoer
fiddy is een bitch ass nepagangsta
2pac is nep
je moer is nep
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:03 schreef BennyNL het volgende:
kill doe niet lauw over biggie...zijn pokoes zijn de ergstebeter maak je een fa2
quote:Lastiggg - December 22, 2005
hahahha mensen kwamen ff verhaal halen over die neppe kut cd wat ze in elkaar hebben geflanst. gewoon schande man, arme B.I.G hijs dood maar die ka Diddy gebruikt heb nog steeds voor die do. IT'S ALL ABOUT THE BENJAMINSS BABY! daar staat Diddy mee op en gaat ie mee naar bed:@
quote:cash money - December 22, 2005
eh mensen moffo houden als je deze kill niet eens kent
jij dus vooral aight
je noemt hem sjaak
donder op zwerver
hij is wheezy whe van cash money
milionairs de rijktste en beste rappers die er zijn
quote:aight - December 22, 2005
deze sjaak heeft wel lef om die gasten te dissen hij gaat kapot hard worden terug genakt
quote:La Loca - December 21, 2005
50 Cent een droge snitch who the fuck van murder inc komt met zijn zogenaamde ganster verhalen terwijl ie nooit in een fucking ghetto heeft gewoon his name is JA RULE dus als we gaan hebben over snitches let's start with his crew ... cause everytime they breathe on the mofuckin' mic they been tellin' ya all lies
quote:The King Him Self - December 20, 2005
Jullie Praten Blaa Man . .50 Is Gwn De Shit . . En Die Wannabe Pussy Neger Wilt Gewoon Leuk Spelen Maar Hij's Zelf Een Neppe Droge Bitch Man .
quote:-unit - December 20, 2005
fuck al die haters man jullue allemaal hahaha g-unit runt gewoon de tiop yeahhhh g-unitttttttttt
quote:blood-niga - December 20, 2005
fuck the kk motjo 50 cent hij is een vieze wannabe gangster fok hem en fuvk jullie allemaal kanker lijers ga jullie moeders neuken kleine bitches vuile kanker ho's
quote:
*slikt inkoppertje in*quote:Op donderdag 22 december 2005 19:15 schreef HeatWave het volgende:
Als ik al geen 10000 redenen had om geen kinderen te willen zou dit al voldoende zijn.. damn wat zou dat kutkind alle hoeken van de kamer zien zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |