Oh, het was een liedjequote:Op donderdag 22 december 2005 08:13 schreef bloempjuh het volgende:
Ja, er was een heel dom liedje aangevraagd door een stel dronken studenten. Over dikke tieten.
En ik luister ook vanaf 6.00 uur.
Ho ho.. het was een uitermate dóm liedje. Niveau diep onder het nulpunt, zeg maar. Ik ben toen ook maar gaan slapen.quote:Op donderdag 22 december 2005 08:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Oh, het was een liedjeweer een illussie armer
nog eng gedroomd daardoor?quote:Op donderdag 22 december 2005 08:39 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ho ho.. het was een uitermate dóm liedje. Niveau diep onder het nulpunt, zeg maar. Ik ben toen ook maar gaan slapen.
Als ze 'm hebben zou het deze week ergens kunnen zijn (wanneer is onbekend). Als dat niet het geval is zou het ook pas volgende week tijdens de Top Serious Request kunnen worden.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:13 schreef Tobbes het volgende:
Weet iemand toevallig hoe lang t duurt voordat plaat ook daadwerkelijk gedraaid wordt?
wordt vannacht nog veel ergerquote:Op donderdag 22 december 2005 05:15 schreef calvobbes het volgende:
Pfff...
Kwart over vijf en er staan best veel mensen voor het huis
En allerlei studenten en andere dronkelui die plaatjes aanvragen
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordt vannacht nog veel ergerdonderdagnacht wasv roig jaar erg lachen
vannacht waren er ook 2 meisjes van een kroeg achter het huis die voor 50 euro met Ekdom wilde knuffelen
Maandag: ???quote:En waar heeft de camper dezeweek allemaal al gestaan, enwie zaten erin. dat mis ik telkens
was door de gasten in de kroeg bij elkaar gelaptquote:Op donderdag 22 december 2005 11:13 schreef Fatality het volgende:
[..]
die zullen zich vandaag nog wel even achter hun oren krabben:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |