Ja,quote:Op woensdag 21 december 2005 22:33 schreef Yeahinho het volgende:
Is nou echt íedereen te lam om een nieuw topic te openen?.
Feyenoord moet het nu hebben van een individuele actie. Voetballend brengen ze erg weinig.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
denk dat Roda dit wel wint
2-0 gewonnen.quote:
SSSSSSSSSt niet over tien jaar geleden spreken. Obiku loopt nog steeds zonder bovenkleren.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:37 schreef golfer het volgende:
F'noord.
Alweer geen beker na 10 jaar.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:38 schreef Dos37 het volgende:
ik gun die duitsers eigenlijk ook niets
hij had het opvallend goed naar zn zinquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Feyenoord haakt dalijk ook af voor de competitie
Als je hier alleen maar komt trollen nadat je de uitslag gelezen hebt en de wedstrijd niet eens gezien hebt, blijf dan wegquote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
![]()
Dag Feyenoord.. (was het trouwens terecht dat ze verloren?)
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
![]()
Dag Feyenoord.. (was het trouwens terecht dat ze verloren?)
* trauma komt weer bovendrijven *quote:Op woensdag 21 december 2005 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
SSSSSSSSSt niet over tien jaar geleden spreken. Obiku loopt nog steeds zonder bovenkleren.
Wij hebben wel Willem II weggespeeld hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 11:36 schreef mcyodogg het volgende:
pff maar hopen op een thuisloting vanavond. met psv heb ik thuis eigenlijk nooit twijfel over een goede afloop(door overduidelijke redenen), maar uit heb ik bij elke tegenstander nog wel mijn twijfels gehad. maar ja, als het dalijk mvv-uit wordt ga ik niet lopen zeuren. toppers komen wel later in het toernooi.
Volgend seizoen heet dat gewoon weer KNVB-beker. ff dit seizoen doorkomen nog.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:26 schreef Edenoniphobic het volgende:
Wat is het eigenlijk toch ontzettend knullig om die domme commerciele crap zo in de sport te laten vermengen dat je je beker Gatorade Cup gaat noemen. Alleen door die naam al devalueer je toch die crapzooi nog met een factor 10, voor zover het al wat voorstelde.
Het wachten is nu nog op naamvervuiling als Pokemon-League met de finale in het Omo-Stadion.
Ik gok een buitenspelgoal, onterecht goedgekeurd.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:17 schreef okee6 het volgende:
Wat zal het worden bij de eerste treffer, een eigen doelpunt of een strafschop?
cup-D-soup-cup?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:29 schreef fanneke het volgende:
De Cup-A-Soup-Cup misschien?
Volgend jaar is het weer gewoon KNVB beker.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:16 schreef DrDentz het volgende:
je spreekt het dus als 'keejdohreet cup' .. ik dacht eerst 'gaatooraade cup'vage naam anyway
Dus het is alleen voor een deel van dit jaar?! Vreemd.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgend jaar is het weer gewoon KNVB beker.
Ja, wel een goede zaak.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:21 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dus het is alleen voor een deel van dit jaar?! Vreemd.
Idd, ik zat ff verbaasd te kijkenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:52 schreef H.Flick het volgende:
Konterman is wel een toppertje. Hij heeft het over werken aan het doelsaldo... in een knockout-systeem
Nee, maar dat verwachtte ik gisteren ook niet, maar dat werd het toevallig wel, vooral in die laatste wedstrijd, wie speelde er toen ook weer?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Dat het spannend zou worden
![]()
Hey, is t taktiek van Rotterdam om uitgeschakeld te worden in alle randcompetities zodat je je volledig kan richten op de reguliere competitie.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Dat het spannend zou worden
![]()
Roda is wat anders dan Eindhoven hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 20:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, maar dat verwachtte ik gisteren ook niet, maar dat werd het toevallig wel, vooral in die laatste wedstrijd, wie speelde er toen ook weer?![]()
Volgens mij bedoelt ie: Veel goals -> vertrouwenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:52 schreef H.Flick het volgende:
Konterman is wel een toppertje. Hij heeft het over werken aan het doelsaldo... in een knockout-systeem
Wat win ik als ik het goede antwoord geefquote:Op donderdag 22 december 2005 20:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, maar dat verwachtte ik gisteren ook niet, maar dat werd het toevallig wel, vooral in die laatste wedstrijd, wie speelde er toen ook weer?![]()
En Ajax is ook wat anders dan Feyenoordquote:Op donderdag 22 december 2005 20:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Roda is wat anders dan Eindhoven hoor![]()
Een kusje van Dirkquote:Op donderdag 22 december 2005 20:54 schreef erikh het volgende:
[..]
Wat win ik als ik het goede antwoord geef
Dan moet ie dat ook zeggenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ie: Veel goals -> vertrouwen
Ja, dek je maar weer inquote:Op donderdag 22 december 2005 20:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Roda is wat anders dan Eindhoven hoor![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:57 schreef erikh het volgende:
"Erg onrustig bij Eindhoven"
Briljante conclusie
het is inderdaad van wel heel bedenkelijk niveau zeg.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:00 schreef H.Flick het volgende:
Wat een tenenkrommende televisie met Konterman en z'n vriendje.
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:35 schreef -Wolf- het volgende:
bla bla bla... en dan lekker achterovergezakt en ontspannen naar de AJAX - doelpuntenfestijnshow kijken.
K1 ???? Waar?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:02 schreef erikh het volgende:
2-0 al joh? Damn je switched even naar K1 en ze scoren alweer
Eurosport, de K1 grandprixquote:Op donderdag 22 december 2005 21:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
K1 ???? Waar?
HAHAH 0-3 tering t worden er echt 20
Ga dat wel kijken, dit is saaiquote:
Neuh, die mocro.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:06 schreef Jajong het volgende:
Haha, was dat weer een eigen doelpunt? Wat super triest.
Mwah... Vooruit, heeft hij ook zijn doelpuntje mee, Steek de penal laten nemen mocht die komen.quote:
Nou, het zou me niet verbazen als ze jullie op 0-0 zouden houden, ook RBC pakte een punt tegen jullie.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die lui kunnen echt niet voetballenEindhoven kan beter wat hoofdklasse amateurs aantrekken die voetballen nog beter
![]()
Kerel hier reargeer ik niet eens opquote:Op donderdag 22 december 2005 21:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou, het zou me niet verbazen als ze jullie op 0-0 zouden houden, ook RBC pakte een punt tegen jullie.![]()
Niet te snel Rayquote:Op donderdag 22 december 2005 21:09 schreef RayMania het volgende:
En dat is 5....
Nou ja, als me maar voor de rust de 5e maken, liggen we in ieder geval op schema voor de 10quote:
Jullie hebben vast nog wel wat spelers lopen die er moeiteloos inpassen.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die lui kunnen echt niet voetballenEindhoven kan beter wat hoofdklasse amateurs aantrekken die voetballen nog beter
![]()
Neuh, het is eigenlijk gewoon een beetje zielig zo...quote:Op donderdag 22 december 2005 21:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ajacieden hier zijn wel heel erg blij dat ze weer een keertje beter zijn trouwens
Tering, die is grappig.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jullie hebben vast nog wel wat spelers lopen die er moeiteloos inpassen.
De vraag is eerder of ze überhaupt spelers hebben die er niet in passen, uitgezonderd K2!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Andersom, Eindhoven voor Feyenoord.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er nog genoeg in dit topic die het wel serieus nemenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:13 schreef HeatWave het volgende:
Komop zeg, er is geen Ajacied die dit serieus neemt natuurlijk..
Dit is een veredeld oefenpotje zo...
het is dat het nu op eurosport reclame is tussen de K1 door, ik switch zo weer terugquote:Op donderdag 22 december 2005 21:13 schreef HeatWave het volgende:
Komop zeg, er is geen Ajacied die dit serieus neemt natuurlijk..
Dit is een veredeld oefenpotje zo...
Het is vet spannend. Je weet maar nooit. Straks schiet Eindhoven er 5 in.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:13 schreef -Wolf- het volgende:
ik zet dat geluid uit hoor. niet om aan te horen...
Of jij leest het er graag in..quote:Op donderdag 22 december 2005 21:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er nog genoeg in dit topic die het wel serieus nemen![]()
Hahaha, wordt steeds leuker.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:13 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je mocht willen dat het een grap was.
Feestopstellingquote:Op donderdag 22 december 2005 21:14 schreef Shreyas het volgende:
Anders moeten we maar gaan experimenteren ofzo.
Stekelenburg in de spits zetten en Charisteas in de goal, misschien dat het dan iets spannender wordt.
Of een F3 speler.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:15 schreef erikh het volgende:
is er niet een b2 speler van Ajax die het in de spits kan proberen?
Blind keert terug als voetballer op de Nederlandse velden.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:14 schreef Shreyas het volgende:
Anders moeten we maar gaan experimenteren ofzo.
Stekelenburg in de spits zetten en Charisteas in de goal, misschien dat het dan iets spannender wordt.
Ik weet het.quote:
Konterman moet zijn bek houdenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:23 schreef raistlin6 het volgende:
konterman vindt dat dit een nuttige wedstrijd voor ajax is, waarin ze aan vertrouwen moeten werken en aan tactisch spel.
konterman vindt dat als hij zelf zou spelen dat de scheids af moet fluiten omdat het een nutteloze wedstrijd is.
vindTquote:Op donderdag 22 december 2005 21:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Konterman vind het een mooi verschil tussen eerste en eredivisie![]()
ja sorry liet me meeslepenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lekker boeiend je snapt toch wat er staat![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef HeatWave het volgende:
Als Eindhoven nu opgeeft verliezen ze maar met 0-3.
Ja sorry, ik liet me meeslepen.quote:
eigenlijk moet er dan na "ja" ook nog een kommaquote:Op donderdag 22 december 2005 21:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja sorry, ik liet me meeslepen..
Zo debiel slecht is het nou ook weer niet dat je je tot DAT niveau moet verlagen hoor.quote:
Mja, waarom niet. Beter tijdens de rust een nieuw topic openen dan tijdens de wedstrijd.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:35 schreef Messenga het volgende:
Oke, voor de 2e helft een nieuw topic ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |