Kerel hier reargeer ik niet eens opquote:Op donderdag 22 december 2005 21:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou, het zou me niet verbazen als ze jullie op 0-0 zouden houden, ook RBC pakte een punt tegen jullie.![]()
Niet te snel Rayquote:Op donderdag 22 december 2005 21:09 schreef RayMania het volgende:
En dat is 5....
Nou ja, als me maar voor de rust de 5e maken, liggen we in ieder geval op schema voor de 10quote:
Jullie hebben vast nog wel wat spelers lopen die er moeiteloos inpassen.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die lui kunnen echt niet voetballenEindhoven kan beter wat hoofdklasse amateurs aantrekken die voetballen nog beter
![]()
Neuh, het is eigenlijk gewoon een beetje zielig zo...quote:Op donderdag 22 december 2005 21:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ajacieden hier zijn wel heel erg blij dat ze weer een keertje beter zijn trouwens
Tering, die is grappig.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jullie hebben vast nog wel wat spelers lopen die er moeiteloos inpassen.
De vraag is eerder of ze überhaupt spelers hebben die er niet in passen, uitgezonderd K2!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Andersom, Eindhoven voor Feyenoord.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er nog genoeg in dit topic die het wel serieus nemenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:13 schreef HeatWave het volgende:
Komop zeg, er is geen Ajacied die dit serieus neemt natuurlijk..
Dit is een veredeld oefenpotje zo...
het is dat het nu op eurosport reclame is tussen de K1 door, ik switch zo weer terugquote:Op donderdag 22 december 2005 21:13 schreef HeatWave het volgende:
Komop zeg, er is geen Ajacied die dit serieus neemt natuurlijk..
Dit is een veredeld oefenpotje zo...
Het is vet spannend. Je weet maar nooit. Straks schiet Eindhoven er 5 in.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:13 schreef -Wolf- het volgende:
ik zet dat geluid uit hoor. niet om aan te horen...
Of jij leest het er graag in..quote:Op donderdag 22 december 2005 21:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er nog genoeg in dit topic die het wel serieus nemen![]()
Hahaha, wordt steeds leuker.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:13 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je mocht willen dat het een grap was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |