Er zijn nog meer topics buiten de SC, écht.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:32 schreef Arliator het volgende:
Op Mediawatchers is trouwens te lezen dat het kort geding van Endemol tegen GJ en de telegraaf is afgeblazen.
Nu er toch niks gebeurt, kan dit er ook wel even in.
Dit even ter info en vermaak![]()
Tja, ik heb het gisteren al eens gezegd:quote:Op woensdag 21 december 2005 22:30 schreef I_doubt het volgende:
Lolita Lieske het vindicate materialistje
Bah!
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:33 schreef Muerte het volgende:
-test- kan ineens geen caps meer plaatsen in dit topic.![]()
[afbeelding]
Ik zag ineens ook geen plaatjes meer.... maar na restart alles weer ok...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:33 schreef Muerte het volgende:
-test- kan ineens geen caps meer plaatsen in dit topic.![]()
Nee hoor. Just perfect!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:34 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Tja, ik heb het gisteren al eens gezegd:![]()
....
Of gaat dit te ver?![]()
BB wil ook weer eens lekker vroeg slapenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:35 schreef melke het volgende:
Oke, bij deze geen BB nachten meer, helaas....
Afkicken vast wel even, maar kan het ook vrij makkelijk weer achter me laten.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:34 schreef weyden het volgende:
[..]
Ook hallo. Moet je ook afkicken?? En wie denk jij dat er gaat winnen
Ik heb echt eerst in de andere topics gekeken, maar ik kon niks vinden.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Er zijn nog meer topics buiten de SC, écht.![]()
Dat de Goden ook deze keer je verzoek inwilligenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Afkicken vast wel even, maar kan het ook vrij makkelijk weer achter me laten.
Ingrid gaat winnen, maar met Joost ben ik ook tevreden.
Andere jaren had ik het ook goed, dus wie weet.
Ik ga vanaf vrijdag mij weer onder de mensen begevenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Afkicken vast wel even, maar kan het ook vrij makkelijk weer achter me laten.
Ingrid gaat winnen, maar met Joost ben ik ook tevreden.
Andere jaren had ik het ook goed, dus wie weet.
Ex-bewoner Gert-Jan doet aangifte tegen Big Brotherquote:Op woensdag 21 december 2005 22:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb echt eerst in de andere topics gekeken, maar ik kon niks vinden.Vond het ook niet de moeite waard om er een topic over te openen.
Maar waar staat die dan?
Is een laatste poging van Hummie om fok de 1000 topics niet te laten halenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:34 schreef Peter6000 het volgende:
Advies van BB om niet te laat te gaan slapen.
Ze worden morgen vroeg gewekt, en het wordt een zware dag
Dat topic ligt veel te veel voor de hand, daar ga ik toch niet in kijken!!!!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ex-bewoner Gert-Jan doet aangifte tegen Big Brother
Je hebt toch een update?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat topic ligt veel te veel voor de hand, daar ga ik toch niet in kijken!!!!![]()
Wij jouw schitterende moderator kunsten ook hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef CartWOman het volgende:
Ik denk dat ik het lezen van (en posten in) jullie topics nog erger zal missen dan BB zelf.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef Foreverblue het volgende:
BEW... beetje bedroefd omdat Feyenoord is uitgeschakeld in de beker![]()
Maar toch maar een cap
[afbeelding]
Zulke opmerkingen kan ik dus écht slecht tegen...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wij jouw schitterende moderator kunsten ook hoor![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef I_doubt het volgende:
Is dit een slechte gedachte?
Roel heeft bij Lieske het bloed onder haar nagels vandaan gehaald.
Jammer, er zat een slagader onder.![]()
[afbeelding]
Ahhhh niet rood worden nuquote:Op woensdag 21 december 2005 22:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zulke opmerkingen kan ik dus écht slecht tegen...![]()
Maar toch bedankt.
Komt goed, we komen elkaar vast wel weer tegen op het forum.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef CartWOman het volgende:
Ik denk dat ik het lezen van (en posten in) jullie topics nog erger zal missen dan BB zelf.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:42 schreef Bartoli het volgende:
ben ik weer
(2 limburgse clubs naar de kwartfinale van de gatorade cup)
Hahahaha, nu moet ik wel heel erg lachen om mijn eigen blonde moment, ik dacht dat je bedoelde dat hetzelfde bericht daar ook al stond.quote:
Had er van mij best 1 mogen zijn hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 22:42 schreef Bartoli het volgende:
ben ik weer
(2 limburgse clubs naar de kwartfinale van de gatorade cup)
Met Roel en Ingrid kan ik leven. Joost is ook nog geen drama, maar liever niet....als het Lieske maar niet is. Aub vierde.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:41 schreef weyden het volgende:
Met Ingrid en Joost kan ik ook leven. Roel is ook nog geen drama, maar liever niet....als het Lieske maar niet is. Aub vierde.
'Vind de kloon van Muerte' wordt mijn volgende missie.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:42 schreef Muerte het volgende:
[..]
Komt goed, we komen elkaar vast wel weer tegen op het forum.![]()
De prijs die de gelukkige mee naar huis neemt is niet mis.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:40 schreef Peter6000 het volgende:
Het vermoeden van Lieske, dat de 50000 euro opdracht niet tijdens de live komt, maar eerder, komt overeen met het einde van de reguliere uitzending van vandaag. Dat ze morgen in de regulier die opdracht dus laten zien
Ik ben geen roda fan dus troost je FBquote:Op woensdag 21 december 2005 22:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Had er van mij best 1 mogen zijn hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |