Hey, is t taktiek van Rotterdam om uitgeschakeld te worden in alle randcompetities zodat je je volledig kan richten op de reguliere competitie.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Dat het spannend zou worden
![]()
Roda is wat anders dan Eindhoven hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 20:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, maar dat verwachtte ik gisteren ook niet, maar dat werd het toevallig wel, vooral in die laatste wedstrijd, wie speelde er toen ook weer?![]()
Volgens mij bedoelt ie: Veel goals -> vertrouwenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:52 schreef H.Flick het volgende:
Konterman is wel een toppertje. Hij heeft het over werken aan het doelsaldo... in een knockout-systeem
Wat win ik als ik het goede antwoord geefquote:Op donderdag 22 december 2005 20:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, maar dat verwachtte ik gisteren ook niet, maar dat werd het toevallig wel, vooral in die laatste wedstrijd, wie speelde er toen ook weer?![]()
En Ajax is ook wat anders dan Feyenoordquote:Op donderdag 22 december 2005 20:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Roda is wat anders dan Eindhoven hoor![]()
Een kusje van Dirkquote:Op donderdag 22 december 2005 20:54 schreef erikh het volgende:
[..]
Wat win ik als ik het goede antwoord geef
Dan moet ie dat ook zeggenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ie: Veel goals -> vertrouwen
Ja, dek je maar weer inquote:Op donderdag 22 december 2005 20:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Roda is wat anders dan Eindhoven hoor![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:57 schreef erikh het volgende:
"Erg onrustig bij Eindhoven"
Briljante conclusie
het is inderdaad van wel heel bedenkelijk niveau zeg.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:00 schreef H.Flick het volgende:
Wat een tenenkrommende televisie met Konterman en z'n vriendje.
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:35 schreef -Wolf- het volgende:
bla bla bla... en dan lekker achterovergezakt en ontspannen naar de AJAX - doelpuntenfestijnshow kijken.
K1 ???? Waar?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:02 schreef erikh het volgende:
2-0 al joh? Damn je switched even naar K1 en ze scoren alweer
Eurosport, de K1 grandprixquote:Op donderdag 22 december 2005 21:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
K1 ???? Waar?
HAHAH 0-3 tering t worden er echt 20
Ga dat wel kijken, dit is saaiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |