De avond is nog jong. Ze mochten ook de jacuzzi even niet meer in.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik had me wat meer voorgestelt van de laatste streamavond/ nacht.
Tot nu toe valt het me wat tegen
Dat diner dat ze gisteren hadden, zou een stijlvollere afsluiting geweest zijn.
Maar wie weet komt het nog
Try it out....En wat ik getekend heb?? Klopt, laat ze de de opnames van mij maar laten zien....quote:Op woensdag 21 december 2005 21:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oproepen tot massaal bellen is zó geenstijl.
En had jij geen geheimhouding getekend ofzo? Of was dat weer één van je verzinsels?
Joost is afgevallen.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:05 schreef Bocaj het volgende:
Dat bubbelbad is zo langzamerhand een chemische fabriek geworden!
quote:
quote:
quote:
Ja maar dat past niet waar hij vandaan komt!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:07 schreef Peter6000 het volgende:
Roel DBK![]()
Die krijgt die kleding in zijn maag gesplitst
Auwwwwwwquote:
quote:
OH MY GOD.......quote:
de alcohol moet wel op hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 22:12 schreef I_doubt het volgende:
Ze moeten na het praatje tegen de plaatjes gaan slapen............![]()
![]()
![]()
![]()
Eens kijken hoe lang ze deze avond vol houden?
http://www.gillesdesmit.com/bb/ gaat als een tierelierquote:Op woensdag 21 december 2005 22:13 schreef Shiver het volgende:
bufferen de streams bij jullie ook zo erg vanavond ?
Hier niet, maar ik doe er altijd maar één tegelijk aanquote:Op woensdag 21 december 2005 22:13 schreef Shiver het volgende:
bufferen de streams bij jullie ook zo erg vanavond ?
http://streams.versatel.nl/streamgate25quote:Op woensdag 21 december 2005 22:14 schreef I_doubt het volgende:
[..]
http://www.gillesdesmit.com/bb/ gaat als een tierelier
Chardonnay hier ook lekkerquote:
Je bedoelt een dag minus 6 minuten?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
We hebben nog een uurtje minus 6 minuten.... Zijn er nog mensen die voor de 1000 gaan????
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:11 schreef F4iTH het volgende:
Ik EIS ook een foto van de muis erbij!
nou ....ehh... je bent vast heel gezellig (als je zat bent), maar bedoelde eigenlijk de bewonersquote:
Lekker wit (alle drie de letters)quote:Op woensdag 21 december 2005 22:17 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hier een Chablis, is vrijwel hetzelfde (de eerste 3 letters)
Kasteelbier ook.quote:
Welk programma is nu al voorbij?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:19 schreef melke het volgende:
Ik vind er maar niets aan dat het programma nu al voorbij is..
Hai melkequote:Op woensdag 21 december 2005 22:19 schreef melke het volgende:
Na 4 maand mag het wel van mij...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:19 schreef melke het volgende:
quote:
Thank you.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:22 schreef D.Rose het volgende:
wanneer begint BB6?
Doet me denken aan het begin van BB, toen was er iemand bij BB geweest, had foto's gemaakt van de foto's van de bewoners. Had toen met wat fotosoepen kruizen gezet door een foto. Beweerde het bewijs te hebben dat BB de boel manipuleerde.quote:
Hai, Kinga.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:21 schreef Kinga het volgende:
Ik meld me ook weer even, zo te zien gaan we die 1000 topics wel halen...
Hehe Nu kan ze geen gekke bek meer trekken voor je muertequote:
Nostalgiequote:Op woensdag 21 december 2005 22:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Doet me denken aan het begin van BB, toen was er iemand bij BB geweest, had foto's gemaakt van de foto's van de bewoners. Had toen met wat fotosoepen kruizen gezet door een foto. Beweerde het bewijs te hebben dat BB de boel manipuleerde.![]()
Ik had het niet beter kunnen doenquote:
Hij doet zijn best.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:21 schreef Arliator het volgende:
Ben benieuwd of Joost er ook weer een grafstemming van weet te maken.
Dankje schat.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:28 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen doen
Precies mijn keuze.
Je bent geweldig F4iTH
Jouw voorspellende gave zal je nog grote waardering brengen![]()
Ja, maar het loopt nu duidelijk op het einde voor iedereen wel, denk ik.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:29 schreef weyden het volgende:
Wel gek hoor dat het morgenavond afgelopen is....geen streamverslagen meer lezen. Heel gek...ff afkicken weer
Hallo Hallo Morwen!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:29 schreef Morwen het volgende:
Hallo iedereen![]()
Wat een grafstemming in het huis![]()
Muziek!!!!!!!!!!!! Kom op BigBro![]()
![]()
![]()
Ja inderdaad. Ik voel me fucking ook dubbel! Van de ene kant leef ik al 3 maanden naar de finale toe. Spannend, wie zal er in zitten, etc. Maar nu het zover is vind ik het toch ook weer jammer dat het voorbij is..quote:Op woensdag 21 december 2005 22:29 schreef weyden het volgende:
Wel gek hoor dat het morgenavond afgelopen is....geen streamverslagen meer lezen. Heel gek...ff afkicken weer
Je ziet 'm steeds vaker denken: 'Laat dat wicht maar lullen.'quote:Op woensdag 21 december 2005 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske haalt bij Roel maar weer eens wat bloed onder zijn nagels vandaan.
Al staat Roel er tegenwoordig boven
Lieske waant zich de modekoningin van Nederland. Bah.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske haalt bij Roel maar weer eens wat bloed onder zijn nagels vandaan.
Al staat Roel er tegenwoordig boven
Er zijn nog meer topics buiten de SC, écht.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:32 schreef Arliator het volgende:
Op Mediawatchers is trouwens te lezen dat het kort geding van Endemol tegen GJ en de telegraaf is afgeblazen.
Nu er toch niks gebeurt, kan dit er ook wel even in.
Dit even ter info en vermaak![]()
Tja, ik heb het gisteren al eens gezegd:quote:Op woensdag 21 december 2005 22:30 schreef I_doubt het volgende:
Lolita Lieske het vindicate materialistje
Bah!
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:33 schreef Muerte het volgende:
-test- kan ineens geen caps meer plaatsen in dit topic.![]()
[afbeelding]
Ik zag ineens ook geen plaatjes meer.... maar na restart alles weer ok...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:33 schreef Muerte het volgende:
-test- kan ineens geen caps meer plaatsen in dit topic.![]()
Nee hoor. Just perfect!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:34 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Tja, ik heb het gisteren al eens gezegd:![]()
....
Of gaat dit te ver?![]()
BB wil ook weer eens lekker vroeg slapenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:35 schreef melke het volgende:
Oke, bij deze geen BB nachten meer, helaas....
Afkicken vast wel even, maar kan het ook vrij makkelijk weer achter me laten.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:34 schreef weyden het volgende:
[..]
Ook hallo. Moet je ook afkicken?? En wie denk jij dat er gaat winnen
Ik heb echt eerst in de andere topics gekeken, maar ik kon niks vinden.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Er zijn nog meer topics buiten de SC, écht.![]()
Dat de Goden ook deze keer je verzoek inwilligenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Afkicken vast wel even, maar kan het ook vrij makkelijk weer achter me laten.
Ingrid gaat winnen, maar met Joost ben ik ook tevreden.
Andere jaren had ik het ook goed, dus wie weet.
Ik ga vanaf vrijdag mij weer onder de mensen begevenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Afkicken vast wel even, maar kan het ook vrij makkelijk weer achter me laten.
Ingrid gaat winnen, maar met Joost ben ik ook tevreden.
Andere jaren had ik het ook goed, dus wie weet.
Ex-bewoner Gert-Jan doet aangifte tegen Big Brotherquote:Op woensdag 21 december 2005 22:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb echt eerst in de andere topics gekeken, maar ik kon niks vinden.Vond het ook niet de moeite waard om er een topic over te openen.
Maar waar staat die dan?
Is een laatste poging van Hummie om fok de 1000 topics niet te laten halenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:34 schreef Peter6000 het volgende:
Advies van BB om niet te laat te gaan slapen.
Ze worden morgen vroeg gewekt, en het wordt een zware dag
Dat topic ligt veel te veel voor de hand, daar ga ik toch niet in kijken!!!!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ex-bewoner Gert-Jan doet aangifte tegen Big Brother
Je hebt toch een update?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat topic ligt veel te veel voor de hand, daar ga ik toch niet in kijken!!!!![]()
Wij jouw schitterende moderator kunsten ook hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef CartWOman het volgende:
Ik denk dat ik het lezen van (en posten in) jullie topics nog erger zal missen dan BB zelf.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef Foreverblue het volgende:
BEW... beetje bedroefd omdat Feyenoord is uitgeschakeld in de beker![]()
Maar toch maar een cap
[afbeelding]
Zulke opmerkingen kan ik dus écht slecht tegen...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wij jouw schitterende moderator kunsten ook hoor![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef I_doubt het volgende:
Is dit een slechte gedachte?
Roel heeft bij Lieske het bloed onder haar nagels vandaan gehaald.
Jammer, er zat een slagader onder.![]()
[afbeelding]
Ahhhh niet rood worden nuquote:Op woensdag 21 december 2005 22:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zulke opmerkingen kan ik dus écht slecht tegen...![]()
Maar toch bedankt.
Komt goed, we komen elkaar vast wel weer tegen op het forum.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef CartWOman het volgende:
Ik denk dat ik het lezen van (en posten in) jullie topics nog erger zal missen dan BB zelf.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:42 schreef Bartoli het volgende:
ben ik weer
(2 limburgse clubs naar de kwartfinale van de gatorade cup)
Hahahaha, nu moet ik wel heel erg lachen om mijn eigen blonde moment, ik dacht dat je bedoelde dat hetzelfde bericht daar ook al stond.quote:
Had er van mij best 1 mogen zijn hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 22:42 schreef Bartoli het volgende:
ben ik weer
Met Roel en Ingrid kan ik leven. Joost is ook nog geen drama, maar liever niet....als het Lieske maar niet is. Aub vierde.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:41 schreef weyden het volgende:
Met Ingrid en Joost kan ik ook leven. Roel is ook nog geen drama, maar liever niet....als het Lieske maar niet is. Aub vierde.
'Vind de kloon van Muerte' wordt mijn volgende missie.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:42 schreef Muerte het volgende:
[..]
Komt goed, we komen elkaar vast wel weer tegen op het forum.![]()
De prijs die de gelukkige mee naar huis neemt is niet mis.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:40 schreef Peter6000 het volgende:
Het vermoeden van Lieske, dat de 50000 euro opdracht niet tijdens de live komt, maar eerder, komt overeen met het einde van de reguliere uitzending van vandaag. Dat ze morgen in de regulier die opdracht dus laten zien
Ik ben geen roda fan dus troost je FBquote:Op woensdag 21 december 2005 22:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Had er van mij best 1 mogen zijn hoor
He, rivaaltjequote:Op woensdag 21 december 2005 22:42 schreef Bartoli het volgende:
ben ik weer
Nah, ik denk dat ze ze die opdracht in de live uitzending laten doen, lekker extra spanning, whoppa opdracht mislukt..muhahaquote:Op woensdag 21 december 2005 22:40 schreef Peter6000 het volgende:
Het vermoeden van Lieske, dat de 50000 euro opdracht niet tijdens de live komt, maar eerder, komt overeen met het einde van de reguliere uitzending van vandaag. Dat ze morgen in de regulier die opdracht dus laten zien
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef Foreverblue het volgende:
Lichte troost (snif)quote:Op woensdag 21 december 2005 22:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik ben geen roda fan dus troost je FB![]()
Ik ken het gevoel... geeft niet, hoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahaha, nu moet ik wel heel erg lachen om mijn eigen blonde moment, ik dacht dat je bedoelde dat hetzelfde bericht daar ook al stond.
Maar je bedoelde dat ik mijn post daar beter kon neerzetten.![]()
Maanden BB en FOK! beginnen hun tol te eisen bij mij![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, rivaaltje![]()
Had je goed gegokt?![]()
Dank je I_doubt... dat had ik nou ff nodig.... kan ik er weer fris tegenaan hierquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
'Vind de kloon van Muerte' wordt mijn volgende missie.
Om het even wat, maar voetbal lijkt me het meest voor de hand liggend in dit gevalquote:
Ja ADO had hun pas nog verslagenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef Foreverblue het volgende:
Maar toch maar een cap
[afbeelding]
Ok daar gaan we danquote:Op woensdag 21 december 2005 22:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je I_doubt... dat had ik nou ff nodig.... kan ik er weer fris tegenaan hier
bisquote:En van je hoempa hoempa
tette rette te
tette rette te
tette rette te
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:48 schreef Kinga het volgende:
Nu moet ik echt even lachen om dat gesprek,
Roel: ik denk niet dat er veel fluctuaties zijn hoor...
Het gaat ff niet goed nee... maar dat is bij een club-wiens-naam-niet-genoemd-mag-worden uit onze Hoofdstad ook het geval geweest. Dat komt wel weer goed.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja ADO had hun pas nog verslagen![]()
vandaag niet gegokt. Gisteren op school wel een weddenschap voor de eer gewonnen van iemandquote:Op woensdag 21 december 2005 22:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Om het even wat, maar voetbal lijkt me het meest voor de hand liggend in dit geval![]()
Ik ben nog een beetje aan het bijlezen her en der, maar een verkleedpartij in elk geval voor morgenavondquote:Op woensdag 21 december 2005 22:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
vandaag niet gegokt. Gisteren op school wel een weddenschap voor de eer gewonnen van iemand, het ging ook om voetbal en wel MVV.
ontopic: veel gemist zo vanavond? of kan ik het antwoord zelf al invullen ?
Die mag hier ook ni genoemd wordenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het gaat ff niet goed nee... maar dat is bij een club-wiens-naam-niet-genoemd-mag-worden uit onze Hoofdstad ook het geval geweest. Dat komt wel weer goed.
Bel 011-Aja. bedoel jequote:Op woensdag 21 december 2005 22:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die mag hier ook ni genoemd worden![]()
Is Hummie niet...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:55 schreef Bartoli het volgende:
Hummie die meteen roept dat ze naar binnen moeten
Ja gek he.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
Wel mooi, Lies en Joost blijven gewoon binnen zitten ondanks geschreeuw in de tuin
Ingrid natuurlijk weer meteen de tuin in, en Roel in tweede instantie ook
Of hun streams bufferen ook af en toequote:Op woensdag 21 december 2005 22:55 schreef Bocaj het volgende:
BB is altijd laat met een waarschuwing.... of moeten ze die omroeper uit de koffiekamer trekken... ?
[insert mute]quote:Op woensdag 21 december 2005 22:57 schreef Kinga het volgende:
Ohhh, wat haat ik die smakkende geluiden
Dat is de 2e dubbele op 1 pagina alquote:
Nope, more like the Dr. orderd.quote:
Ik nog wel meer, maar dat heb ik hier al teveel gepostquote:Op woensdag 21 december 2005 22:57 schreef Kinga het volgende:
Ohhh, wat haat ik die smakkende geluiden
Toch niet die van Naat he? Das zieligquote:Op woensdag 21 december 2005 22:58 schreef CartWOman het volgende:
Hoi Beertje
Beetje laat, was even kipfilet aan poes voeren.
Eeeeh....quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Derechter hand van Roel is 10 mm verschoven![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Derechter hand van Roel is 10 mm verschoven![]()
Hey Cartquote:Op woensdag 21 december 2005 22:58 schreef CartWOman het volgende:
Hoi Beertje
Beetje laat, was even kipfilet aan poes voeren.
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Toch niet die van Naat he? Das zielig![]()
Mooi gezienquote:Op woensdag 21 december 2005 23:00 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
![]()
Ik weet er nog 2:
- Plaatje iets groter (heel klein beetje)
- Scherpheid![]()
Ja dat moet af en toequote:Op woensdag 21 december 2005 23:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey Cart![]()
Ze word wel lekker verwend![]()
Zeker, dat heeft mij vroeger geholpen om bij mijn sterkte van mijn ogen van -11 naar -5,5 ofzo te gaanquote:
Draak steken met julliequote:Op woensdag 21 december 2005 23:02 schreef Muerte het volgende:
He FB, ze steken de draak met ons, uit protest gaan we alle twee 24 uur staken!![]()
00:25:51 Lieske stopt met het poetsenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:04 schreef F4iTH het volgende:
23:03:20 Lieske begint met het poetsen
Wat liefquote:Op woensdag 21 december 2005 23:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja dat moet af en toe... en het is een hij, maar eigenlijk ook weer niet, z'n plassertje is eraf.
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:03 schreef Pijlemans het volgende:
Ja, er is al genoeg over gepost, maar damn Jooooooooost![]()
Je zit verdomme gewoon twee appels tegelijk te snatsen en hoe![]()
23:03:20 F4iTH begint met tijd opnemen.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:04 schreef F4iTH het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:04 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Zeker, dat heeft mij vroeger geholpen om bij mijn sterkte van mijn ogen van -11 naar -5,5 ofzo te gaan
Nog steeds kut maar oke
*Trusten zegt..
Dat is een doordenkertje, hè?quote:
Santa is vroeg dit jaar.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:02 schreef Muerte het volgende:
He FB, ze steken de draak met ons, uit protest gaan we alle twee 24 uur staken!![]()
Slaap lekker.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:04 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Zeker, dat heeft mij vroeger geholpen om bij mijn sterkte van mijn ogen van -11 naar -5,5 ofzo te gaan
Nog steeds kut maar oke
*Trusten zegt..
Wij laten niet met ons spelen natuurlijk... CW.... geef ons allebei maar een 24 uur ban... dat zal ze leren. Geen caps meer en kans op 1000 SC's verkekenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:02 schreef Muerte het volgende:
Het is wel iets beter, das mooiquote:Op woensdag 21 december 2005 23:04 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Nog steeds kut maar oke
*Trusten zegt..
Leuk geprobeerd!!quote:
Nextquote:Op woensdag 21 december 2005 23:06 schreef I_doubt het volgende:
That's the spirit Josti!
Flessen wijn opentrekken
Dat gebeurt hier ook!
Trustenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:07 schreef Xalopalyps het volgende:
Ik ga ff Lieske nadoen (tanden poetsen), dan nog ff de mail checken (ik wacht op foto's voor een deal) en dan slapen![]()
Je kunt natuurlijk ook fan worden van een andere voetbalclubquote:Op woensdag 21 december 2005 23:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wij laten niet met ons spelen natuurlijk... CW.... geef ons allebei maar een 24 uur ban... dat zal ze leren. Geen caps meer en kans op 1000 SC's verkeken![]()
Al lang niet meer, na castratie. Maar toen moest z'n plassertje ook nog weg wegens blaasgruis...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Dacht omdat je zei poes dat t een zij was.
Maar kan ook geen nachtelijk gemauw meer![]()
Haaksbergen heeft 1500 inwoners, welke bedoel je?quote:
" she makes her blue jeans talk"quote:Op woensdag 21 december 2005 23:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat is een doordenkertje, hè?
Mijn brein is vertroebeld nu... doe nog es hinten. *knipperknipper*
Anders peins ik morgen verder.
van Ajax zekerquote:Op woensdag 21 december 2005 23:08 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook fan worden van een andere voetbalclub![]()
No way!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wij laten niet met ons spelen natuurlijk... CW.... geef ons allebei maar een 24 uur ban... dat zal ze leren. Geen caps meer en kans op 1000 SC's verkeken![]()
Hier heeft het eten de onderste regionen van mijn maag bereiktquote:
Edwin Evers?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Haaksbergen heeft 1500 inwoners, welke bedoel je?![]()
Ook goeie avond pareltjequote:
Dan nietquote:Op woensdag 21 december 2005 23:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
No way!
* CartWOman zingt Hotel California![]()
Omgekeerde psychologie, heb ik net geleerd.quote:
23:12:06 Lieske is uitgepoetst.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:04 schreef F4iTH het volgende:
Die Enequote:Op woensdag 21 december 2005 23:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Haaksbergen heeft 1500 inwoners, welke bedoel je?![]()
Welkom terug.quote:
Dat nooit... dan nog eerder voor FC Lutjebroekquote:
Ik geef het nu een 'badje' van cava. Cheersquote:Op woensdag 21 december 2005 23:10 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hier heeft het eten de onderste regionen van mijn maag bereikt
Nu gieten we er een lekker sausje over heen in de vorm van een wijntje![]()
It isn't shit, it's artquote:Op woensdag 21 december 2005 23:12 schreef joranne het volgende:
tjee jullie 'l*llen bijna een topic vol tijdens het tanden poetsen....
Een buitengewoon veelbelovend clubjequote:Op woensdag 21 december 2005 23:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat nooit... dan nog eerder voor FC Lutjebroek
We have a winner!quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:12 schreef joranne het volgende:
Dat duurt bij Lieske ook maar een kwartier ofzoquote:Op woensdag 21 december 2005 23:12 schreef joranne het volgende:
Ondeugd!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Omgekeerde psychologie, heb ik net geleerd.
Wij hebben een ervaring opgebouwd.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:12 schreef joranne het volgende:
Daarom zei ik het ookquote:Op woensdag 21 december 2005 23:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat nooit... dan nog eerder voor FC Lutjebroek
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:12 schreef F4iTH het volgende:
[..]
23:12:06 Lieske is uitgepoetst.
Valt nog mee...![]()
Hoi, parel!quote:
Moet ze ergens naartoe ofzo?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nog geen 10 minuten? Is ze ziek?
Staat alles nog op de rails bij jou in je bovenkamerquote:Op woensdag 21 december 2005 23:12 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Welkom terug.
We hebben je enorm gemist en hopen dat je je leven wilt beteren en niet meer verdwijnt
Wij kunnen nauwelijks zonder jou
We hebben je nodig
Jij bent onze steun en toeverlaat![]()
M'n libido wat doe je.quote:
Ik welquote:Op woensdag 21 december 2005 23:15 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hee CartWOman ( ik zwaai niet hoor )![]()
![]()
Dan ga ik meteen voor de kill ook!quote:
Dr.Hookquote:Op woensdag 21 december 2005 23:16 schreef Bocaj het volgende:
Hey, don't say nothing but baby let your blue jeans talk.... flashback... was een videoclip met alleen maar een vrouwenbips in spijkerbroek... Kenny Rogers?
Ze heeft het al opgegeven met het zootje ongeregeld zei ze eerder vandaagquote:
DR Hookquote:Op woensdag 21 december 2005 23:16 schreef Bocaj het volgende:
Hey, don't say nothing but baby let your blue jeans talk.... flashback... was een videoclip met alleen maar een vrouwenbips in spijkerbroek... Kenny Rogers?
quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Al lang niet meer, na castratie. Maar toen moest z'n plassertje ook nog weg wegens blaasgruis...
Hij is 13 en poogt nog steeds te sproeien: trillend staartje omhoog, trappelen met de achterpootjes. Echt stoeren vervolgens een plasje recht naar beneden.
![]()
Ja, als we 'm er voor uitlaten (bij de heg) kijken we altijd even of 'ie een poging doet.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Agossie dat moet er heel grappig uitzien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |