quote:Op woensdag 21 december 2005 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Trouwens miss_bleu, ben je toevallig familie van Henk, de beroemde schaatser?
Als ie er maar is!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:24 schreef miss_bleu het volgende:
Gerard gaat zometeen zoooo moe zijn
Gerard Fan dus!quote:
* Roel_Jewel ook Giel fanquote:Op woensdag 21 december 2005 22:25 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Gerard Fan dus!
Ik ben een Giel fan(sla geen enkele normale ochtend met hem op de radio eigenlijk over )
Hahahaha.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:25 schreef Vitalogy het volgende:
Ik ben net op tijd op de webcam zie ik.
Giel dan met zijn VARA-toontje.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel ook Giel fan.
En anti-Wout met z'n irritante overdreven Yorintoontje![]()
Ej don't touch Giel you hear me!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Giel dan met zijn VARA-toontje.![]()
Nee. Ik zou niet durven. Ik raak liever vrouwen aan.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:28 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ej don't touch Giel you hear me!![]()
![]()
![]()
We zijn beiden Wout-fan en we komen beiden uit Roermond. Wat een toeval.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:32 schreef N.icka het volgende:
wout fan
Ik heb wel Boulevard of Broken Dreams gehoord maar niet Green Basket. Weet je zeker dat het in de 3FM-database staat?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:32 schreef Dos37 het volgende:
Geweldige actie
* Dos37 heeft er al 15 euro aangegeven. Green Day - Basket Case alleen nog niet gehoord. Iemand misschien wel?
Zet mij maar bij Giel EN Gerard, gerard om zijn mooie krullenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:27 schreef miss_bleu het volgende:
FOK!fans
Gerard
BubbleBabe
Giel
miss_bleu
Roel_jewel
Wout
Asskicker14
N.icka
Hoe hij gisteren zo zat mee te deunen op Gabriel Rios.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:35 schreef maril het volgende:
Ik ben ook Gerardfan, vin hem zo lief als hij meezingt.
Jawel. Maarja jammer.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb wel Boulevard of Broken Dreams gehoord maar niet Green Basket. Weet je zeker dat het in de 3FM-database staat?
Daarom en misschien is die wel geweest. Het geld is iig weg en dat is toch het belangrijkstequote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:40 schreef Elusive het volgende:
maar gerard is een eikel met totaal geen humor,
Je komt uit Utrecht zie ik, al langs het huis geweest?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:40 schreef Elusive het volgende:
giel is goed ja
maar gerard is een eikel met totaal geen humor, is wel wat voor skyradio!
neequote:Op woensdag 21 december 2005 22:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je komt uit Utrecht zie ik, al langs het huis geweest?
Ik zou het niet doen op die sapjes. Maar goed kan wel leuke radio opleveren als ze alle drie een glas zouden nemen. 3 DJ;s binnen no-time dronken achter de mic!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:43 schreef SunChaser het volgende:
Gerard heeft een fles cognac mee, ben benieuwd wanneer hij een glas neemt
En een waardeloze interviewer.quote:
heb net breuls gevraagd waarom FOK! niets doet met deze actie.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:49 schreef SunChaser het volgende:
Ik was trouwens vorige week nog wel in de uitzending van Gerard, mocht een request doen en deed Hollywood Beyond met Whats The Colour of Money, in aanloop van deze week. Jammer dat FOK! niks doet met deze actie, had het wel voorgesteld maar geen respons.
Goed doel-actie december 2005 op FOK!
Nee, je moet aankomen met weer dezelfde vragen over hun favoeriete muziek.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En een waardeloze interviewer.![]()
Jammer. Gezien de geschiedenis van FOK! en 3FM had t best iets leuks kunnen worden. Stel dat je 2000 euro had opgehaald dan had je elk uur een FOK!-Request kunnen laten draaien.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:49 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
heb net breuls gevraagd waarom FOK! niets doet met deze actie.
Antwoord "Shit is dat deze week al!" Is meteen achter de schermen gegooit zover ik begreep
Oeh inside crew roddels.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:49 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
heb net breuls gevraagd waarom FOK! niets doet met deze actie.
Antwoord "Shit is dat deze week al!" Is meteen achter de schermen gegooit zover ik begreep
Ja zoiets had ik dus ook. Aangezien we regelmatig contact hebben gehad met Giel en Gerard. We zullen zienquote:Op woensdag 21 december 2005 22:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jammer. Gezien de geschiedenis van FOK! en 3FM had t best iets leuks kunnen worden. Stel dat je 2000 euro had opgehaald dan had je elk uur een FOK!-Request kunnen laten draaien.
crew? waar crew? ik zie geen crew in dit topicquote:Op woensdag 21 december 2005 22:52 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Oeh inside crew roddels.
Nu heeft mijn leven weer betekenis.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |