quote:Op woensdag 21 december 2005 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Trouwens miss_bleu, ben je toevallig familie van Henk, de beroemde schaatser?
Als ie er maar is!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:24 schreef miss_bleu het volgende:
Gerard gaat zometeen zoooo moe zijn
Gerard Fan dus!quote:
* Roel_Jewel ook Giel fanquote:Op woensdag 21 december 2005 22:25 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Gerard Fan dus!
Ik ben een Giel fan(sla geen enkele normale ochtend met hem op de radio eigenlijk over )
Hahahaha.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:25 schreef Vitalogy het volgende:
Ik ben net op tijd op de webcam zie ik.
Giel dan met zijn VARA-toontje.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel ook Giel fan.
En anti-Wout met z'n irritante overdreven Yorintoontje![]()
Ej don't touch Giel you hear me!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Giel dan met zijn VARA-toontje.![]()
Nee. Ik zou niet durven. Ik raak liever vrouwen aan.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:28 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ej don't touch Giel you hear me!![]()
![]()
![]()
We zijn beiden Wout-fan en we komen beiden uit Roermond. Wat een toeval.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:32 schreef N.icka het volgende:
wout fan
Ik heb wel Boulevard of Broken Dreams gehoord maar niet Green Basket. Weet je zeker dat het in de 3FM-database staat?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:32 schreef Dos37 het volgende:
Geweldige actie
* Dos37 heeft er al 15 euro aangegeven. Green Day - Basket Case alleen nog niet gehoord. Iemand misschien wel?
Zet mij maar bij Giel EN Gerard, gerard om zijn mooie krullenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:27 schreef miss_bleu het volgende:
FOK!fans
Gerard
BubbleBabe
Giel
miss_bleu
Roel_jewel
Wout
Asskicker14
N.icka
Hoe hij gisteren zo zat mee te deunen op Gabriel Rios.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:35 schreef maril het volgende:
Ik ben ook Gerardfan, vin hem zo lief als hij meezingt.
Jawel. Maarja jammer.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb wel Boulevard of Broken Dreams gehoord maar niet Green Basket. Weet je zeker dat het in de 3FM-database staat?
Daarom en misschien is die wel geweest. Het geld is iig weg en dat is toch het belangrijkstequote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:40 schreef Elusive het volgende:
maar gerard is een eikel met totaal geen humor,
Je komt uit Utrecht zie ik, al langs het huis geweest?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:40 schreef Elusive het volgende:
giel is goed ja
maar gerard is een eikel met totaal geen humor, is wel wat voor skyradio!
neequote:Op woensdag 21 december 2005 22:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je komt uit Utrecht zie ik, al langs het huis geweest?
Ik zou het niet doen op die sapjes. Maar goed kan wel leuke radio opleveren als ze alle drie een glas zouden nemen. 3 DJ;s binnen no-time dronken achter de mic!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:43 schreef SunChaser het volgende:
Gerard heeft een fles cognac mee, ben benieuwd wanneer hij een glas neemt
En een waardeloze interviewer.quote:
heb net breuls gevraagd waarom FOK! niets doet met deze actie.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:49 schreef SunChaser het volgende:
Ik was trouwens vorige week nog wel in de uitzending van Gerard, mocht een request doen en deed Hollywood Beyond met Whats The Colour of Money, in aanloop van deze week. Jammer dat FOK! niks doet met deze actie, had het wel voorgesteld maar geen respons.
Goed doel-actie december 2005 op FOK!
Nee, je moet aankomen met weer dezelfde vragen over hun favoeriete muziek.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En een waardeloze interviewer.![]()
Jammer. Gezien de geschiedenis van FOK! en 3FM had t best iets leuks kunnen worden. Stel dat je 2000 euro had opgehaald dan had je elk uur een FOK!-Request kunnen laten draaien.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:49 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
heb net breuls gevraagd waarom FOK! niets doet met deze actie.
Antwoord "Shit is dat deze week al!" Is meteen achter de schermen gegooit zover ik begreep
Oeh inside crew roddels.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:49 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
heb net breuls gevraagd waarom FOK! niets doet met deze actie.
Antwoord "Shit is dat deze week al!" Is meteen achter de schermen gegooit zover ik begreep
Ja zoiets had ik dus ook. Aangezien we regelmatig contact hebben gehad met Giel en Gerard. We zullen zienquote:Op woensdag 21 december 2005 22:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jammer. Gezien de geschiedenis van FOK! en 3FM had t best iets leuks kunnen worden. Stel dat je 2000 euro had opgehaald dan had je elk uur een FOK!-Request kunnen laten draaien.
crew? waar crew? ik zie geen crew in dit topicquote:Op woensdag 21 december 2005 22:52 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Oeh inside crew roddels.
Nu heeft mijn leven weer betekenis.![]()
Om de nietfans nog even over de streep te trekken even de FOK!-tv reportage spammen van 5 Jaar FOK! bij Gielquote:
Nee oke. Maar dan die montage. Hero - Toen ik je zag? Dat kan toch echt niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, je moet aankomen met weer dezelfde vragen over hun favoeriete muziek.
Ik hoorde een maand geleden 's nachts dat Giel aan Gerard vroeg of ie meeging, glas cognac erbij, was echt mooi moment.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:57 schreef miss_bleu het volgende:
Vind Giel en Gerard Snachts nog steeds het beste en meligste duo ooit
Die zijn ook leuk. Al is Sander ook leuk met die Surprise Caravan in het land.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Van mij had Sander de Heer of Sander Lantinga ook in het huis mogen zitten..
Goed Filmpje!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Om de nietfans nog even over de streep te trekken even de FOK!-tv reportage spammen van
Trustenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:59 schreef miss_bleu het volgende:
mensen ik ga richting bed. Succes Gerard en Giel vannacht en morgenochtend!
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:03 schreef SunChaser het volgende:
Lantinga en Swijnenberg nemen net als vorig jaar de eerste week van januari over van Giels ochtendshow.
verzoekjes lopen geloof ik een paar uur achter, dus blijf jij op dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Wie belt met 3FM om live in de uitzending te komen, 0909 - 1336 ?
SunChaser, misschien kan jij even bellen om een verzoekje te doen.
paar uur? een halve dag volgens mijquote:Op woensdag 21 december 2005 23:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
verzoekjes lopen geloof ik een paar uur achter, dus blijf jij op dan?
laten we de hele boel vol slowchatten zoals het hoort!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:10 schreef bloempjuh het volgende:
Ik ben ook Giel-fan en blij dat er een tweede topic is. Laten we er een echt goeie reeks van maken en die naar Giel mailen als de actie achter de rug is.
10 euro tot nu toe voor K's Choice.
briljant!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:13 schreef SunChaser het volgende:
Wat ik wel lullig vond van Giel dat ie gisteravond een stel verklede Piraten 50 euro liet doneren voor 10 seconden Piet Piraat.
Hoe kan iemand daar in godsnaam opgewonden van raken?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:14 schreef miss_bleu het volgende:
iemand die geile goede nacht van giel opgenomen trouwens?
Er blijft veel rotzooi tussenzitten natuurlijk, nu bijvoorbeeld, een of andere '90's hiphopnummer. Een kwelling voor mijn gehoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:15 schreef SunChaser het volgende:
Valt het jullie trouwens op dat de muziek een stuk beter is op de radio dan anders? Ze zouden een soort Request Zender moeten oprichten.
Het was Guus Meewis. En het hoorde erbij op dat momentquote:Op woensdag 21 december 2005 22:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee oke. Maar dan die montage. Hero - Toen ik je zag? Dat kan toch echt niet.![]()
Ow das gewoon buitenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:18 schreef SunChaser het volgende:
Wie zit er op dat bankje achter Wouter?
oeeeeeee verleidelijk maar ik doe het toch maar nietquote:Op woensdag 21 december 2005 23:17 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Fok pikt hem bij mij nietquote:
Stuur een smsjequote:Op woensdag 21 december 2005 23:22 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
vraag is hoeveel dokken zij mij voor dit icoon
Ejjjjjjj joequote:Op woensdag 21 december 2005 22:40 schreef BubbleBabe het volgende:
-offtopic-
Hobje!![]()
-einde offtopic-
ik kom jou ook overal tegenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ejjjjjjj joe![]()
Wat maakt voor jou Giel zo cool ?( on-topic poging
)
Trouwens overdag is het prima te volgen ook op tv.. nl 2
Ja, heb je 4200 km gefiest, kijk je tegen Jaqueline van Krezip aanquote:Op woensdag 21 december 2005 23:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze hebben gewoon TMF in dat glazen huis opstaan.
nee gebruik maar als webicoon. Upload is allemaal rode kruisjes nuquote:Op woensdag 21 december 2005 23:23 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Fok pikt hem bij mij niet
En Miss_bleu wat is de kans dat je gerard en Giel wisselend kan maken![]()
Dirt keer ookquote:Op woensdag 21 december 2005 23:32 schreef SunChaser het volgende:
Vorig jaar kwam er een tijdje later de Request top 100. Ook leuk.
Dat hoor je meestal achteraf.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:32 schreef SunChaser het volgende:
Wie is deze groep?
]quote:Op woensdag 21 december 2005 23:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat hoor je meestal achteraf.![]()
Ik ga In Her Shoes kijken in bedquote:Op woensdag 21 december 2005 23:39 schreef N.icka het volgende:
tot hoe laat blijven jullie hier hangen?
ja dat is boom selecta boom, ofzoquote:Op woensdag 21 december 2005 23:40 schreef SunChaser het volgende:
Ja, bedoelde ik
Hij zakt idd een beetje in... Goede tijd om te gaan dus en wakker te worden met Giel morgen!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:41 schreef partyyboyy het volgende:
wat boring nu zeg !
Geef op z'n minst dan 15 euro. Het is dat Wouter er nog op aandrong, en dan wil hij nog dat zijn plaatje direcht gedraaid gaat worden.quote:
Ik ga straks ook lekker met mijn hoofdtelefoon op lekker in bed doorluisteren.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:41 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Hij zakt idd een beetje in... Goede tijd om te gaan dus en wakker te worden met Giel morgen!
Gewoon vanachter de PC de webcam kijkenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:43 schreef N.icka het volgende:
tis erg nat daar , zo te zien , brrrrrrrrrrrr koud
Ik voroeg zostraks al aan Miss_bleu of ze dat kon doen voor me..quote:Op woensdag 21 december 2005 23:53 schreef bemeall het volgende:
Hmm k kan als favo echt niet kiezen.
Toch echt Giel EN Gerard.
[afbeelding]
Ooh tuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2005 23:55 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Ik voroeg zostraks al aan Miss_bleu of ze dat kon doen voor me..
Mag ik stiekum de jouwe gebruiken?![]()
]quote:Op donderdag 22 december 2005 00:01 schreef bemeall het volgende:
Dit jaar niet Astridje voor de sapjes, hmm jammer![]()
Mja zag het. Vorig jaar was het geloof ik Astrid (co-host van Wout)quote:Op donderdag 22 december 2005 00:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
]
Die blonde chick die ik net op de cam zag is dus Caroline van de Sapjes.
Dat het dozen zijn vind ik dan nog niet zo erg, maar The Backstreet Boysquote:Op donderdag 22 december 2005 00:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Nu vragen een paar dozen The Backstreet Boys aan.
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Nu vragen een paar dozen The Backstreet Boys aan.
Mja true, de combinatie levert juist leuke radio op.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:16 schreef StefanFM het volgende:
wat een gelul trouwens allemaal over welke van de 3 het beste is. het zijn alledrie toppers en ik vind ze niet met elkaar te vergelijken. ze maken ieder zulke verschillende radio en ze maken nu samen geweldige radio!
Oh, het was een liedjequote:Op donderdag 22 december 2005 08:13 schreef bloempjuh het volgende:
Ja, er was een heel dom liedje aangevraagd door een stel dronken studenten. Over dikke tieten.
En ik luister ook vanaf 6.00 uur.
Ho ho.. het was een uitermate dóm liedje. Niveau diep onder het nulpunt, zeg maar. Ik ben toen ook maar gaan slapen.quote:Op donderdag 22 december 2005 08:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Oh, het was een liedjeweer een illussie armer
nog eng gedroomd daardoor?quote:Op donderdag 22 december 2005 08:39 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ho ho.. het was een uitermate dóm liedje. Niveau diep onder het nulpunt, zeg maar. Ik ben toen ook maar gaan slapen.
Als ze 'm hebben zou het deze week ergens kunnen zijn (wanneer is onbekend). Als dat niet het geval is zou het ook pas volgende week tijdens de Top Serious Request kunnen worden.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:13 schreef Tobbes het volgende:
Weet iemand toevallig hoe lang t duurt voordat plaat ook daadwerkelijk gedraaid wordt?
wordt vannacht nog veel ergerquote:Op donderdag 22 december 2005 05:15 schreef calvobbes het volgende:
Pfff...
Kwart over vijf en er staan best veel mensen voor het huis
En allerlei studenten en andere dronkelui die plaatjes aanvragen
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordt vannacht nog veel ergerdonderdagnacht wasv roig jaar erg lachen
vannacht waren er ook 2 meisjes van een kroeg achter het huis die voor 50 euro met Ekdom wilde knuffelen
Maandag: ???quote:En waar heeft de camper dezeweek allemaal al gestaan, enwie zaten erin. dat mis ik telkens
was door de gasten in de kroeg bij elkaar gelaptquote:Op donderdag 22 december 2005 11:13 schreef Fatality het volgende:
[..]
die zullen zich vandaag nog wel even achter hun oren krabben:)
dat zegt Giel ook elke keerquote:Op donderdag 22 december 2005 11:35 schreef RubberenRobbie het volgende:
Gerard Ekdom die ook telkens dennennaalden ruikt als er een kerstplaat wordt aangevraagd
Jup, geloof het welquote:
iemand had het wel gedaan want ik zag em voorbij komenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:26 schreef Proper_fucked het volgende:
haha, "sms klokkenluider AAN naar 3333".. scherp..
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:29 schreef StefanFM het volgende:
[..]
iemand had het wel gedaan want ik zag em voorbij komen
Gister waren ze in totaal al over de ¤ 250.000 heen!quote:Op donderdag 22 december 2005 11:50 schreef bemeall het volgende:
Tussenstand: 72.120 euro's
edit: o wacht, da's van het callcenter
Mja ik bedoelde eigenlijk ook dat callcenter van dat externe bedrijf. DIe hadden als target 100.000 anders ging die manager er weer aan, net als vorig jaarquote:Op donderdag 22 december 2005 12:49 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Gister waren ze in totaal al over de ¤ 250.000 heen!
ik vin dat best weinig, ligt dat aan mijquote:Op donderdag 22 december 2005 12:54 schreef miss_bleu het volgende:
Woensdag
woensdag 21 december rond de klok van 5 uur al op 251.281Euro!
Vorig jaar stonden ze na 3 dagen op 137.000, dus 100.000 meer dan vorig jaar. Volgens mij groeit de opbrengst per dag ook exponentieel.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:02 schreef maril het volgende:
[..]
ik vin dat best weinig, ligt dat aan mij![]()
maar ik heb het vermoeden dat er vanochtend een behoorlijke injectie is gegeven.
Youp a-capellaquote:Op donderdag 22 december 2005 13:16 schreef N.icka het volgende:
Joep komt fotos van zijn minares verkopen![]()
Mja zo zat ik dus ookquote:Op donderdag 22 december 2005 13:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Een samenwerking tussen 3FM en Retecool? Fok! had dat moeten zijn!![]()
nee dat gaat ook vervelen hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 11:05 schreef Fatality het volgende:
De muziek op 3fm is gewoon echt prima de laatste dagen, ik stel een jaarlang serious request voor.
Ik denk dat iedereen het er hier (op FOK!) mee eens isquote:
Ligt eraan wanneer je het aanvraagt.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:30 schreef Tobbes het volgende:
Ow! Niet eens binnen het uur ofzo?
quote:Er gebeuren rare dingen, maar wel te gek allemaal! Ook de mailtjes liegen er niet om. We kregen vandaag een mailtje van een hoer, die wilde Giel, Wout en mij pijpen en doorslikken. Dat laatste word echt een probleem, want dat is vast voedsel en dat mag niet genuttigd worden in het glazen huis. Sorry, regels zijn regels...
Jaquote:Op donderdag 22 december 2005 13:58 schreef calvobbes het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het fietsen? Zijn ze al op de "terugweg"?
jups gisteren voor 00.00 uur alquote:Op donderdag 22 december 2005 13:58 schreef calvobbes het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het fietsen? Zijn ze al op de "terugweg"?
Welke chat is dat danquote:Op donderdag 22 december 2005 09:15 schreef teig het volgende:
reactie op de vraag aan giel of er nog gedronken gaat worden in het huis:
[07:07pm] 4[gielio_4] ja gerard heeft een cognacje
[07:07pm] 4[gielio_4] voor de vrijdagn8
Dit was op de chat waar verschillende dj's van 3fm regelmatig even komen kletsen!
Ik gok haast dat het #gielbeelen of een ander kanaal is op irc.lichtsnel.nlquote:
k heb nog geen joins gezienquote:Op donderdag 22 december 2005 14:38 schreef miss_bleu het volgende:
heel FOK op de chat!
[14:39] * Now talking in #gielbeelenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:37 schreef bemeall het volgende:
[..]
Ik gok haast dat het #gielbeelen of een ander kanaal is op irc.lichtsnel.nl
Mja daar zit Giel tijdens zijn nachtprog ook altijdquote:Op donderdag 22 december 2005 14:40 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
[14:39] * Now talking in #gielbeelen
[14:39] * Topic is 'Congo Serious Request op 3FM, Ned 2 en 24/7 op het Casema Etalagekanaal. Zie http://www.3fm.nl/ Bel 0909-1336 voor een Request of doneer door 'geef' te SMS-en naar 3111 voor een gift van 1.50 EUR | Zie ook http://lichtsnel.nl/congo/ | Tussenstand: 251.283 EUR (wo 16:50)'
K was net te laat voor een screenshotquote:Op donderdag 22 december 2005 14:47 schreef miss_bleu het volgende:
eeej een sunchaser in beeeeld.! Stefan je hebt een tweeling broer in het huis nu!
Mja, maar ze had haar kangaroepak niet aanquote:
In het kader van de inflatiequote:Op donderdag 22 december 2005 15:13 schreef calvobbes het volgende:
De Giel mobiel leverde vorig jaar 400 euro op.
Met nog iets minder dan 2 dagen te gaan staat die nu al op 600 euro
goh zou het?????quote:Op donderdag 22 december 2005 14:37 schreef bemeall het volgende:
[..]
Ik gok haast dat het #gielbeelen of een ander kanaal is op irc.lichtsnel.nl
Kon haast niet andersquote:Op donderdag 22 december 2005 15:31 schreef teig het volgende:
[..]
goh zou het?????
![]()
En jah het is #gielbeelen!!
Wout :/quote:Op donderdag 22 december 2005 15:44 schreef SunChaser het volgende:
Wie zendt er nu uit? Op werk staat Q op
Woutquote:Op donderdag 22 december 2005 15:44 schreef SunChaser het volgende:
Wie zendt er nu uit? Op werk staat Q op
Feestjequote:Op donderdag 22 december 2005 15:52 schreef teig het volgende:
helaas hier alleem de radio, geen chat en geen beeld..
tis mijn laatste dag werk gelukklig. Twee weekjes vij!!!
Michiel Huismanquote:Op donderdag 22 december 2005 15:54 schreef N.icka het volgende:
Wie is die jongen met die gitaar?
Costa, Floris, Phileine zegt Sorry, Tara Elders.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:57 schreef N.icka het volgende:
[..]
En waarvan mocht ik hem misschien kennen?
van EyeStream TV natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:57 schreef N.icka het volgende:
[..]
En waarvan mocht ik hem misschien kennen?
ja dat mag wel wat minder, zie liever het huis en die journaals mogen er ook wel tussenuitquote:Op donderdag 22 december 2005 16:04 schreef miss_bleu het volgende:
ja word wel heel vaak een update nu gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |