De avond is nog jong. Ze mochten ook de jacuzzi even niet meer in.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik had me wat meer voorgestelt van de laatste streamavond/ nacht.
Tot nu toe valt het me wat tegen
Dat diner dat ze gisteren hadden, zou een stijlvollere afsluiting geweest zijn.
Maar wie weet komt het nog
Try it out....En wat ik getekend heb?? Klopt, laat ze de de opnames van mij maar laten zien....quote:Op woensdag 21 december 2005 21:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oproepen tot massaal bellen is zó geenstijl.
En had jij geen geheimhouding getekend ofzo? Of was dat weer één van je verzinsels?
Joost is afgevallen.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:05 schreef Bocaj het volgende:
Dat bubbelbad is zo langzamerhand een chemische fabriek geworden!
quote:
quote:
quote:
Ja maar dat past niet waar hij vandaan komt!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:07 schreef Peter6000 het volgende:
Roel DBK![]()
Die krijgt die kleding in zijn maag gesplitst
Auwwwwwwquote:
quote:
OH MY GOD.......quote:
de alcohol moet wel op hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 22:12 schreef I_doubt het volgende:
Ze moeten na het praatje tegen de plaatjes gaan slapen............![]()
![]()
![]()
![]()
Eens kijken hoe lang ze deze avond vol houden?
http://www.gillesdesmit.com/bb/ gaat als een tierelierquote:Op woensdag 21 december 2005 22:13 schreef Shiver het volgende:
bufferen de streams bij jullie ook zo erg vanavond ?
Hier niet, maar ik doe er altijd maar één tegelijk aanquote:Op woensdag 21 december 2005 22:13 schreef Shiver het volgende:
bufferen de streams bij jullie ook zo erg vanavond ?
http://streams.versatel.nl/streamgate25quote:Op woensdag 21 december 2005 22:14 schreef I_doubt het volgende:
[..]
http://www.gillesdesmit.com/bb/ gaat als een tierelier
Chardonnay hier ook lekkerquote:
Je bedoelt een dag minus 6 minuten?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
We hebben nog een uurtje minus 6 minuten.... Zijn er nog mensen die voor de 1000 gaan????
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:11 schreef F4iTH het volgende:
Ik EIS ook een foto van de muis erbij!
nou ....ehh... je bent vast heel gezellig (als je zat bent), maar bedoelde eigenlijk de bewonersquote:
Lekker wit (alle drie de letters)quote:Op woensdag 21 december 2005 22:17 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hier een Chablis, is vrijwel hetzelfde (de eerste 3 letters)
Kasteelbier ook.quote:
Welk programma is nu al voorbij?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:19 schreef melke het volgende:
Ik vind er maar niets aan dat het programma nu al voorbij is..
Hai melkequote:Op woensdag 21 december 2005 22:19 schreef melke het volgende:
Na 4 maand mag het wel van mij...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:19 schreef melke het volgende:
quote:
Thank you.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:22 schreef D.Rose het volgende:
wanneer begint BB6?
Doet me denken aan het begin van BB, toen was er iemand bij BB geweest, had foto's gemaakt van de foto's van de bewoners. Had toen met wat fotosoepen kruizen gezet door een foto. Beweerde het bewijs te hebben dat BB de boel manipuleerde.quote:
Hai, Kinga.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:21 schreef Kinga het volgende:
Ik meld me ook weer even, zo te zien gaan we die 1000 topics wel halen...
Hehe Nu kan ze geen gekke bek meer trekken voor je muertequote:
Nostalgiequote:Op woensdag 21 december 2005 22:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Doet me denken aan het begin van BB, toen was er iemand bij BB geweest, had foto's gemaakt van de foto's van de bewoners. Had toen met wat fotosoepen kruizen gezet door een foto. Beweerde het bewijs te hebben dat BB de boel manipuleerde.![]()
Ik had het niet beter kunnen doenquote:
Hij doet zijn best.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:21 schreef Arliator het volgende:
Ben benieuwd of Joost er ook weer een grafstemming van weet te maken.
Dankje schat.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:28 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen doen
Precies mijn keuze.
Je bent geweldig F4iTH
Jouw voorspellende gave zal je nog grote waardering brengen![]()
Ja, maar het loopt nu duidelijk op het einde voor iedereen wel, denk ik.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:29 schreef weyden het volgende:
Wel gek hoor dat het morgenavond afgelopen is....geen streamverslagen meer lezen. Heel gek...ff afkicken weer
Hallo Hallo Morwen!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:29 schreef Morwen het volgende:
Hallo iedereen![]()
Wat een grafstemming in het huis![]()
Muziek!!!!!!!!!!!! Kom op BigBro![]()
![]()
![]()
Ja inderdaad. Ik voel me fucking ook dubbel! Van de ene kant leef ik al 3 maanden naar de finale toe. Spannend, wie zal er in zitten, etc. Maar nu het zover is vind ik het toch ook weer jammer dat het voorbij is..quote:Op woensdag 21 december 2005 22:29 schreef weyden het volgende:
Wel gek hoor dat het morgenavond afgelopen is....geen streamverslagen meer lezen. Heel gek...ff afkicken weer
Je ziet 'm steeds vaker denken: 'Laat dat wicht maar lullen.'quote:Op woensdag 21 december 2005 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske haalt bij Roel maar weer eens wat bloed onder zijn nagels vandaan.
Al staat Roel er tegenwoordig boven
Lieske waant zich de modekoningin van Nederland. Bah.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske haalt bij Roel maar weer eens wat bloed onder zijn nagels vandaan.
Al staat Roel er tegenwoordig boven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |