Om de nietfans nog even over de streep te trekken even de FOK!-tv reportage spammen van 5 Jaar FOK! bij Gielquote:
Nee oke. Maar dan die montage. Hero - Toen ik je zag? Dat kan toch echt niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, je moet aankomen met weer dezelfde vragen over hun favoeriete muziek.
Ik hoorde een maand geleden 's nachts dat Giel aan Gerard vroeg of ie meeging, glas cognac erbij, was echt mooi moment.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:57 schreef miss_bleu het volgende:
Vind Giel en Gerard Snachts nog steeds het beste en meligste duo ooit
Die zijn ook leuk. Al is Sander ook leuk met die Surprise Caravan in het land.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Van mij had Sander de Heer of Sander Lantinga ook in het huis mogen zitten..
Goed Filmpje!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Om de nietfans nog even over de streep te trekken even de FOK!-tv reportage spammen van
Trustenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:59 schreef miss_bleu het volgende:
mensen ik ga richting bed. Succes Gerard en Giel vannacht en morgenochtend!
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:03 schreef SunChaser het volgende:
Lantinga en Swijnenberg nemen net als vorig jaar de eerste week van januari over van Giels ochtendshow.
verzoekjes lopen geloof ik een paar uur achter, dus blijf jij op dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Wie belt met 3FM om live in de uitzending te komen, 0909 - 1336 ?
SunChaser, misschien kan jij even bellen om een verzoekje te doen.
paar uur? een halve dag volgens mijquote:Op woensdag 21 december 2005 23:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
verzoekjes lopen geloof ik een paar uur achter, dus blijf jij op dan?
laten we de hele boel vol slowchatten zoals het hoort!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:10 schreef bloempjuh het volgende:
Ik ben ook Giel-fan en blij dat er een tweede topic is. Laten we er een echt goeie reeks van maken en die naar Giel mailen als de actie achter de rug is.
10 euro tot nu toe voor K's Choice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |