Leuk geprobeerd!!quote:
Nextquote:Op woensdag 21 december 2005 23:06 schreef I_doubt het volgende:
That's the spirit Josti!
Flessen wijn opentrekken
Dat gebeurt hier ook!
Trustenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:07 schreef Xalopalyps het volgende:
Ik ga ff Lieske nadoen (tanden poetsen), dan nog ff de mail checken (ik wacht op foto's voor een deal) en dan slapen![]()
Je kunt natuurlijk ook fan worden van een andere voetbalclubquote:Op woensdag 21 december 2005 23:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wij laten niet met ons spelen natuurlijk... CW.... geef ons allebei maar een 24 uur ban... dat zal ze leren. Geen caps meer en kans op 1000 SC's verkeken![]()
Al lang niet meer, na castratie. Maar toen moest z'n plassertje ook nog weg wegens blaasgruis...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Dacht omdat je zei poes dat t een zij was.
Maar kan ook geen nachtelijk gemauw meer![]()
Haaksbergen heeft 1500 inwoners, welke bedoel je?quote:
" she makes her blue jeans talk"quote:Op woensdag 21 december 2005 23:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat is een doordenkertje, hè?
Mijn brein is vertroebeld nu... doe nog es hinten. *knipperknipper*
Anders peins ik morgen verder.
van Ajax zekerquote:Op woensdag 21 december 2005 23:08 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook fan worden van een andere voetbalclub![]()
No way!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wij laten niet met ons spelen natuurlijk... CW.... geef ons allebei maar een 24 uur ban... dat zal ze leren. Geen caps meer en kans op 1000 SC's verkeken![]()
Hier heeft het eten de onderste regionen van mijn maag bereiktquote:
Edwin Evers?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Haaksbergen heeft 1500 inwoners, welke bedoel je?![]()
Ook goeie avond pareltjequote:
Dan nietquote:Op woensdag 21 december 2005 23:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
No way!
* CartWOman zingt Hotel California![]()
Omgekeerde psychologie, heb ik net geleerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |