Stuur een smsjequote:Op woensdag 21 december 2005 23:22 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
vraag is hoeveel dokken zij mij voor dit icoon
Ejjjjjjj joequote:Op woensdag 21 december 2005 22:40 schreef BubbleBabe het volgende:
-offtopic-
Hobje!![]()
-einde offtopic-
ik kom jou ook overal tegenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ejjjjjjj joe![]()
Wat maakt voor jou Giel zo cool ?( on-topic poging
)
Trouwens overdag is het prima te volgen ook op tv.. nl 2
Ja, heb je 4200 km gefiest, kijk je tegen Jaqueline van Krezip aanquote:Op woensdag 21 december 2005 23:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze hebben gewoon TMF in dat glazen huis opstaan.
nee gebruik maar als webicoon. Upload is allemaal rode kruisjes nuquote:Op woensdag 21 december 2005 23:23 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Fok pikt hem bij mij niet
En Miss_bleu wat is de kans dat je gerard en Giel wisselend kan maken![]()
Dirt keer ookquote:Op woensdag 21 december 2005 23:32 schreef SunChaser het volgende:
Vorig jaar kwam er een tijdje later de Request top 100. Ook leuk.
Dat hoor je meestal achteraf.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:32 schreef SunChaser het volgende:
Wie is deze groep?
]quote:Op woensdag 21 december 2005 23:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat hoor je meestal achteraf.![]()
Ik ga In Her Shoes kijken in bedquote:Op woensdag 21 december 2005 23:39 schreef N.icka het volgende:
tot hoe laat blijven jullie hier hangen?
ja dat is boom selecta boom, ofzoquote:Op woensdag 21 december 2005 23:40 schreef SunChaser het volgende:
Ja, bedoelde ik
Hij zakt idd een beetje in... Goede tijd om te gaan dus en wakker te worden met Giel morgen!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:41 schreef partyyboyy het volgende:
wat boring nu zeg !
Geef op z'n minst dan 15 euro. Het is dat Wouter er nog op aandrong, en dan wil hij nog dat zijn plaatje direcht gedraaid gaat worden.quote:
Ik ga straks ook lekker met mijn hoofdtelefoon op lekker in bed doorluisteren.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:41 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Hij zakt idd een beetje in... Goede tijd om te gaan dus en wakker te worden met Giel morgen!
Gewoon vanachter de PC de webcam kijkenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:43 schreef N.icka het volgende:
tis erg nat daar , zo te zien , brrrrrrrrrrrr koud
Ik voroeg zostraks al aan Miss_bleu of ze dat kon doen voor me..quote:Op woensdag 21 december 2005 23:53 schreef bemeall het volgende:
Hmm k kan als favo echt niet kiezen.
Toch echt Giel EN Gerard.
[afbeelding]
Ooh tuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2005 23:55 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Ik voroeg zostraks al aan Miss_bleu of ze dat kon doen voor me..
Mag ik stiekum de jouwe gebruiken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |